Skocz do zawartości
  • 0
Jacek Sz

Aktualizacja soundbar yamaha

Pytanie

Witam koleżanki i kolegów. Poszukuję informacji odnośnie przeprowadzenia aktualizacji soundbara yamaha yas 207. Dodam, że jestem totalnym laikiem więc nie koniecznie przyswajam fachowe słownictwo. Informacji na zadane pytanie szukałem w sieci ale niestety niczego nie znalazłem, a jak przeczytałem w jednym z komentarzy na Ceneo, to podobno updata jest niezbędny do wykorzystania pełnego wachlarza oferowanych możliwości. Wpisując interesujące mnie hasła, w odpowiedzi wyświetlają się strony anglojęzyczne, a niestety ja z tych co to przeznaczeni byli do zasilania rosyjskich szeregów. Za odpowiedzi z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Koledzy jeszcze jedno pytanko. Sprzedawca, który mnie obsługiwał powiedział, że soundbar najlepiej podłączyć do tv kablem optycznym, który jest w komplecie. Zrobiłem jak kazał ale niestety jakość dźwięku pozostawiła wiele do życzenia. Dopiero gdy połączyłam sprzęt bezprzewodowo to całoś zagrała aż miło. Pytanie. Czy korzystniejszą opcją będzie przewód hdmi czy pozostawić na łączy bluetooth?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja bym się aktualizacjami nie przejmował. Na stronie Yamahy jest tylko informacja o aktualizacji do Virtual DTS. Takie "polepszacze" moim zdaniem tylko zniekształcają dźwięk, symulując efekty przestrzenne.
Jeżeli jednak rzeczywiście na tym zależy, to w telegraficznym skrócie:
1. Ściągnąć ten plik:
https://usa.yamaha.com/files/download/software/1/1094631/YAS-207.zip
2. Na pusty pendrive (sformatowany jako FAT16 lub FAT32) skopiować plik "YAS-207-NoAAC-MAPX-USB-v3302-b61.07-06161412.ybin" z powyższego archiwum.
3. Odłączyć urządzenie od gniazdka.
4. Wstawić pendrive z tyłu do złącza USB podpisanego "Update only".
5. Włożyć wtyczkę do gniazdka.