Skocz do zawartości
a2b

Playerek HDD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak widzicie w tytule (tylko nie bijcie 3 dni już czytam )chcę kupić media playerka z możliwością zabudowy dysku nie znam się za bardzo na tym chciałbym żeby odpalał typowe fotmaty filmów bo głównie po to ma być kupiony chciałbym żeby miał wyjście HDMI ale chyba wszystkie mają no i LAN co by mógł z PC -ta coś pociągnąć

chciałbym wydać coś 300-350 zł nie musi w tej cenie być HDD podoba mi się coś takiego

http://twojepc.pl/artykuly.php?id=recenzja_patriot_box_office_media_player&strona=2

cenię sobie solidne wykonanie i klasyczne kształty myślę że wiecie o co mi chodzi jeśli znacie sprzęty godne polecenia to proszę o pomoc w sieci jest pełno opisów ale od tego wszystkiego aż się w głowie miesza czy może lepiej kupić jakiś tuner sat z linuxem np DM ?

dzięki za pomoc pozdrawiam

Edytowane przez a2b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez sobie cos takiego: http://www.raidsonic.de/de/products/mediaplayer.php?we_objectID=7242

Tanio, wytwornie, moze soft sie specjalnie nie rozwija, ale ten co jest - szybki i dziala tak jak powinien. Dreambox nie odtworzy wiekszosci formatow sciagnietych z internetu. Ja na Icyboxie nie spotkalem formatu ktory nie dzialal.

Cena bez dysku ok. 400 PLN :)

PS. Tak sobie popatrzylem jak wyglada UI tego partriota i stwierdzam ze to chyba dokladnie to samo co Icybox tylko w innej obudowie :)

Edytowane przez long_28y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez sobie cos takiego: http://www.raidsonic.de/de/products/mediaplayer.php?we_objectID=7242

Tanio, wytwornie, moze soft sie specjalnie nie rozwija, ale ten co jest - szybki i dziala tak jak powinien. Dreambox nie odtworzy wiekszosci formatow sciagnietych z internetu. Ja na Icyboxie nie spotkalem formatu ktory nie dzialal.

Cena bez dysku ok. 400 PLN :)