Skocz do zawartości
felek88

Projektor LED 3D RD-802 Czy to może działać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym się dowiedzieć coś na temat tych najtańszych projektorów.

Jako, że jestem kinomanem oglądam mnóstwo filmów. Laptop mi nie wystarcza a na fajny TV mnie zwyczajnie nie stać.

Tutaj pojawia się pytanie. Czy tak tani sprzęt może działać ? Jak to wygląda w praktyce? Czy jakość obrazu przy 100 calach mnie nie przerazi ? Niestety nie znam się na takich rzeczach i te wszystkie wartości niewiele mi mówią a w internecie nie znalazłem opisu np tego modelu.

Na allegro moją uwagę zwróciły dwa modele

1) http://allegro.pl/rzutnik-projektor-multimedialny-led-hdmi-usb-xbox-i4746491814.html

2) http://allegro.pl/projektor-multimedialny-led-hdmi-usb-150-lumenow-i4787683703.html

Mój budzet na ta chwile jest mocno ograniczony . Nie chcialbym wydac wiecej niz 500 zl.

Może ktos miał do czynienia z takimi modelami ? Czy jest sens sie w to pakowac czy lepiej zbierac pieniazki na cos lepszego ?

Nie jestem specjalnie wymagajacy jesli chodzi o jakosc

Z gory dziekuje za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z takim budżetem możesz iść do sklepu z zabawkami co najwyżej. Bez obrazy

Do przyzwoitego oglądania 100" minimum to Epson TW5200 za ok 2800. Dozbieraj albo kup na raty

Chyba ze lubisz wywalać grosz w błoto

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Prawdę mówiąc takich odpowiedzi sie moglem spodziewac. Sam jestem w szoku, ze sa projektory w tak niskich cenach ale zastanawialem sie jak to wyglada w praktyce.