aquanta 0 Napisano 17 Kwietnia 2013 Witajcie,Chciałbym podpytać, czy korzystał może już ktoś z Was z tych dobrodziejst jakimi są WiDI/Miracast i WiFi Direct z jakimkolwiek TV?Ja używam:- Samsung S III + Android 4.1.2 (do testów także 4.2, bo podobno oficjalnie dopiero ta wersja wspiera MiraCast Android 4.2 adds official support for Miracast wireless display | Android and Me).- TV LG 55LA690Obydwa urządzenia są certyfikowane do obsługi MiraCast http://www.wi-fi.org/wi-fi-certified-miracast™Ja próbowałem i niestety natknąłem się na następujące problemy:- WiFi Direct - przesyłanie zdjęć i mp3 działa, ale filmy niestety nie. Pojawia się informacja, że przesyłanie nie było możliwe i tyle.- WiDi/Miracast - po stronie TV włączyłem opcję WiDI/Miracast. Na S III próbowałem wykorzystać aplikację: LG TV Remote (uruchamiana za pomocą NFC poprzez aplikację 'Tag On' z wykorzystaniem naklejki). I tu niestety pojawia się informacja, że to urządzenie nie oferuje funkcjonalności 2-ego ekranu. Jest jeszcze podpowiedź, aby na TV włączyć funkcję 'Live TV' i spróbowac ponownie, ale nie wiem co to za opcja. Z tego miejsca mogę zrobić zrzut ekranu tego co aktualnie wyświetla się na TV. Pozostałe funckjonalności apikacji do sterowania także działają.Efekt jaki chciałem uzyskać widoczny tutaj tylko, że jak widać niestety na telefonie LG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wit3k 0 Napisano 6 Maja 2013 Ostatnio seria LA dostała nową aktualizację. Z tego co zauważyłem poprawiono mirracast i s3 lączy się bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aquanta 0 Napisano 7 Maja 2013 (edytowane) A mógłbyś się podzielić jak Ci się to udało? Ja próbowałem z S III z Android 4.2.1 (ROM Omega) i nie udało mi się. 1. Pierw próbowałem poprzez LG TAG i LG TV Remote i po kolei na S III pojawia się skanowanie sieci, łączenie przez WiFi Direct ??? na TV pojawia sie, że połączono z moim S III, parowanie, finalnie komunikat na S III - 'Drugi ekran nie jest obsługiwany przez to urządzenie mobilne' wciśnięcie takiego monitorka w lewym górnym rogu powoduje pokazanie się komunikatu 'Niedostepne przy obecnych ustawieniach telewizora. Spróbuj ponownie po zmianie ustawień telewizora na Live TV' Przy takim połączeniu sprawdziłem jak telewizor widzi mój telefon Wi-Fi Direct - widzi telefon Miracast/Intel's WiDI - nic nie znajduje 2. Rozłączyłem wszystko i spróbowałem tym razem za pomocą AllShare Cast z poziomu telefonu telefon od razu pokazał z jakim TV łączyć, więc go wybrałem na telefonie pojawiło się 'Połączono przez AllShare Cast' na TV pojawia się Miracast Wykrywanie sygnału i po chwili znika na S III mam obrazek z dwoma urządzeniami i informacją 'Łączenie' finalnie na S III 'Nie można połączyć przez AllShare Cast'. Przy takim połączeniu (włączony AllShare Cast) sprawdziłem jak telewizor widzi mój telefon Wi-Fi Direct - widzi telefon Miracast/Intel's WiDI - widzi telefon 3. Rozłączyłem wszystko i spróbowałem tym razem za pomocą AllShare Cast z poziomu telewizora Po znalezieniu telefonu w opcji Miracast/Intel's WiDi telwwizora wcisnąłem połączenie pojawia się informacja, czy chcesz spróbować nawiązać połączenie, wciskam 'Tak' na TV poajwia się 'oczekiwanie na połączenie drugiego urządzenia' a na S III "Zaproszenie do nawiązania połączenia', wciskam OK na TV pojawia się informacja 'Miracast Wykrywanie sygnału' i nic Edytowane 7 Maja 2013 przez aquanta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach