Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poszukuję telewizora 65 cali
Najlepiej z Androidem ze względu na Kodi (używam na PC i sobie chwalę), więc dostęp do internetu jest konieczny (WiFi direct)
Najlepiej LED oraz 4K
Max 10000zł
Więcej na razie nie podaję, bo jeżeli chodzi o TV to jestem zielony :)

Dzięki za propozycje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ze względu na Android zbyt duzego wyboru nie masz. Praktycznie tylko SONY.

A nie lepiej sobie dokupić NVidia Shield, na którym wszystko śmiga? Albo inne pudełeczko z Androidem na SoC Amlogic S905X za ok. 200 zł? I wtedy "dowolny" telewizor? A może dozbierać i LG B6 ;) ?

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym raczej wszystko "w komplecie"

Sony KD65XD8505
SONY KD-65X8505C
SONY KD-65XD8577

Nad tymi się zastanawiam

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Też mam taki dylemat, dlatego też podepnę się pod temat:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 18m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 3~m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? na wprost, nie sa ważne
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ?  z boku :P, to nie jest ważne bo oglądamy głównie w nocy
7. Jaki masz obecnie telewizor ?  Stary LG 42 & 37  
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ?  Dobrą jakość obrazu oraz czerń. Ztym że obraz nie musi być w 100% naturalny, może być podbity jak to jest W Samsungach. 
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? HD & 4K
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Komputer, kablówka, NvidiaShield (jeżeli tv nie bedzie posiadal dobrych multimediów)
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ?  2-3 h max.