Skocz do zawartości
Pawlack

Siatkowanie na MGM

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tym jednym z niewielu naprawdę zadowolonych z n. (po przeglądzie kilku forów) Oglądam na razie na 25calowym CRT Philipsa i obraz nie da się porównać z tym co miałem wcześniej w Polsacie, oczywiście na korzyść n. Nawet na CRT widać sporą różnicę na Discovery HD, jednak od jakiegoś czasu na MGM pokazuje się straszliwa siatka przy dynamicznych scenach, też to zauważyliście ? Przy statycznych obraz git, ale jak coś się dzieje, albo widać na przykład falującą wodę w basenie, to pożal się Boże. Nie znam się, ale czy to oznacza, że zmniejszyli bitrate ? I jak te objawy będą wyglądały na LCD z HD, który zamierzam w końcy kupić ? I jeszcze jedno, oglądam tele z 3 metrów. Czy 42 cale nie będzie za duży, bo chodzę wokół 40 calowego Sony, ale może i 37 wystarczy ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Pawlack' post='33506' date='07.01.2007, 21:35 ']Jestem tym jednym z niewielu naprawdę zadowolonych z n. (po przeglądzie kilku forów) Oglądam na razie na 25calowym CRT Philipsa i obraz nie da się porównać z tym co miałem wcześniej w Polsacie, oczywiście na korzyść n. Nawet na CRT widać sporą różnicę na Discovery HD, jednak od jakiegoś czasu na MGM pokazuje się straszliwa siatka przy dynamicznych scenach, też to zauważyliście ? Przy statycznych obraz git, ale jak coś się dzieje, albo widać na przykład falującą wodę w basenie, to pożal się Boże. Nie znam się, ale czy to oznacza, że zmniejszyli bitrate ? I jak te objawy będą wyglądały na LCD z HD, który zamierzam w końcy kupić ? I jeszcze jedno, oglądam tele z 3 metrów. Czy 42 cale nie będzie za duży, bo chodzę wokół 40 calowego Sony, ale może i 37 wystarczy ? Pozdrawiam[/quote]


Dobrze kombinujesz, mały bitrate, transpondery nie są z gumy, a nadawca też chce kasę zarabiać :)