Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

jestem w trakcie zakupu VU+Ultimo miał być Dreambox 800HD SE lub 8000 ale ze względu na wyświetlacz i cenę padło na VU+.

Dlaczego Ultimo?rzekomo w niedalekiej przyszłości ma być możliwa instalacja na mocniejszych skrzyniach najlepszego Playera XBMC i Ultimo będzie się już nadawał :) .

Ze jest to mój pierwszy cyfrowy dekoder na Linuxie potrzebował bym waszej pomocy bo w tej kwestii jestem zielony jak trawa na wiosnę :_beczy: .

Wiem ze różnią się tylko skrzynie a Linux jest na każdej ten sam i ze aplikacje z Dreama można na VU+ również używać,tyle powiedział mi miły pan który to wszystko sam robi lecz nie lubi udzielać odpowiedzi na ten temat woli sam za odpowiednia oplata sam to zrobić -_- .

Czytałem ze trzeba flashowac wgrywać cccam,key itd,zrobić backup gdyby coś złe poszło(w pierwszej kolejności) i to mnie boli najbardziej,nigdy nie miałem do czynienia z Linuxem i prosił bym o pomoc.

W sumie dekodera jeszcze nie ma ale na dniach dotrze i zacznie się na pewno ból głowy bo nie wiadomo od czego zacząć.

Prosi bym o jakaś instrukcje co po kolei zrobić,skąd to wziąć,gdzie wgrać/wkleić.

Mam zamiar odbierać Cyfre Pl i Sky De,nagrywać programy/filmy,słuchać/nagrywać Radio internetowe,odtwarzać muzykę,filmy 90% w formacie MKV-Ac3/DTS,również jeżeli to jest możliwe filmy 3D.

Chce podpiąć 2 x WD 1Tb(2,5 zoll) zewnętrzne i 1Tb(2,5 zoll) wsadzić do środka oraz podmienić pilota na Harmony One jest to możliwe?

Rozeznanie mam tylko na windzie i XBMC.

Za pomoc z góry serdecznie Dziękuje. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czeka cię sporo czytania ale na forum sat np. dvhk.

tam masz na wszystko tematy podpięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI ,,klaus71''