Skocz do zawartości
baranskia

Zły sklep RTV - ODRADZAM innym poszukiwaczom sprzętu HD, bo...

Rekomendowane odpowiedzi

[Ufam, że to będzie topik trafiony w potrzeby forumowiczów] :D

Jak na razie ja sam mam 2 złe doświadczenia w tej materii [i już naprawdę mi to wystarczy!] ale liczę, że dzięki moim wpisom innym z nas już nic podobnego się nie przytrafi.

Pamiętaj: wszyscy bardzo liczą także na Ciebie i na Twój opis :(

Zaczynaj śmiało i wpisuj kolejno:
1. nazwę i lokalizację "Twojego" sklepu,
2. datę rozpoczęcia i datę zakończenia transakcji (wystarczy podać msc i rok),
3. nazwę towaru, jego cenę w chwili dokonania wpłaty/zakupu i OPCJONALNIE: osobistą ocenę stopnia zadowolenia z jego posiadania w skali 1-10 [gdzie 1 = ;):) żałuję zakupu, a 10 = :) genialny zakup], ,
4. [u]KRÓTKIE[/u] , tzn. jedno-dwuzdaniowe uzasadnienie wpisu [typu: odradzam ten sklep, bo... PODAJ KONKRETY ]
5. ewentualne uwagi, spostrzeżenia.

[i]Mam nadzieję, że zebrany tutaj materiał naprawdę pomoże uzytkownikom naszego forum w szczęśliwym wyborze właściwego miejsca zakupu i jednocześnie spowoduje wzrost jakości obsługi we wszystkich sklepach RTV w Polsce (z naciskiem na e-sklepy!).
Niech te sklepy, które trafią na naszą czarną listę ALBO SZYBCIEJ SPLAJTUJĄ ALBO WRESZCIE ZACZNĄ TRAKTOWAĆ KAŻDEGO KLIENTA PROFESJONALNIE, tzn. jak partnera a nie jak głupka!

Ponadto mam pomysł, aby docelowo wątek ten został opracowany przez P.T. szacownych moderatorów w formie bardziej praktycznej i przejrzystej, np. tabelarycznej...[/i]

UWAGA: żadnego spamu, proszę!

[i]Pozdrawiam noworocznie i bardzo Cię zachęcam do mądrych i rzetelnych wpisów.[/i]
[u]Dzięk-You bardzo![/u] B)
baranskia
___________
Mój I przypadek:

[s]www.helios-bp.pl [/s]
1. [s]www.helios-bp.pl - Biała Podlaska i Internet - PHU "HELIOS" Elżbieta Stefaniuk ul. Brzeska 172. 21-500 Biała Podlaska[/s];
2. 26.10.2006 - 10.11.2006 r.;
3. LG 37LC2RR (ten z DVR i z 80GB HDD) ponoć w cenie 4.798,- PLN plus dostawa za 25,- PLN;
[b]4. odradzam, bo: a) przetrzymali moje pieniądze (były problemy z ich zwrotem); B) zerwali jednostronnie transakcję!
c) unikali kontaktu![/b]
5. WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW: Zamówienie id 4081740 z 25.10.06 i link: [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=3229"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=3229[/url]

Mój II przypadek:

[s]www.hoopla.pl [/s]
1. [s]www.hoopla.pl - Warszawa i Internet - Hoopla.pl Sp. z o.o. (e-sklep), ul. Konstruktorska 6. 02-673 Warszawa[/s];
2. 13.11.2006 - 11.12.2006
3. LG PDP-42/50 do LG 42PC1RR (ten z 80GB HDD) rzekomo w cenie 338.07 PLN (w tym dostawa)
[b]4. odradzam, bo: a) przetrzymali moje pieniądze (były problemy z ich zwrotem); B) zerwali jednostronnie transakcję!
c) unikali kontaktu! d) chcieli mnie przekupić ofertą jakiegoś drobiazgu RTV wzamian za zwłokę;[/b]
5. WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW: Zamówienie nr #29268

Edytowane przez baranskia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. nazwa i lokalizacja "Twojego" sklepu,
REAL Częstochowa

2. data rozpoczęcia i data zakończenia transakcji (wystarczy podać msc i rok),
Lispopad 2006

3. nazwa towaru, jego cena w chwili dokonania wpłaty/zakupu,
telewizor LCD Grundig Sedance 32 LXW 82-6610 TOP cena: 2999 PLN

4. [u]KRÓTKIE[/u] , tzn. jedno-dwuzdaniowe uzasadnienie wpisu [typu: odradzam ten sklep, bo... PODAJ KONKRETY ]
już o tym pisałem [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=3183&hl=sedance"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=...&hl=sedance[/url]

5. ewentualne uwagi, spostrzeżenia.
Szkoda słów, takie punkty powinno się pozamykać... Edytowane przez lordKszyh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. DIGITALO - Piaseczno

2. Zakup w styczniu 2007, awaria TV w marcu 2007

3. AMOI, TV bardzo dobry 9/10 pkt

4. Odradzam sklep, a w zasadzie serwis bo serwisu ta firma nie prowadzi - od marca jestem wodzony za nos, że moja reklamacja zostanie zrealizowana, jak dotąd bez skutecznie firma nie odpowiada na maile i olewa klienta.

5. Mimo iż wszystko wyglądało w porządku, fachowa i rzeczowa obsługa - to jednak mam żal - bo od kilku miesięcy mam uszkodzony TV i borykam się z serwisem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, myślę, że jest to kontrowersyjny temat i może spotkać się z dużym sprzeciwem. Forum obserwuje lub nawet w nim uczestniczy spora grupa osób a wśród nich mogą być również pracownicy sklepów. Jeśli zaczniecie sypać nazwami firm, adresami itd. to z prawnego puntku widzenia mogą z tego wyjść różne problemy. Więc zastanówcie się. Dla forum też to może być nieciekawa sytuacja. Rozumiem, że sprzęt się psuje lub obsługa jest taka a nie inna. Ale nie jest to powód by rozmawiać o tym na tym forum. Są innego typu "narzekalnie" i jak ktoś chce sobie poczytać wystarczy pogooglać. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]Basstech
[/b] Sorry, ale bredzisz. Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię o sklepie / firmie i nie widzę tu żadnego problemu formalnego. Nikt tu nie podaje żadnych chronionych danych osobowych, dane teleadresowo firm to żadna tajemnica. Normalny przedsiębiorca prowadzący działalność B2C zabiega o to aby te dane były łatwo dostępne.
Mam wrażenie że sam jesteś pracownikiem / właścicielem takowego sklepu.

[b]
[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Sklep WegaTV. Sprzedają przez allegro. Lokalizacja gdzieś koło Wrocławia.

2. zakup w grudniu 2006

3. Projector Panasonic AE-700 za 3500zł

4. Najpierw kombinacje na allegro. Aukcja prywatna do której nie mają zamiaru nikogo dodać. Najpierw zwodzenie "za chwilkę dodam itd" żeby potem juz zmęczonej osobie zaproponować sprzedaż poza aukcją.

Zgodziłem sie, ale miała być faktura i gwarancja tak jak było napisane w opisie aukcji, której w przesyłce nie znalazłem, paragonu tez nie było. Gdy dzwoniłem upomnieć się to powiedzieli, że doślą. Potem znowu obiecali, a potem przestali odbierać ode mnie telefony i odpowiadać na maile.
Na szczęście mam list przewozowy, więc jestr dowód na to, że u nich kupiłem i w razie czego dojdę swego. Oczywiście nie każdy pójdzie do sądu i nie kazdy zachowa list przewozowy.

5. Ostrzegam przed firmami, które wystawiają na aukcjach prywatnych, zeby potem sprzedać poza aukcją, bo wiadaomo, że chodzi im o to , żeby nie dostać negatywa, który napewno się im należy za niedosłanie gwarancji czy faktury. Edytowane przez psus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie tego, który smarujecie ale jestem, jak narazie nie ma o nim opinii i mam nadzieję, że nie będzie lub będzie pozytywna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srawdziłem na allegro i okazało się, że firma WegaTV, w najlepszy sposób sprzedaje sobei sprzęt w ten sam sposób jak dawniej, czyli przez fikcyjne aukcje prywatne.

