Skocz do zawartości
mikorez80

TV LG 42LW5500 nie widzi połączenia z internetem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno stałem się posiadaczem telewizora 42LW5500. Ogólnie wszystko jest w porządku, ale problem pojawia się w momencie kiedy chcę podłączyć telewizor do internetu.

Posiadam łącze o prędkości 25Mb/s (UPC) oraz modem WiFi Thomson TWG870. Zaznaczam, że chcę mieć połączenie kablowe między TV a modemem. Zakupiłem 5 metrowy kabel RJ-45 (kategoria 5).

W momencie podłączenia kabla do tv i modemu - telewizor nie widzi żadnego połączenia z internetem. Resetowałem modem, wyłączałem go z zasilania, ale nic nie pomaga. Kiedy podłączam kabel do komputera internet działa normalnie.

Co może być tego przyczyną, jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Zaznaczam, że nie chcę korzystać z połączenia WiFi.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam zajrzec fo instrukcji obslugi telewizora.

Od instrukcji obsługi zacząłem i postępuję zgodnie z nią, ale problem dalej jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. czyli mozesz potwierdzic czy Twoj Tv ma przyporzadkowany jakis adres IP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. czyli mozesz potwierdzic czy Twoj Tv ma przyporzadkowany jakis adres IP?

Tego to nie wiem bo nie mogę w ogóle wejść w ustawienia sieci w telewizorze. Żeby tam wejść musi być podłączony internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie musi i proponuję zacząć właśnie od ustawień sieci w tv,a na pewno będzie działało

Edytowane przez AR-kadius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie musi i proponuję zacząć właśnie od ustawień sieci w tv,a na pewno będzie działało

Właśnie o to chodzi, że nie można wejść w ustawienia sieci w tv. Można wejść tylko do USTAWIENIA SMART TV oraz UWAGA PRAWNA.

Na załączonym zdjęciu przedstawiam jak to wygląda : http://imageshack.us/photo/my-images/641/zdjcie0140ur.jpg/

Edytowane przez mikorez80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wejdź w UWAGA PRAWNA później zamknij i sieć powinna się uruchomić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy tv jest przestawiony na trybie dom i wszystkie ustawienia początkowe język itp,jeżeli to nie pomoże to serwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez serwisu się nie obeszło. Była uszkodzona płyta główna która została wymieniona. Teraz wszystko działa!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie będę zakładał nowego topika: też mam LG 42WL5500 - jaki Wifi adapter pasuje do niego? WL100 czy WL500. Oczywiście w specyfikacjach nic nie ma na ten temat... stąd pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam LG 65UH8507, miał być super, po roku pojawił się problem z łączeniem się z siecią Wi-Fi i po kablu. Przerobiłem wszystkie możliwe ustawienia, automatyczne oraz z wpisywaniem IP. Telewizor np. zaczynał działać i w czasie oglądania filmu zrywał połączenie i już więcej nie chciał się połączyć. W serwisie powiedzieli, by przywrócić ustawienia fabryczne co oczywiście nic nie dało. Myślę, że LG to telewizory zawodne a wsparcie serwisu jest żadne. Mam starego Samsunga i na nim internet działa bez problemów i nigdy problemów nie było. Pozostaje mi tylko się pozbyć tego złomu. Nawet już nie liczę na jakąś podpowiedź jak rozwiązać problem, ponieważ na różnych forach ten problem jest nierozwiązywalny. Routery też wymieniałem i nic. Ostatnio już w ogóle nie wchodzi w ustawienia sieci, po prostu umarły. LG to wielki szajs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...