Skocz do zawartości
maniek237

Wharfedale diamond 10.5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Jestem totalnym laikiem w sprzęcie audio i potrzebuję waszej pomocy.

Niedawno zakupiłem zestaw używane głośniki Wharfedale 10.5 + denon avr-1610, teraz przyszła pora na głośniki tylne, a za chwilkę na centralny, chodzi mi o głośniki tylne, miałem kupić te - http://www.agito.pl/glosniki-frontowe-wharfedale-diamond-10-0-wenge-2575-588250.html - tylko tu piszą że to frontowe i już zgłupiałem, będą dobre ?

Frontowe mam takie : http://www.agito.pl/glosniki-frontowe-wharfedale-diamond-10-5-wenge-2575-588245.html

Przy okazji zapytam odrazu o głośnik centralny bo chcę zakupić ten http://www.wharfedale.co.uk/Products/Product/tabid/78/PID/166/CID/179/language/en-GB/Default.aspx

ps. odrazu dodam, że sprzęt używany w bloku,nie za wielki pokó(6x3m)

j, muzyka, filmy, gry,

Najbardziej na początek zależy mi na odpowiedzi o głośniki tylne.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez maniek237

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Centralny będzie ok. Co do tyłów to proponuję wybrać coś na nieco większej średnicy głośnika średnio- nisko tonowego Wharfedale Diamond 10.1 ( na tych samych głośnikach co Twój centralny).

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedź, to teraz pytanie ostatnie dodatkowe i zamawiam - 10.1 czy 10.2 160 zł różnicy na parze , a zmieniać już raczej przez dłuuuuuugi czas nie będę.

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli masz możliwość finansową i miejsce to najlepszym rozwiązaniem jest zakup tyłów i centralnego z serii 10.2 które są zrobione na 16cm głośnikach.

TO BĘDZIE SŁYCHAĆ

Edytowane przez fitarkus

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi