Skocz do zawartości
xKodeXx

Napisy Girl with the Dragon Tattoo (Dziewczyna z Tatuażem)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosiłbym napisy do: Dziewczyna z tatuażem / The Girl with the Dragon Tattoo (2011) BluRay 1080p AVC DTS-HD MA5.1-CHDBits.

Jeśli jest możliwość pomocy w sprawie tych napisów jak poprawnie je wykonać tym poradnikiem, ponieważ robiłem to wiele razy i za każdym razem ten sam efekt.

Ściągnąłem parę równych napisów, również w różnych wersjach i formatach, zrobiłem wg poradnika i kończy się tak iż nie ma:

- obrazu

- dźwięku

- napisów (chyba oczywiste)

Prosiłbym o pomoc, ponieważ w filmie są napisy lecz po godzinie filmu, gdy jest mała przerwa w mówieniu bohaterów, a dzieje się akcja, napisy wyprzedzają film z początku o jakieś pół sekundy, na koniec filmu te wyprzedzenie jest już około ponad 1 sekundy. Jestem nowy w temacie BluRay, a film bardzo pozytywnie zaskoczył mnie jakością, tym samym zależy mi na zrobieniu tych napisów by były poprawne.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Napisy o jakieś 3/10 sekundy za szybkie są, gdy daję delay na -300 ms, po muxowaniu filmu ich wcale nie ma, nie wyświetla ich ;/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wstrzymaj się z tym bólem,

W przyszłym tygodniu dopasuje.

Dam znać

Pozdrawiam,

AndrzejS@

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem komu odpowiadasz ?

Żeby dopasować napisy wystarczy znać początkowe i ostanie czasy filmu.

Pozdrawiam,

AndrzejS@

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Napisy pasują elegancko, teraz ostatnie pytanko, jak można szybko zmienić ortografie na znaki polskie by było ą,ę,ż itp? Czy tylko pozostaje tylko opcja ręcznej poprawki?

Edytowane przez xKodeXx

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem komu odpowiadasz ?

Żeby dopasować napisy wystarczy znać początkowe i ostanie czasy filmu.

Pozdrawiam,

AndrzejS@

odpowiadam

xKodeXx