Skocz do zawartości
n_tv

Odstapienie od umowy z nTV

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś jest 1 listopad, naobiecywali nam złote góry no i ten super kanał filmowy HD miał być od dziś ...
Sorry ale w związku z tym, ze cyfra planuje tez technologie HD na tunerach sprawdzonych, to chce odstąpić od umowy z nTV na podstawie nie wywiązania sie w/w telewizji z umowy. Co wy na to ? Myślę, ze brak obiecanego kanału HD na czas oraz problemy z HDMI i jeszcze paroma sprawami daje podstawie rozwiązania umowy.

Co Wy na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='n_tv' post='19105' date='01.11.2006, 16:46 ']
Dziś jest 1 listopad, naobiecywali nam złote góry no i ten super kanał filmowy HD miał być od dziś ...
Sorry ale w związku z tym, ze cyfra planuje tez technologie HD na tunerach sprawdzonych, to chce odstąpić od umowy z nTV na podstawie nie wywiązania sie w/w telewizji z umowy. Co wy na to ? Myślę, ze brak obiecanego kanału HD na czas oraz problemy z HDMI i jeszcze paroma sprawami daje podstawie rozwiązania umowy.

Co Wy na to ?
[/quote]

Mogles sobie wziasc nboxa 2 listopada a tak naprawde to nie narzekaj tylko wlacz cierpliwosc :P

Widze na tym forum kulku ludzi ktorzy z zegarkiem w reku oczekuja na zapewniane przez ITI pozycje programowe
Ciekawe czy Ci narzekajacy na wszystko sa tacy dokladni i w swoim zyciu dotrzymuja na czas obietnice
Pozdrawiam
PS
Kolego jak dziewczyna nie przyjdzi na umowione spotkanie to nie przekreslaj jej
Za nastepnym razem da Ci to czego od niej oczekujesz z nawiazka
Chyba zrozumiales porownanie
Powodzenia i Wlacz Cierpliwosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Wami ale oficjalnie od dzis placimy abo. wiec w tym momencie mam gdzies cierpliwosc, place wymagam. Cierpliwy to ja bylem jako betatester, nie placilem wiec nic nie mowilem :D

[quote name='Marek44' post='19114' date='01.11.2006, 18:06 ']
Widze na tym forum kulku ludzi ktorzy z zegarkiem w reku oczekuja na zapewniane przez ITI pozycje programowe
Ciekawe czy Ci narzekajacy na wszystko sa tacy dokladni i w swoim zyciu dotrzymuja na czas obietnice

[/quote]

Tak, jestem dokladny i idealny :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Emill' post='19124' date='01.11.2006, 18:25 ']
No a kanal filmowy to chyba mial byc od polowy listopada, nie od poczatku.
[/quote]
cicho ... :D pomylilo mi sie :P

Edytowane przez n_tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tez chyba bede musial zrezygnowac, ale nie chce placic karty za rozwiazanie umowy.
Tuner po hdmi dziala zle (za kazdym razem musze naciskac RES, zeby zaskoczyl).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się nad tym zastanawiam, niestety tryb 720p który mnie najbardziej interesuje i który daje u mnie najlepszą rozdzielczość, działa dobrze tylko na SD, na HD co chwila sie przycina(Discowery HD) albo obraz nie jest płynny (N sport) bo ma za mało klatek... Nie zauważyłem tych efektów na Luxe HD... Dla mnie to jest duża wada i raczej dyskwalfikuje takie urządzenie. Najgorsze jest to że nie wiadomo czy nowe softy kiedykolwiek to naprawią. Niestety kompetentna osoba od N-ki z konkurencyjnego forum (nick: dem) ignoruje moje pytania w tej sprawie. Jedyna odpowiedz jaka dostałem to: "... proszę pamietać że mówimy o przetwarzaniu kilkuset MB na sekunde..." Tak więc nie sposób sie dowiedzieć gdzie leży problem. Czy to soft, hardware czy jeszcze jakieś inne przyczyny np. po stronie nadawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę u niektórych osób dużą doze niecierpliwości. Najpierw juz pierwszego dnia stoją w kolejce po dekoder jak po sraczkę . A teraz juz po 14 dniach chcą rozwiązać umowę. Sorry, ale trzeba byc dorosłym. Ja tez podpisałem umowę z n-ka na 15 czy 14 miesięcy. Ale narazie zadnych zachwytów. Poprostu daję im czas. Jestem tez abonentem Cyfry . Przyjąlęm taką strategię, jeżeli się niepoprawią się to po upływie czasu umowy zwracam dekoder i kwita.
Juz teraz widzę że na tej platformie to rewelacji nie będzie , ale dajmy im czas.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu.
Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem.

Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem ;)

Edytowane przez Yuiren

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Yuiren' post='19218' date='01.11.2006, 23:02 ']
Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu.
Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem.

Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem :lol:
[/quote]

[color="#3333FF"]"Ale prawda jest taka ze od dzisiaj placimy za wiele kanalow ktorych niema. A ktore w dalszym ciagu sa w ofercie. Discovery Historia, TVP Film, itp. "Bardzo fajny kanal filmowy HD" to tylko kropla w morzu."[/color]

- Złozyłeś reklamację czy tylko płaczesz ? :-)

"[color="#3366FF"]Zgadzam sie ze stwierdzeniem ze usluga jest swiadczona nienalezycie, i moze to stanowic podstawe do rozwiazania umowy. Ale najlepiej skontaktowac sie z prawnikiem."[/color]

- Umowę zawsze mozesz rozwiązać. W umowie masz 3 mieś okres wypowiedzenia.
- Nie rozwiązanie umowy tylko niezgodność towaru z umową = zwrot 99 PLN !!!

"[color="#3366FF"]Mogli by chociaz jakis komunikat dac. "Przepraszamy za problemy z udostepnieniem wszystkich kanalow ktore obiecalismy. Prosimy o cierpliwosc." I to by wystarczylo... Ale kogo obchodza klienci.
Mam wrazenie ze im dalej w tak zwana "demokracje" tym latwiej jest dymac polakow... Przepraszam jesli kogos urazilem :D"[/color]

- To chyba jeden z najwiekszych mankamentów, nie wiem jakiego ITI ma PR-owca, ale ja bym go za to wyrzucił z roboty. I wszystkich odpowiedzialnych za ten bałagan. Brak informacji i zwodzenie klientów :-(

pozdrawiam

Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='scorpion' post='19285' date='02.11.2006, 07:00 ']
z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie
[/quote]

W innych postach zaiteresowani pytaja kiedy beda rachunki i jaka metoda bedzie mozna je placic Nie moga sie wrecz doczekac :)
A tutaj przeciwnie- twierdza ze nie beda placic bo cos nie dostali z programow lub ze tuner nie funkcjonuje prawidlowo np po zlaczu HDMI z ich TV
Kazy przypadek mozna reklamowac
Ale na litosc ludzie nie lamentujcie tak
Czas pokaze czy nasz uslugodaca zadba o nas bo przeciez to My bedziemy mu placic pieniadze za obiecana usluge Jezeli sie nie wywiaze to straca klienta i kase
Dobrze piszesz kolego
Trzeba poczekac na platnosc za miesiac listopad a wtedy zobaczymy jak dba o klientow ITI
Ja osobiscie posiadam dwa nboxy i czekam cierpliwie na rozwoj sytuacjii
Pozdrawiam
N -jak NIEPOROZUMIENIE :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że cyfra planuje tez technologie HD.

Pytanie tylko z jakim bitrate i jaka będzie jakość pozostałych kanałów. Skoro masz cyfrę to pewnie zauważyłeś od kilku miesięcy zwiększającą się pikselozę na kolejnych kanałach. Wynika to z faktu że cyfrze brakuje co najmniej jednego transpondera i żeby wygospodarować pasmo na HDTV ścisnęli na każdym transponderze po 12 kanałów. Oczywiście cyfra zdaje sobie sprawę z pikselozy, ale problem polega na tym że nie ma wolnych transponderów na Hot Birdzie. A najgorsze jest to że najbliższe wyniesienie kolejnego satelity na pozycji 13 nastąpi dopiero w 2008 roku. Jak były wolne transpondery to szkoda było im kasy a teraz mają przesrane :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='scorpion' post='19285' date='02.11.2006, 09:00 ']
z tego co wiem jeszcze nikt nie otrzymał rachunku za platformę n i tym samym jeszcze nic nie zapłacił

dlaczego więc takie narzekania i teksty typu "płace i wymagam"

może n samo da rabat za listopad lub nie pobierze opłaty wcale tak jak za październik

otrzymacie rachunki i je zapłacicie to dopero narzekajcie
[/quote]
Dziwne masz rozumowanie .... rachunek jest suma z porzedniego okresu rozliczeniowego, wiec od 1 wszyscy placa. Powiedzenie "place, wiec wymagam" jest jak najbardzej na miejscu. Edytowane przez n_tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='n_tv' post='19470' date='02.11.2006, 19:05 ']
Dziwne masz rozumowanie .... rachunek jest suma z porzedniego okresu rozliczeniowego, wiec od 1 wszyscy placa. Powiedzenie "place, wiec wymagam" jest jak najbardzej na miejscu.
[/quote]

A czy zaplaciles?
Czy dostales juz rachunek?
Czy tylko tak biadolisz?

Bycmoze beda jakies bonifikaty za np niedotrzymanie oferty kanalowej
Po kiego placzecie co niektorzy na zapas
pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam się z maromen44,czekamy,uzbrajamy sie w cierpliwość,koniec tematu. Pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='lfm' post='19202' date='01.11.2006, 23:29 '] Jestem tez abonentem Cyfry .
[/quote]

A mógłbyś napisać czy jakość programów SD jest lepsza na Cyfrze czy N ?
No i jak wygląda porównanie funkcjonalności tunerów ? Czy na Cyfrze można sobie zaprogramować własną listę kanałow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='maromen44' post='19649' date='03.11.2006, 13:51 ']
A czy zaplaciles?
Czy dostales juz rachunek?
Czy tylko tak biadolisz?

Bycmoze beda jakies bonifikaty za np niedotrzymanie oferty kanalowej
Po kiego placzecie co niektorzy na zapas
pozdr
[/quote]
Bo lepiej byc madrym przed szkoda a nie jak wiekszosc po ... a bonifikaty to dostaniesz w MEDIA MARKT a nie od ITI Edytowane przez n_tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='n_tv' post='19955' date='04.11.2006, 16:27 ']
Bo lepiej byc madrym przed szkoda a nie jak wiekszosc po ...
[/quote]

Smiesznie to brzmi jak tak czytam i patrze na pierwszy post w temacie... Hura, jestem madry przed szkoda, bo pomimo zapalu nie staralem sie o nke... ale co tam, na 100% wezme, tylko bez filmowego... ot co. Chociaz dopiero w grudniu, jak VoD juz bedzie dzialal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='pbuda' post='19986' date='04.11.2006, 18:47 ']
Smiesznie to brzmi jak tak czytam i patrze na pierwszy post w temacie... Hura, jestem madry przed szkoda, bo pomimo zapalu nie staralem sie o nke... ale co tam, na 100% wezme, tylko bez filmowego... ot co. Chociaz dopiero w grudniu, jak VoD juz bedzie dzialal.
[/quote]
Chodzilo mi o czas w ktorym nie ma jeszcze wszystkiego co mialo byc, by byla wymowka o zerwanie umowy ale widze, ze kloega nie zrozumial co pisze ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem nowy ale leko wnerwiony na n-ke mam czasze 80 cm konwerter inverto i g... oglądam. Siła sygnału 96% a jakość między 8-20%. :P a po podłączeniu do zestawu ferdka 7138, mam sygnał 96% a jakość 66-75%. No i co wy nato. Nie mówie już o ręcznym skanowaniu hb, braku kanałów fta, ustawianiu list po swojemu a zegar cyka i cyka. I co nato ITI :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...