Skocz do zawartości
kk11

Pomoc LG 42PC 1 R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie przepraszam jażeli napiszę coś nie tak ale jestem tu pierwszy raz>
Od wczoraj posiadam plazmę LG 42 PC1R wygląda imponująco i ładnie.
sygnał tv mam z kablówki Vectry obraz już nie jest tak imponujący jak wygląd tv.
1. odbiór programów trochę śnieży przez ekran z dołu do góry przesuwają się powoli szerokie pasy, czyżby tv był uszkodzony, jak to poprawić.
2. jakimi kablami podłączyć DVD i sat cyfrowy czincz czy Euro aby uzyskać jak najlepszy obraz.
3. jak ustawić opcje parametry obrazu aby był najlepszy.
4. no i wogóle wasze opinie o tym telewizorku.
Z gury dziękuję za pomoc i miejcie wyrozumiałość że jestem laikiem w tym temacie

kk11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kk11' post='39026' date='15.02.2007, 12:07 ']Witam wszystkich serdecznie przepraszam jażeli napiszę coś nie tak ale jestem tu pierwszy raz>
Od wczoraj posiadam plazmę LG 42 PC1R wygląda imponująco i ładnie.
sygnał tv mam z kablówki Vectry obraz już nie jest tak imponujący jak wygląd tv.
1. odbiór programów trochę śnieży przez ekran z dołu do góry przesuwają się powoli szerokie pasy, czyżby tv był uszkodzony, jak to poprawić.
2. jakimi kablami podłączyć DVD i sat cyfrowy czincz czy Euro aby uzyskać jak najlepszy obraz.
3. jak ustawić opcje parametry obrazu aby był najlepszy.
4. no i wogóle wasze opinie o tym telewizorku.
Z gury dziękuję za pomoc i miejcie wyrozumiałość że jestem laikiem w tym temacie

kk11[/quote]


czy kablowke masz rozdzielona?
urzadzenia video cyfrowe tj. DVD, najlepiej podlaczyc HDMI lub component video, po wykorzystaniu powyzszych mozna ewentualnie uzyc do ktoregos jeszcze S-video.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Bischoop' post='39029' date='15.02.2007, 13:23 ']czy kablowke masz rozdzielona?