Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie, gdyż moje PS3 jest w salonie i jest to duże ograniczenie gdyż częstą urzędują tam rodzice (XD) i czy da się jakimś sposobem podłączyć konsolke u mnie w pokoju do monitora(lub do komputera,nie znam się) żebym mógł normalnie grać.Monitor to Philips Brilliance 190SW(wiem że roździelczośc nie full hd ale to GTA V będzie w sam raz).Z góry dziękuje i pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka, musisz kupić coś takiego: http://allegro.pl/konwerter-hdmi-vga-ps3-i4545043473.html

Tylko wtedy zadziała, tanie kable vga-hdmi nie zadziałają, musisz mieć konwerter.

Ale będzie problem z dźwiękiem w takim razie bo głośniki mam podpięte do komputera.

Dowiedziałem się że można podłączyc do komputera w HDMI IN i powinno działac,gdy przęłącze input w monitorze i do tego słuchawki,ale nie jestem pewien czy mi to zadziała na karcie GTX550Ti od Gainward

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale głośniki mam już podłączone do komputera jednakże ich nie używam,okazyjnie jak ktoś przyjdzie :),tak to tylko słuchawki.pod biurkiem mam subufer(nie wiem jak to się pisze),a glosniczki dwa na biurku,glośniki sa podpięte to subufera a subufer do kompa wejsciem ,i pytanie czy jakbym podłączyl juz PS3 do monitora to jakby to dalej wyglądało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz przejściówkę np: taką http://www.ceneo.pl/11450480 z jednej strony podłączasz do kabla RCA (to ten kabel który podał ci mati007kom),

który powinieneś dostać w zestawie z PS3, a jacka podłączasz do wejścia AUX w głośnikach. Następnie przestawiasz odpowiednią opcję w menu PS3 i ci wszystko będzie śmigać. Jak nie masz wejścia AUX w głośnikach to kupujesz adapter RCA/ minijack żeński i podpinasz wtedy głośniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji