Skocz do zawartości
leszekmw

jaki telewizor do sypialni 40-43" , głównie tv.

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.

jestem nowy na forum , zarejestrowałem się po to aby uzyskać pomoc..pewnie jak większość z nas..))

od razu piszę że jestem laikiem w nowych technologiach , w starszych zresztą też..

zarejestrowałem sie również na innym forum ,ale coś tam to niemrawo idzie , w sumie pomaga tylko jeden człowiek....))

a więc w skrócie..: /pozwolę sobie wkleić /

- telewizor na ścianę, ja w łóżku na leżąco. telewizor na wprost.
- odległość 1,8m
- oglądanie przy zamkniętych żaluzjach i w nocy.
-ogladam głównie telewizję . bardzo dużo siedzę w internecie , przeglądanie stron , fora.
- filmy bardzo rzadko , brak czasu. może jak będę miał jakiś wypasiony telewizor to się zmieni ta sytuacja..
- sport ogladam ale nie mecze , nie tenisa / tzn oglądam jak jest np. euro jak teraz / . oglądam dużo narciarstwa , lekkoatletyki jeżeli ma to znaczenie.
- sygnał z kablówki upc
- internet będzie leciał przez laptopa.
- fajnie by było jakby telewizor miał przyzwoity dźwięk .
- czy będę oglądał 3d - też nie wiem. pewnie popróbuję..
- wielkość telewizora ..do tej pory miałem 32 i wydawał sie akuratny. no ale myśle ze teraz czas przejść na 40-43"
- kasa , wydaje mi się że 3-4tyś powinny wystarczyć. jeżeli będzie mniej to też nie będę rozpaczał a nawet się ucieszę.

nie zależy mi na bajerkach których nie wykorzystam , bardziej na jakości obrazu .
nie wiem czy będę oglądał filmy ściągane przez telewizor w jakimś tam sposób , nie znam się jeszcze na tym..))

chciałbym mieć pip jeżeli to się tak nazywa. chodzi mi o to żebym mógł mieć podgląd na jeden program i oglądać drugi jak lecą reklamy na przykład.

chciałbym żeby to był telewizor w miarę nowoczesny , przyszłościowy.. , żebym nie musiał go za 3 lata wyrzucać czy coś takiego.

po przeczytaniu parudziesięciu tematów na forach utworzyły mi się takie typy

sony 755 lub 809 , /podobno to to samo tylko 755 bez 3d