Dzisiaj w aukcji nr 243214189 sprzedają nawet odtwarzacza Blue Ray 1700 :)

oto specyfikacja:
[b]
[b][color="#000080"]Model: Yamaha DVD-S1700[/color][/b]
[/b][list]
[*][color="#000080"]Odtwarzacz płyt Blu-ray [/color]
[*][color="#000080"]Odtwarzane formaty BD: BD-ROM (film), BD-RE, BD-R, [/color]
[*][color="#000080"]Odtwarzane formaty DVD: DVD-ROM / RAM, +/-R, +/-RW, (sfinalizowane) [/color]
[*][color="#000080"]Inne odtwarzane formaty: CD-Audio, CD-R/RW, MP3, (HD)JPG, VC-1, H.264, MPEG2, [/color]
[*][color="#000080"]Rozdzielczość sygnału Video: od 480i do 1080p [/color]
[*][color="#000080"]Konwersja sygnału do formatu 1080p [/color]
[*][color="#000080"]Wbudowane dekodery audio: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS, DTS-HD, [/color]
[*][color="#000080"]Przetwornik cyfrowo-analogowy video 12bit / 216MHz [/color]
[*][color="#000080"]Przetwornik cyfrowo-analogowy audio 24bit / 192KHz [/color]
[*][color="#000080"]Czytnik kart pamięci na panelu przednim: CF/MD/MS/MS Pro/MS Duo/MS Pro Duo/SD/mini SD/MMC/RS MMC [/color]
[*][color="#000080"]Wbudowane wyjścia: Composite, S-Video, Component, HDMI, Optyczne, Coaxial, 5.1, stereo [/color]
[*][color="#000080"]Rozbudowane graficzne menu użytkownika: ulubione funkcje, wybór kolorów napisów, zaawansowane wyszukiwanie scen [/color]
[*][color="#000080"]Pobór mocy: 45W (poniżej 1W w trybie stand-by) [/color]
[*][color="#000080"]W zestawie filmy na Blu-ray: S.W.A.T i Legendy Jazzu [/color]
[/list]<LI>[color="#000080"][/color]

[color="#000080"]Najważniejsze cechy:[/color]

[color="#000080"][/color]
[list]
[*][color="#000080"]Odtwarzane formaty BD: BD-ROM (film), BD-RE, BD-R, [/color]
[*][color="#000080"]Wbudowane dekodery audio: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS, DTS-HD, [/color]
[*][color="#000080"]W zestawie filmy na Blu-ray: S.W.A.T i Legendy Jazzu[/color]
[/list]Mi to sie poprostu w głowie nie mieści. Jeszcze dorzucają dwa filmy Blue-Ray, a za całość chcą 1199zł. Ciekawe ile ludzi już zrobili na coś takiego? Oczywiście nie ma co sie potem powoływac na opis aukcji, bo wszystko jest sprzedawane poza aukcją (Sztuczka z aukcją prywatną).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sa ludzie z tak zwanych "starych"czasow...przed unijnych.
Czesc z nich podczas kontaktu tel..nie sprawiala za dobrego wrazenia..ale bylo tyle sprzedawcow ze mozna bylo cos wybrac.
Sporo bylo takich sprzedawcow i jeszcze sporo zostalo...wiekszosc pamietam po xwkach :).

W tamtych czasach..mozna bylo kupic sprzet duzo taniej niz w polsce..czesto nawet 50-70%
Przyklady Deonona i B&W z lat 2001-2002...i "polskich cen"
I nie ukrywam iz ..przynajmniej ja nie mialem zludzen co do gwarancji.
Ja placilem dopiero po tym jak odebralem od kuriera i sprzet w domu przetestowalem..sprzedawca ryzykowal w moim mniemaniu dosyc sporo..albo..hyhy...byl z tych "leprzych"
No ale to bylo moje ryzyko i bylem tego swiadomy...

Jednak dawno nie kupowalem z takich "zrodel"..a szczegolnie po wejsciu do EU.. wiec nie wiem czemu to sie jeszcze im oplaca?.
Jesli wtedy omijali cło..to moze dzis jakies sposoby na odpis vatu.

Edytowane przez Newren

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Newren' post='60089' date='13.09.2007, 23:47 ']Ja placilem dopiero po tym jak odebralem od kuriera i sprzet w domu przetestowalem..sprzedawca ryzykowal w moim mniemaniu dosyc sporo..albo..hyhy...byl z tych "leprzych"[/quote]

Kurierowi należy sie zapłata przed odbiorem (testowaniem) potem można dochodzić jedynie w sądzie (lub zgłosic na policji próbę oszustwa) gdzie kurier będzie świadkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='darek_k' post='60094' date='14.09.2007, 00:42 ']Kurierowi należy sie zapłata przed odbiorem (testowaniem) potem można dochodzić jedynie w sądzie (lub zgłosic na policji próbę oszustwa) gdzie kurier będzie świadkiem.[/quote]


Fakt...jesli nadajesz paczke z żądaniem zaplaty.

