Skocz do zawartości
brajanokoner

TV 55"-65" do 4 - 4,5tyś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,
Jestem posiadaczem Panasa TX-EX700E 50". Z telewizora jestem ogólnie zadowolony, obraz mi pasuje, czerń jest ok, 4k na netflix robi robotę. Być może ekspert powie - "czym tu się jarać, telewizor ze średniej półki", ale ja nie jestem nerdem, nie znam się na matrycach, obraz który mam w tym panasie jak dla mnie jest jak najbardziej ok i byłoby fajnie, żeby nowy tv nie zszedł poniżej tego poziomu. Czemu chciałbym go zmienić? Panas powędrowałby na ścianę w sypialni, a w salonie chciałbym postawić coś po 1 - większego, 55" to minimum, najlepiej 58"(tak, wiem, że jest taki sam panas jak mam, tyle że w wersji 58", ale nadal będzie miał ubogi smart tv, żeby nie to pewnie nawet bym się nie zastanawiał), może nawet 65"(chociaż ta opcja pewnie w moim budżecie będzie nierealna), oraz z android tv. Kupując TV rok temu odrzucałem opcję andka, ale teraz zaczyna mi przeszkadzać ubogi smart tv w Panasonicu. Brakuje mi hbo go, showmaxa, jakiegoś radia internetowego typu open fm i wierzę, że w końcu android działa bardziej stabilnie. Doradzicie coś? Sporo ludzi kupuje Philipsa ze względu na mniejszą cenę i ambilight (nie powiem, fajna sprawa), ale te telewizory mają bardzo podzielone opinie, nie chcę podjąć złej decyzji i potem żałować. Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc. 

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? salon z kuchnią ma w sumie 29m2, liczę również kuchnię, bo często coś oglądamy z wyspy kuchennej
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 2,5m w salonie, w kuchni jest to z 5m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? zazwyczaj 2, na jakiś mecz 4-5
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Zazwyczaj na wprost, przy większej ilości gości parę osób może oglądać tv pod kątem. 
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? stać
6. Jak słońce świeci w pokoju ? Okna mamy po lewej stronie telewizora