koldek 0 Napisano 17 Grudnia 2011 Czy ktoś może pomóc w ustawieniu tego odtwarzacza. Chcąc się połączyć ze stacjonarnym PC i jego udostępnionymi zasobami natrafiam na okno - Logowanie do sieci w którym trzeba podać Identyfikator sieci oraz Hasło sieci. Nie mampojecia co nalezy wpisać. Proszę o informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 17 Grudnia 2011 (edytowane) Czy ktoś może pomóc w ustawieniu tego odtwarzacza. Chcąc się połączyć ze stacjonarnym PC i jego udostępnionymi zasobami natrafiam na okno - Logowanie do sieci w którym trzeba podać Identyfikator sieci oraz Hasło sieci. Nie mampojecia co nalezy wpisać. Proszę o informacje. Jaki to Windows?Internet działa? Jeśli to W7 pod tym linkiem jest o udostępnianiu w tym systemie. Jest trochę inaczej niż w XP. Edytowane 17 Grudnia 2011 przez falka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koldek 0 Napisano 18 Grudnia 2011 Jaki to Windows?Internet działa? Jeśli to W7 pod tym linkiem jest o udostępnianiu w tym systemie. Jest trochę inaczej niż w XP. Dziękuje za podpowiedź - na pewno sprawdzę i zobaczymy. System Win 7, net DSL (router Netgear). Laptop Win 7 x64 ze stacjonarnym "widzą" się w grupie domowej bez problemu, udostepnione rzeczy również. Niestety player nie do końca (grupa domowa jest widoczna lecz aby wejść do zasobów udostępnionych na PC pojawia się w/w okno logowania). Jeśli ktoś ma pomysł prosze o podpowiedź. (przypuszczalnie sprawa wygląda podobnie w modelach starszych np. eGreat R200-II itp.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 18 Grudnia 2011 Dziękuje za podpowiedź - na pewno sprawdzę i zobaczymy. System Win 7, net DSL (router Netgear). Laptop Win 7 x64 ze stacjonarnym "widzą" się w grupie domowej bez problemu, udostepnione rzeczy również. Niestety player nie do końca (grupa domowa jest widoczna lecz aby wejść do zasobów udostępnionych na PC pojawia się w/w okno logowania). Jeśli ktoś ma pomysł prosze o podpowiedź. (przypuszczalnie sprawa wygląda podobnie w modelach starszych np. eGreat R200-II itp.) Odtwarzacze nie mają wpływu na udostepnianie Poniżej masz opis co zrobić w Win7 aby zadziałało: Najpierw wyłącz udostępnianie w sieci chronione hasłem Następnie w rejestrze, należy zmienić 3 parametry: a) uruchomić regedit odszukać klucz HKEY_LOCAL_MACHINE \ System \ CurrentControlSet \ Control \ Lsa \ Kliknij na everyoneincludesanonymous i dokonaj zmiany parametru na 1 Kliknij na NoLMHash i dokonaj zmiany parametru na 0 c) Następnie odszukaj HKEY_LOCAL_MACHINE \ System \ CurrentControlSet \ Services \ LanmanServer \ Parameters, kliknij na restrictnullsessaccess i dokonaj zmiany parametru na 0 d) uruchom ponownie komputer Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koldek 0 Napisano 18 Grudnia 2011 Dziękuje za podpowiedź, lecz pomimo podanych zmian ustawień niestety nadal mam ekran logowania. Sprzęt widzi PC-a, ale bez zalogowania i połączenia po LAN nie można korzystać ze zgromadzonego tam materiału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
windmill 4 Napisano 18 Grudnia 2011 Może konieczne jest konto gościa? http://hdtvpolska.com/topic/27036-dune-nie-widzi-plikow-z-nas-i-komputerow/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Dziękuje za podpowiedź, lecz pomimo podanych zmian ustawień niestety nadal mam ekran logowania. Sprzęt widzi PC-a, ale bez zalogowania i połączenia po LAN nie można korzystać ze zgromadzonego tam materiału. Zrób jeszcze jak napisał kolega Windmill. Trudno coś poradzić na odległóść w takiej sytuacji.Powinno działać. Tutaj masz jeszcze raz wszystko łopatologicznie z obrazkami link Edytowane 18 Grudnia 2011 przez falka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koldek 0 Napisano 19 Grudnia 2011 Dzięki szanowni koledzy za podpowiedzi. Informuję, że podane