Jednak wyraznie napisalem
"Ja placilem dopiero po tym jak odebralem od kuriera"

Ja odbieralem normalnie..a kase przelewalem dopiero po przetestowaniu.

Ale jak pisalem wczesniej wymagalo to wielu telefonow i znalezieniu tego "odpowiedniego" sprzedawcy.
ps..oczywiscie z gwarancja wtedy bywalo tak iz jesli sprzet sie zepsul mozna bylo go mu oddac i za kilka dni mialo sie nowy..slyszalem o takich sprawach..
jednak nie z pierwszej reki....i nie ma szansy sie tego dowiedziec/upewnic przed zakupem.
Ale to stare czasy importu..i tak troszke off top ;)
Mimo wszystko jesli taki proceder istnieje nadal warto wspomniec o mozliwosciach umawiania sie.

Edytowane przez Newren

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale oni napisalie, że DVD Yamaha s1700, którą oferują odtwarza filmy Blue-Ray i jeszcze dwa takie filmy dorzucają.

W aukcji z kórej ja kupowałem było napisane wyraźnie faktura i gwarancja. Nikt przez telefon nawet raz nie zaprzeczył, że tego nie będę miał, a potem obiecywali, aż przestali odbierać ode mnie telefon.

Według mnie firma WegaTV to oszuści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cos..to nie tylko do tego dzialu sie nadaje ale i tez do humoru.
Chcialbym zobaczyc mine sprzedawcy jak podczas testu przy odbiorze osobistym by to nie dzialalo ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprzedawcy nie ma, gdy Ty rozpakowujesz odtwarzacz przywieziony przez kuriera.
Kupiłes sprzęt, który nie ma Blu-raya więc nei masz prawa się rzczucać skoro działa wszystko inne.
A to, ze w aukcji był Blu-Ray to nei ma znaczenia bo i tak kupiłes poza aukcją. Własnie dlatego firma WegaTV wystawia tylko aukcje prywatne, do których nigdy nikogo nie dodaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ODRZDZAM digitalo.pl
PIASECZNO
zakup lipiec2007- awaria wrzesien2007


TV Amoi Full HD- cos sie zepsuło- obraz byl czarny(byla fonia- brak audio) dzwonie do nich i 1 zdziwko- gdy kupowalismy byla mowa o przyjechaniu po wadliwy sprzet i dostarczeniu zastepczego- rzeczywistosc- slowa pracownika- mozemy tak zrobic( co oznacza ze robic tak nie beda- bo tak w naszym przypadku postapili)
wtedy mowia DHL(oni płacą) - ja mowie- ze nie mam zaufania do przewoznika bo juz mialem nieprzyjemnoosici- oni- ale MY MAMY- wiec wyslalem (oryginalnie zapakowany tv+pilot+protokol reklamacyjny zpisany przez mnie(w nim zaznaczone zeby ustosunkowali sie do reklamacji przy zwrocie towaru)

TV w serwisie 3 tyg(ustawa mowi o 2 tyg) wyrazne prosby aby firma przedzwonila kiedy bedzie tv wyjezdzal i zaznaczone zeby kurier przyjechal po 17 (dzwoniene i zaznaczane okolo 5 razy) kurier ozywiscie byl o 14- ojciec musial sie urwac z pracy zeby odebrac sprzet. i tu popelnilimy blad, bo ojcu sie spieszylo i nie obejrzal przesylki, a tam no coz dolącze fotki. Oczywiscie brak ustosunkowania sie do protokolu reklamacyjneg, no i tlumaczenie digitalo- bo to PRZEWOZNIK
ale gdy mowilem ze nie jest ten kurier oki to oni mowili ze maja do niego ZAUFANIE - to skoro tak mu ufaja to czemu zganiaja teraz na nich.

podsumowując: po serwisie TV rzeczywiscie dziala, tylko szkoda ze wrocil do nas ZNISZCZONY i wyglada jak by mial z5 lat a nie 3 miechy(z czego 3 tygi w serwise)


serdecznie ODRADZAM DIGITALO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Zgłaszam "czarną owcę" i jednocześnie proszę o poradę czy warto iść z tym na policję. Inaczej mówiąc, gdzie zgłasza się oszustwa w handlu internetowym?
Chcę coś z tym zrobić dla zasady żeby ograniczyć złodziejstwo.

