Skocz do zawartości
lamocik

Jaki konfig Audio wybrać

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego że jestem laikiem w temacie HD jednakże spróbuje nie zagmatwać zbytnio tematu:)

Oto co posiadam:

Laptop HP dv6000t core 2 duo 2Ghz, 2 gb ramu DDRII 667 Mhz, Grafika Geforce 7400Go

Zewnętrzna karta muzyczna Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro USB (posiada wyjscia sygnału za pomocą gniazda cyfrowego spdif, i analogowych oddzielnych gniazd jack na kanały tylni, centalny + sub, przedni, wyjscie słuchawkowe i mikrofonowe. Jest jedno wejście line in również na jacka)

Dysk zewnętrzny WD Caviar 1,5TB 7200rpm 32MB Cache USB 2.0

TElewizor Samsung LE40C650

Na chwilę obecną konfiguracja wyglada tak że zarowno dysk jak i karta muzyczna są podpięte poprzez usb do laptopa. Do karty mam podpięty zestaw głosnikow creative 6.1

Problem jest następujący: Nie posiadam w laptopie zlącza HDMI jedyna możliwość podpięcia laptopa do telewizora jest za pomocą starego gniazda VGA tym samym jak rozumiem jakość HD odpada. Jednakże wymieniony telewizor odtwarza filmy poprzez wbudowany port USB jednakże takie rozwiązanie sprawia ze rodzą sie we mnie dodatkowe pytania mianowicie po pierwsze czy jakość odtwarzanych filmów odpowiada tym poprzez kabel HDMI i po drugie skoro podpinam dysk bezpośrednio do telewizora to rozumiem że aby uzyskać dźwiek przestrzenny należy go z tv wyprowadzić najlepiej za pomocą złącza spdif ale skoro moja karta nie ma kanału "in" spdif tylko out to wowczas pozostaje jedynie podpiecie za pomocą jacka w gniazdo line in. Czy takim sposobem bede mogł uzyskac dźwięk przestrzenny bo wydaje mi sie ze standardowe jacki so tylko 2 kanałowe.

Jakie najmniej kosztowne rozwiązanie problemu sugerowalibyście:

1. Zmiana laptopa na taki z portem HDMI.