Skocz do zawartości
fg71

jaki telewizor 40-47 cali do 3500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

jako że jest to pierwszy post na forum witam wszystkich, od razu zaznaczam, że jestem trochę zielony. Mam dylemat który telewizor wybrać mam na oku dwa modele, jeżeli są jakieś inne godne polecenia będę wdzięczny za rady.
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 3x4m
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? od 2 do 4m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? zazwyczaj 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? - wprost i czasami bokiem.
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? stać .
6. Jak słońce świeci w pokoju? Na tv, lecz nie ma problemu zasłonić rolety.
7. Jaki masz obecnie telewizor? żaden, monitor pc
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? Dobry obraz w sporcie, filmach i grach, dźwięk idzie przez kino domowe,
9. Jakie urządzenia będzie podłączone do telewizora? Kino Domowe, PS3, Dekoder cyfra +/nc+, opcjonalnie dysk/pendrive
10. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? od 2 - 6h
11. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? bez różnicy
12. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Sport, filmy, dokumentalno-przyrodnicze
13. Czy zamierzasz serfować po internecie? tak,
14. Czy zamierzasz grać w gry? Tak PS3
15. Preferencje co do wielkości ? 46-47
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? lekka przewaga wieczorami
17. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 3600
18. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie, pasywne czy aktywne? bez różnicy, bardzo słaby wzrok na jedno oko, ewentualnie jako dodatek dla gości