ustawienia działają lecz jedynie na laptopie eGreat widzi zasoby - może to jest kwestia win 7 64bit (o tym stanowi instrukcja z hummedia). Poszło szybko i bezboleśnie. Niestety ze stacjonarnym PC nadal nic. Prozaiczna sprawa - po kliknięciu udostępniania rozwija się jedynie "udostępnianie zaawansowane" nic innego. Tak więc nie jest dokładni jak w powyższej instrukcji. A może w prawidłowym połączeniu coś miesz Norton IS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 19 Grudnia 2011 Dzięki szanowni koledzy za podpowiedzi. Informuję, że podane ustawienia działają lecz jedynie na laptopie eGreat widzi zasoby - może to jest kwestia win 7 64bit (o tym stanowi instrukcja z hummedia). Poszło szybko i bezboleśnie. Niestety ze stacjonarnym PC nadal nic. Prozaiczna sprawa - po kliknięciu udostępniania rozwija się jedynie "udostępnianie zaawansowane" nic innego. Tak więc nie jest dokładni jak w powyższej instrukcji. A może w prawidłowym połączeniu coś miesz Norton IS ? Miło słyszeć że jest jakiś postęp. Norton, oczywiście że miesza Po to został zainstalowany. Przejrzyj ustawienia sieciowe Nortona, możliwe że tam jest przyczyna. Win7 32 czy 64 bitowy raczej nie ma wpływu na dostęp do sieci, ale oczywiście moge sie mylić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koldek 0 Napisano 20 Grudnia 2011 Miło słyszeć że jest jakiś postęp. Norton, oczywiście że miesza Po to został zainstalowany. Przejrzyj ustawienia sieciowe Nortona, możliwe że tam jest przyczyna. Win7 32 czy 64 bitowy raczej nie ma wpływu na dostęp do sieci, ale oczywiście moge sie mylić. Pozdrawiam Na tą chwilę konkluzja jest taka: 1. Sposób podany przez "falka" (dzięki serdeczne) działa w przypadku udostępniania zasobów z laptopa Win 7 64bit, nawet nie trzeba było ingerować w rejestr. 2. Niestety, chyba się poddam - już brakuje mi pomysłów i nerwów z PC stacjonarnym (czy to wina Nortona IS, czy innych rzeczy w moim systemie - trudno powiedzieć) nie chce działać i już. Ps. Swoją drogą wydawać by się mogło, że odtwarzacz zwany potocznie NMT powinien bezproblemowo łączyć się z innymi sprzetami w sieci LAN. Skąd w takim razie nieustanne wołanie o nie wiadomo jaki login i pass. Pozdrawiam ALL !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 21 Grudnia 2011 Na tą chwilę konkluzja jest taka: 1. Sposób podany przez "falka" (dzięki serdeczne) działa w przypadku udostępniania zasobów z laptopa Win 7 64bit, nawet nie trzeba było ingerować w rejestr. 2. Niestety, chyba się poddam - już brakuje mi pomysłów i nerwów z PC stacjonarnym (czy to wina Nortona IS, czy innych rzeczy w moim systemie - trudno powiedzieć) nie chce działać i już. Ps. Swoją drogą wydawać by się mogło, że odtwarzacz zwany potocznie NMT powinien bezproblemowo łączyć się z innymi sprzetami w sieci LAN. Skąd w takim razie nieustanne wołanie o nie wiadomo jaki login i pass. Pozdrawiam ALL !! To nie odtwarzacz żąda hasła, tylko PC , zresztą z laptopem działa. Spróbuj udostępnić swoje pliki za pośrednictwem np. myiHome Może tym sposobem uda się połączyć z zasobami na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 27 Stycznia 2012 Witam zakupiłem odtwarzacz Egreat R4A, dokupiłem sobie do niego dysk 2,5' niestety po podłączenu tego odtwarzacza do mojego laptopa wyskakuje mi komunikat -'nie rozpoznano urządzenia usb'. Czy potrzebuję jakichś specjalnych sterowników ? W instrukcji obsługi jest napisane że odtwarzacz po podłaczeniu do komputera przez kabel usb( 3.0) jest widoczny jako dysk zewnętrzny. Bardzo prosiłbym o jakąs radę co może być nie tak. Dodam ze mam zainstalowany system windows xp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
esem 0 Napisano 28 Stycznia 2012 Witam zakupiłem odtwarzacz Egreat R4A, dokupiłem sobie do niego dysk 2,5' niestety po podłączenu tego odtwarzacza do mojego laptopa wyskakuje mi komunikat -'nie rozpoznano urządzenia usb'. Czy potrzebuję jakichś specjalnych sterowników ? W instrukcji obsługi jest napisane że odtwarzacz po podłaczeniu do komputera przez kabel usb( 3.0) jest widoczny jako dysk zewnętrzny. Bardzo prosiłbym o jakąs radę co może być nie tak. Dodam ze mam zainstalowany system windows xp Nie znam tego odtwarzacza ale domyślam się, że nie doczytałeś do końca... Powinieneś połączyć te urządzenia poprzez gniazdo USB Slave w odtwarzaczu. Zwykłym kablem USB nic na odtwarzaczu nie zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 8 Lutego 2012 Może nie jasno napisałem. Tak właśnie podłączyłem ten odtwarzacz do komputera - przez specjalne gniazdo USB Slave (prostokątne) do którego w zestawie był specjalny kabel. Po podłączeniu do komputera system najpierw trochę myślał a później wyskoczył komunikat, że nie rozpoznano urządzenia USB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 8 Lutego 2012 Może nie jasno napisałem. Tak właśnie podłączyłem ten odtwarzacz do komputera - przez specjalne gniazdo USB Slave (prostokątne) do którego w zestawie był specjalny kabel. Po podłączeniu do komputera system najpierw trochę myślał a później wyskoczył komunikat, że nie rozpoznano urządzenia USB Widocznie nie wyrabia prądowo zasilanie USB. Spróbuj sprawdzic na innym komputerze. Ew. użyć "podwójnego" kabla i podpiąć pod dwa wejścia USB w komputerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 8 Lutego 2012 Wątpię żeby chodziło o zbyt małe zasilanie. Dodam że w urządzeniu jest dysk 2,5, poza tym postępując wg instrukcji po podłączeniu urządzenia do komputera należy je później podłączyć do sieci zasilającej. Czyli zasilanie jest zewnętrzne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
esem 0 Napisano 8 Lutego 2012 Może nie jasno napisałem. Tak właśnie podłączyłem ten odtwarzacz do komputera - przez specjalne gniazdo USB Slave (prostokątne) do którego w zestawie był specjalny kabel. Po podłączeniu do komputera system najpierw trochę myślał a później wyskoczył komunikat, że nie rozpoznano urządzenia USB A odłączyłeś pozostałe USB w odtwarzaczu? To działa tak: albo slave albo primary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 8 Lutego 2012 Odlączyłem wszystko. Powiem tak, próbowałem wszystkiego i nie działa. Moim zdaniem wina leży w samym urządzeniu. Chociaż mogę się mylić i moze ktoś miał już podobny problem i wie o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 8 Lutego 2012 (edytowane) Czyli zasilanie jest zewnętrzne. Sprawdź w managerze dysków czy napęd jest wogóle widziany przez system. Instrukcja podłaczenia nie ma wpływu na kompatybilność urządzeń , dlatego najlepiej sprawdzić to jeszcze na innym komputerze. Edytowane 8 Lutego 2012 przez falka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 9 Lutego 2012 Sprawdzałem na drugim laptopie z systemem windows 7 - efekt identyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falka 8 Napisano 9 Lutego 2012 Sprawdzałem na drugim laptopie z systemem windows 7 - efekt identyczny Jedyna sugestia jak przychodzi mi na myśl, to USB3 zastosowane w odtwarzaczu. Komputery mają chyba tylko USB2 i to może jest przyczyną.Ale to tylko domysły. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damekk87 0 Napisano 9 Lutego 2012 to jest port USB 3.0 który teoretycznie jest kompatybilny z USB 2.0 ale nie sprawdzałem czy komputer z portem usb 3.0 będzie 'widział' ten odtwarzacz. Dodam, że w menegerze dysków nic nie ma że podpięty jakiś dodatkowy dysk. Czyli komputer po prostu nie rozpoznaje tego urządzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alojzik 0 Napisano 16 Lutego 2012 Każdy port USB3 jest zgodny z USB1.1 i USB2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach