Skocz do zawartości
  • 0
pakpak

SONY BDP-S1

Pytanie

Witam wszystkich.Jestem nowym forumowiczem i jestem zielony w temacie BD i HDTV.Minęło parę ładnych lat od testu tego odtwarzacza,kawał czasu :) W ostatnim czasie na aukcjach internetowych pojawiły się te "dinozaury" odtwarzaczy w bardzo atrakcyjnych cenach . Skusiłem się i klops. :( Player przywieziony z Niemiec ble- ble takie tam myślę git :rolleyes: !!! Jak to na aukcjach ukryta niespodzianka,mianowicie REGION USA ,CANADA :blink: Może jakieś ustawienia w menu lub jakieś tricki pilotem ?żeby ustawić poprawny region 2 .Dodam że mam identyczny player jak ten z testu .POMOCY!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam wszystkich.Jestem nowym forumowiczem i jestem zielony w temacie BD i HDTV.Minęło parę ładnych lat od testu tego odtwarzacza,kawał czasu :) W ostatnim czasie na aukcjach internetowych pojawiły się te "dinozaury" odtwarzaczy w bardzo atrakcyjnych cenach . Skusiłem się i klops. :( Player przywieziony z Niemiec ble- ble takie tam myślę git :rolleyes: !!! Jak to na aukcjach ukryta niespodzianka,mianowicie REGION USA ,CANADA :blink: Może jakieś ustawienia w menu lub jakieś tricki pilotem ?żeby ustawić poprawny region 2 .Dodam że mam identyczny player jak ten z testu .POMOCY!!!

Tylko autoryzowany serwis SONY.

Jeśli powiesz że przywiozłes z USA swój odtwarzacz do Europy i teraz chcesz go tutaj uzywac to nie powinni Cie olać.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wątpię żeby serwis Sony to naprawił,ponieważ na tych odtwarzaczach z tyłu jest napisane NOT FOR SALE. Pewnie jakby to było takie łatwe to gosc by naprawił i sprzedał drożej niz 80zl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kupuj płyty bez regionu i po kłopocie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi