Skocz do zawartości
  • 0
Mielii

Dzwiek 5.1 z laptopa przez hdmi do...

Pytanie

Witam!

Mam problem, poniewaz zastanawiam sie co potrzebuje kupic aby uzyskac dzwiek 5.1 z laptopa.

Laptopa podlaczam przez hdmi 1.3a do TV - w TV mam 1xhdmi oraz S/PDIF. W opisie karty graf przez ktora przesylam obraz i dzwiek jest napisane: "Obsługa interfejsu HDMI 1.3a. W pełni zintegrowana obsługa interfejsu HDMI 1.3a, w tym przestrzeni kolorów xvYCC i większej głębi barw (Deep Color), a także dźwięku surround w formacie 7.1. ". Teraz chciałbym wyciągnąć dzwięk 5.1 ale nie wiem jak.

W instrukcji TV czytalem, że aby uzyskać dźwiek przestrzenny potrzebuje dekodera Dolby Digital. W tym momencie sie gubie, powiedzcie co jak i gdzie po kolei podlaczyc i co kupic (najlepiej konkretne przyklady(nie za drogie ;P), kabel hdmi mam, glosniki sie skombinuje, tego dekodera tez nie mam) Jestem w tym zielony, pomozcie. Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Witam!

Mam problem, poniewaz zastanawiam sie co potrzebuje kupic aby uzyskac dzwiek 5.1 z laptopa.

Laptopa podlaczam przez hdmi 1.3a do TV - w TV mam 1xhdmi oraz S/PDIF. W opisie karty graf przez ktora przesylam obraz i dzwiek jest napisane: "Obsługa interfejsu HDMI 1.3a. W pełni zintegrowana obsługa interfejsu HDMI 1.3a, w tym przestrzeni kolorów xvYCC i większej głębi barw (Deep Color), a także dźwięku surround w formacie 7.1. ". Teraz chciałbym wyciągnąć dzwięk 5.1 ale nie wiem jak.

W instrukcji TV czytalem, że aby uzyskać dźwiek przestrzenny potrzebuje dekodera Dolby Digital. W tym momencie sie gubie, powiedzcie co jak i gdzie po kolei podlaczyc i co kupic (najlepiej konkretne przyklady(nie za drogie ;P), kabel hdmi mam, glosniki sie skombinuje, tego dekodera tez nie mam) Jestem w tym zielony, pomozcie. Z góry dzięki za pomoc!