Skocz do zawartości
audiosystem

Dune HD Smart H1 Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Z racji że zupełnie nie znam się na odtwarzaczach sieciowych mam takie pytania:

-Czy Dune HD Smart H1 jest w stanie przesłać zakodowany dźwięk do Onkyo 905 który zdekoduje go na DTS HD,MA obecnie używam do tego Pc wyposażonego w kartę Gtx 460

-Jak wygląda odczyt obrazów iso Blu Ray czy odtwarza on je bez problemów, lub też można zapodać mu gotowy katalog BDMV bez przeróbki na iso.

-Dysk z tego co wiem należy dokupić ale co dalej czyli jak wygląda sprawa oprogramowania, wgrywania na ten dysk np filmów w iso,muzyki w flac.

Dziękuję za odpowiedzi mam osobny odtwarzacz Blu Ray więc napęd nie jest mi potrzebny. Potrzebuję tylko urządzenia które odtworzy z dysku filmy, muzykę w flac ,bez wysiłku każdorazowego znoszenia całej jednostki Pc do pokoju piętro niżej. Zależy mi na jakości aby w połączeniu z Onkyo 905+kolumny JBL Studio L + projektor Hc3800 nie stracić na audio i video.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-Czy Dune HD Smart H1 jest w stanie przesłać zakodowany dźwięk do Onkyo 905 który zdekoduje go na DTS HD,MA obecnie używam do tego Pc wyposażonego w kartę Gtx 460

Po HDMI RAW jest w stanie wypluć DTS MA i TrueHD

-Jak wygląda odczyt obrazów iso Blu Ray czy odtwarza on je bez problemów, lub też można zapodać mu gotowy katalog BDMV bez przeróbki na iso.

Można bez przeróbki odtworzyć z katalogu

-Dysk z tego co wiem należy dokupić ale co dalej czyli jak wygląda sprawa oprogramowania, wgrywania na ten dysk np filmów w iso,muzyki w flac.

Dysku nie musisz mieć zainstalowanego - może odtwarzać z dysków po USB lub po sieci. Wrzucanie na niego plików - kopiowanie z poziomu menu urządzenia - po sieci, z USB, z czytnika kart itp. Ewentualnie H1 możesz podłączyć po USB Slave do komputera lub po prostu wyjąć dysk twardy (szuflada) i włożyć do innego urządzenia na czas kopiowania.

Reasumując - możliwości multum...