Skocz do zawartości
AreckiW

Panasonic podwoił sprzedaż plazm

Rekomendowane odpowiedzi

Matsushita Electric Industrial Co., jeden z największych światowych producentów elektroniki konsumpcyjnej (właściciel m.in. marki Panasonic) oświadczył, że w trzecim kwartale tego roku (drugim kwartale roku fiskalnego) podwoił sprzedaż plazm Viera i aparatów cyfrowych Lumix.

Matsushita posiada największy udział w ocenianym na 21,6 mld $ rynku telewizorów plazmowych. Obecnie firma koncentruje się na ekranach o dużych i bardzo dużych przekątnych.

Globalny rynek telewizorów plazmowych wzrósł w tym roku o 43 procenty.

Jak podaje Nikkan Kogyo Shimbun, koncern Matsushita Electric, którego główną marką komercyjną jest Panasonic, sprzedaje na rynku Północnoamerykańskim głównie telewizory plazmowe z dużymi ekranami. W okresie kwiecień-październik tego roku ponad 50% sprzedanych telewizorów plazmowych stanowiły modele z ekranami o przekątnej 50 cali i większej. W roku poprzednim plazmy z ekranami o tej wielkości stanowiły około 20% sprzedaży.

W 2005 roku Matsushita sprzedała 2 mln plazm (a w roku bieżącym wielkość ta ma być podwojona i przekroczyć 4 mln), co pozwoliło firmie objąć 40% tamtejszego rynku.

Źródło: nowe trendy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...