Skocz do zawartości

  

8 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Plazma czy LCD

    • Plazma
      8
    • LCD
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem aktualnie zainteresowany kupnem telewizora w najbliższym czasie. Zbliżają się święta, nowy rok, więc wiele sklepów będzie robiło rożne przeceny (tak, wiem, nie zawsze promocja jest tak na prawdę promocją - jednak pominę ten fakt;)). Jestem studentem lubiący sport, dobry film oraz muzykę.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? ok 4 m x 6m
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ok 3m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-3
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? na wprost, czasem nieco z boku
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Stać na szafce, ew. wisieć- lecz wysokości w obu przypadkach będą podobne
6.Jak słońce świeci w pokoju ? okna na całej szerokości pokoju po prawej ręce oglądających, słońce od południa po późne popołudnie, rolety- będą
7.Jaki masz obecnie telewizor ? brak
8.Co chcemy aby telewizor posiadał? Dobrą jakość i płynność obrazu, smart TV, HDMI, USB, wejście internetowe, (wifi), portale społecznościowe, skype itp.
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? dekoder, Komputer via HDMI, dysk przenośny z filmami w 1080p, w przyszlosci konsola,

10.Jakie urządzenia ? Komputer, konsole, różne nośniki pamięci ze złączem usb
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 3-4
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Nie mam preferencji
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? filmy, seriale, gry, sport, muzyczne- skupiam się na dźwięku
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? czasem tak
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? może w przyszłości- wtedy ok 2-3h
16.Preferencje co do marki? Samsung, LG, Panasonic, Sony
17.Preferencje co do wielkości? 40-42"
18.Co Cię denerwuje w telewizorach? Słaba czerń, odbijanie światła, wolne przełączanie programów-choć czasem zależy to od dekodera