Rzecz nie dotyczy coprawda HD tylko karty Wi-Fi ale może ostrzeże innych przed zakupami.

Wg. szablonu wygląda to tak:
[list=1]
[*]www.ulubiony.pl, właściciel sklepu: MBBC Sp z o.o.
ul. Instalatorów 7b
02-237 Warszawa
[*]data rozpoczęcia: 23/09/2007
i data zakończenia transakcji: CIĄGLE CZEKAM NA TOWAR :D
[*]nazwa towaru: D-LINK DWL-G520 KARTA BEZPRZEWODOWA PCI 54/108Mbps,
jego cena w chwili dokonania wpłaty: 51,69zł - naprawdę atrakcyjna - teraz mają już drożej,
osobista ocena stopnia zadowolenia z jego posiadania w skali 1-10 [gdzie 1 = żałuję zakupu, a 10 = genialny zakup]: 1 (co oczywiste)
[*]uzasadnienie wpisu: SKLEP WIDMO, absolutnie NIKT nie odpowiada na maile.
[*]ewentualne uwagi: TOTALNA PORAŻKA
[/list]
Kwota niewielka ale niesmak i poczucie krzywdy pozostały. :o

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='szuwar' post='65006' date='25.10.2007, 21:08 ']Witajcie,

Zgłaszam "czarną owcę" i jednocześnie proszę o poradę czy warto iść z tym na policję. Inaczej mówiąc, gdzie zgłasza się oszustwa w handlu internetowym?
Chcę coś z tym zrobić dla zasady żeby ograniczyć złodziejstwo.

Rzecz nie dotyczy coprawda HD tylko karty Wi-Fi ale może ostrzeże innych przed zakupami.

Wg. szablonu wygląda to tak:[list=1]
[*]www.ulubiony.pl, właściciel sklepu: MBBC Sp z o.o.
ul. Instalatorów 7b
02-237 Warszawa
[*]data rozpoczęcia: 23/09/2007
i data zakończenia transakcji: CIĄGLE CZEKAM NA TOWAR :D
[*]nazwa towaru: D-LINK DWL-G520 KARTA BEZPRZEWODOWA PCI 54/108Mbps,
jego cena w chwili dokonania wpłaty: 51,69zł - naprawdę atrakcyjna - teraz mają już drożej,
osobista ocena stopnia zadowolenia z jego posiadania w skali 1-10 [gdzie 1 = żałuję zakupu, a 10 = genialny zakup]: 1 (co oczywiste)
[*]uzasadnienie wpisu: SKLEP WIDMO, absolutnie NIKT nie odpowiada na maile.
[*]ewentualne uwagi: TOTALNA PORAŻKA
[/list]Kwota niewielka ale niesmak i poczucie krzywdy pozostały. :o

Pozdrawiam,[/quote]

Nie chcę nic mówić na temat samego sklepu, bo staram się być neutralny, a i nie znam szczegółów tej konkretnej sytuacji.

Ale że zapytam, nie mogłeś zawczasu google użyć, ewentualnie innych serwisów zakupowo/wyszukiwawczych? To też przy okazji rada na przyszłość dla innych. Jeszcze nikomu korona z głowy nie spadła przy wyszukiwaniu w necie opinii o sklepie, w którym chcemy akurat dokonać zakupu. Jak widać "atrakcyjna" cena to czasem nie wszystko. To taka mała dygresja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='SlawekR' post='65033' date='25.10.2007, 23:20 ']Nie chcę nic mówić na temat samego sklepu, bo staram się być neutralny, a i nie znam szczegółów tej konkretnej sytuacji.

Ale że zapytam, nie mogłeś zawczasu google użyć, ewentualnie innych serwisów zakupowo/wyszukiwawczych? To też przy okazji rada na przyszłość dla innych. Jeszcze nikomu korona z głowy nie spadła przy wyszukiwaniu w necie opinii o sklepie, w którym chcemy akurat dokonać zakupu. Jak widać "atrakcyjna" cena to czasem nie wszystko. To taka mała dygresja.[/quote]


Wiem, wiem.... Czytałem wcześniej że sklep ma niepochlebne opinie. Zawsze jednak w takich sytuacjach budzi sie w człowieku pytanie: " A dlaczego mnie ma spotkać jakiś problem?". :lol:
Pomimo że sklep był oceniany ogólnie na "słabą tróję", zdecydowałem sie na zakup.

Teraz pozostaje aktualne pytanie czy policja przyjmuje tego typu zgłoszenia.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
RTVmixAGD Katowice Reńców 30 (CH Auchan) kupiłem tam tylko listwe zasilająca ale każda próba kontaktu ze sprzedawcami i wypytanie o szeczeguły techniczne interesującego mnie sprzetu to było tylko odwarknięcie i wogóle nastepuje sytuacja kiedy obsługa nagle się odwraca i odchodzi jeśli pytając pytamy o konkrety i posiadmy jakąś wiedzę ,jedynie można liczyć na w miarę miłę obsługę gdy z zapartym tchem słuchamy tego co mówi nam sprzedawca itp. A jak zapytałem o HDDVD toshiby czy będą i w jakiej cenie bo teraz toshiba daje ciekwe promocje odpowiedzno mi idz pan tam gdzie są te promocje. Dopiero jak stwierdziłem że chce i przeliczyłem gotówke że niby sprawdzam czy mam tyle kasy nagle zostałem potraktowany jak król

Teraz ta sama lokacja Katowice Reńców 30 CH Auchan. Wauchan kupiłem TV panasonica nie HD tylko zwykly bo stary się zryoał totalnie a HD planuje dopiero nastepnej zimy :P ale do konkretów.
Nie będe sie rozpisywał natemta problemów z uzuskaniem rat ale jedne pan twierdzi że nie dostane a na drugi dzień inny pracownik mi je przyznaje a i zdziwony pyta czemy wczoraj nie dostałem skor wpłacam 60% wartości w gotówce. Ale już ze swistkiem ide po TV i co nie ma nikogo kto ,może mi go wyciągnać z magazynu czekam godzin a obsługa sobie dzwni pisze smsy itp. Po upomnieniu kirwnik działu stwierdza ze dostane go za 4 dni albo biore ten z wystawy który Bóg wie lie juz chodził i zakurzony jest jak diabli .Potem jak już kolega który zemna był po ten TV zaczoł im zwracać uwage to mu doburkneli ze to nie jest strikte sklep RTV i niech się nie spodziewa dobrej obsługi a kierownik nie jest po to żeby zadawć się z klijentami itp. I tak koniec końców dostałem swuj TV kupiłem go o godzinie 15 wywiozłem ze sklepu o 20:30
WYJĄTKOW NIE POECAM TYCH DWÓCH SKLEPÓW I NIE WAŻE ZE NIE CHODZIŁO O SPRZĘT HD ALE JAK PRZYJDZIE CZAS NAPENO GO TAM NIE KUPIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='jocker_SZAKAL' post='67771' date='13.11.2007, 17:05 ']Witam
RTVmixAGD Katowice Reńców 30 (CH Auchan) kupiłem tam tylko listwe zasilająca ale każda próba kontaktu ze sprzedawcami i wypytanie o szeczeguły techniczne interesującego mnie sprzetu to było tylko odwarknięcie i wogóle nastepuje sytuacja kiedy obsługa nagle się odwraca i odchodzi jeśli pytając pytamy o konkrety i posiadmy jakąś wiedzę ,jedynie można liczyć na w miarę miłę obsługę gdy z zapartym tchem słuchamy tego co mówi nam sprzedawca itp. A jak zapytałem o HDDVD toshiby czy będą i w jakiej cenie bo teraz toshiba daje ciekwe promocje odpowiedzno mi idz pan tam gdzie są te promocje. Dopiero jak stwierdziłem że chce i przeliczyłem gotówke że niby sprawdzam czy mam tyle kasy nagle zostałem potraktowany jak król

Teraz ta sama lokacja Katowice Reńców 30 CH Auchan. Wauchan kupiłem TV panasonica nie HD tylko zwykly bo stary się zryoał totalnie a HD planuje dopiero nastepnej zimy :) ale do konkretów.
Nie będe sie rozpisywał natemta problemów z uzuskaniem rat ale jedne pan twierdzi że nie dostane a na drugi dzień inny pracownik mi je przyznaje a i zdziwony pyta czemy wczoraj nie dostałem skor wpłacam 60% wartości w gotówce. Ale już ze swistkiem ide po TV i co nie ma nikogo kto ,może mi go wyciągnać z magazynu czekam godzin a obsługa sobie dzwni pisze smsy itp. Po upomnieniu kirwnik działu stwierdza ze dostane go za 4 dni albo biore ten z wystawy który Bóg wie lie juz chodził i zakurzony jest jak diabli .Potem jak już kolega który zemna był po ten TV zaczoł im zwracać uwage to mu doburkneli ze to nie jest strikte sklep RTV i niech się nie spodziewa dobrej obsługi a kierownik nie jest po to żeby zadawć się z klijentami itp. I tak koniec końców dostałem swuj TV kupiłem go o godzinie 15 wywiozłem ze sklepu o 20:30
WYJĄTKOW NIE POECAM TYCH DWÓCH SKLEPÓW I NIE WAŻE ZE NIE CHODZIŁO O SPRZĘT HD ALE JAK PRZYJDZIE CZAS NAPENO GO TAM NIE KUPIE[/quote]
[font="Tahoma"][/font][color="#0000FF"][/color] hmm... taa.. Twoje przeboje są istotnie traumatyczne.. ii.. Twoja ortografia i (o zgrozo!) gramatyka jeszcze bardziej!!! poza wszystkim - kto normalny kupuje wysokiej klasy sprzęt w "Wauchan" - tak napisłeś... tak czy i naczej - oby Ci służył... i - ehh.. nic - lepiej już nic nie pisz, bo czytanie Ciebie to większy ból niż paski na nowej plaźmie :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='hesse' post='69249' date='22.11.2007, 22:45 '][font="Tahoma"][/font][color="#0000FF"][/color] hmm... taa.. Twoje przeboje są istotnie traumatyczne.. ii.. Twoja ortografia i (o zgrozo!) gramatyka jeszcze bardziej!!! poza wszystkim - kto normalny kupuje wysokiej klasy sprzęt w "Wauchan" - tak napisłeś... tak czy i naczej - oby Ci służył... i - ehh.. nic - lepiej już nic nie pisz, bo czytanie Ciebie to większy ból niż paski na nowej plaźmie :-([/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='hesse' post='69249' date='22.11.2007, 22:45 '][font="Tahoma"][/font][color="#0000FF"][/color] hmm... taa.. Twoje przeboje są istotnie traumatyczne.. ii.. Twoja ortografia i (o zgrozo!) gramatyka jeszcze bardziej!!! poza wszystkim - kto normalny kupuje wysokiej klasy sprzęt w "Wauchan" - tak napisłeś... tak czy i naczej - oby Ci służył... i - ehh.. nic - lepiej już nic nie pisz, bo czytanie Ciebie to większy ból niż paski na nowej plaźmie :-([/quote]
Ty za to powstawiałeś jakieś tag'i nie wiadomo po co :) Poza tym to ten temat traktuje o sklepach, a Auchan także nim jest, więc dlaczego niby nie można kupić tam nawet jakiegoś drogiego sprzętu, skoro dany model i cena odpowiada kupującemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Apeluję do wszystkich zabierających głos w tym wątku, aby trzymali się jego tematyki i idei która przyświecała jego powstaniu. Dodatkowe dyskusje mające na celu przekomarzanie się nie są w nim potrzebne.

Druga sprawa: jak ktoś chce już zabrać głos, to bardzo proszę aby wykonał chociaż minimum wysiłku w celu weryfikacji tego co przed momentem napisał pod kątem spójności tekstu i możliwych błędów wszelkiej maści, bo niektórych tekstów to się czytać nie da. Wręcz trudno zrozumieć o co autorowi wypowiedzi chodziło w takim słowotoku.

Jeśli ktoś ma z tym zasadniczą trudność, to polecam korzystanie z Firefoxa: [url="http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/"]http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/[/url] z jego bardzo dobrym modułem do sprawdzania pisowni. Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Digitalo - na ich stronach Internetowych podają, że przy zakupie udzielana jest gwarancja producenta bądź dystrybutora jednak przy zakupie kończy się na fakturze/paragonie zakupu i nic więcej. Twierdzą, że gdyby dołączali gwarancje to cena wzrastałaby o 1000 PLN (!!!???). Jedyna interpretacja jaka przychodzi na myśl to to, że ściągają sprzet z Niemiec lub z innych miejsc, bez gwarancji na Polskę lub egzemplarze nie objęte gwarancją przenosząc ciężar postępowania deliktowego na klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...