felek88 0 Napisano 15 Listopada 2014 Witam, chciałbym się dowiedzieć coś na temat tych najtańszych projektorów. Jako, że jestem kinomanem oglądam mnóstwo filmów. Laptop mi nie wystarcza a na fajny TV mnie zwyczajnie nie stać. Tutaj pojawia się pytanie. Czy tak tani sprzęt może działać ? Jak to wygląda w praktyce? Czy jakość obrazu przy 100 calach mnie nie przerazi ? Niestety nie znam się na takich rzeczach i te wszystkie wartości niewiele mi mówią a w internecie nie znalazłem opisu np tego modelu. Na allegro moją uwagę zwróciły dwa modele 1) http://allegro.pl/rzutnik-projektor-multimedialny-led-hdmi-usb-xbox-i4746491814.html 2) http://allegro.pl/projektor-multimedialny-led-hdmi-usb-150-lumenow-i4787683703.html Mój budzet na ta chwile jest mocno ograniczony . Nie chcialbym wydac wiecej niz 500 zl. Może ktos miał do czynienia z takimi modelami ? Czy jest sens sie w to pakowac czy lepiej zbierac pieniazki na cos lepszego ? Nie jestem specjalnie wymagajacy jesli chodzi o jakosc Z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobor 233 Napisano 15 Listopada 2014 (edytowane) Z takim budżetem możesz iść do sklepu z zabawkami co najwyżej. Bez obrazy Do przyzwoitego oglądania 100" minimum to Epson TW5200 za ok 2800. Dozbieraj albo kup na raty Chyba ze lubisz wywalać grosz w błoto Edytowane 15 Listopada 2014 przez mobor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach