Skocz do zawartości
rikardomoto

odtwarzanie plików i płyt blu-ray na pc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Z góry przepraszam ale jestem lekko zielony w owej kwesti dlatego licze na pomoc.

Posiadam napęd Blu-Ray firmy LG. Posiadam bardzo mocną konfogurację PC. Min. procesor 980x i karte graficzną GTX 580. Posiadam program do odtwarzania PowerDvd 10. Podczas odtwarzania płyt Blu-Ray pojawiają się straszne przycięcia praktycznie nie da się płynnie oglądać materiałów z płyt. Ostatnio pobrałem pewien film z sieci pełny blu-ray waga 47GB. W katalogu są dwa foldery BDMV i CERTYFICATE. Niestety powerdvd wywala informacje "unsuportet format" tez nie wiem o co chodzi. Moze to wina kodeków. Mam zainstalowany klite mega codec pack. Prosze o pomoc i z góry dzięki.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Może zainstalowałeś okrojoną wersje PDVD 10, poszukaj najnowszej PowerDVD 10 Ultra Mark II 2325 z tym że ze ściągniętych plików musisz utworzyć jeszcze prawidłowe ISO, chyba że będziesz odtwarzać ten film w TotalMedia Theatre 3 lub Arcsoftu ten radzi sobie bez większych kombinacji z takimi materiałami. Najnowszy MPC HC właściwie skonfigurowany także odtworzy "ściągnięty" sam film (bez menu) po wczytaniu w nim pliku index.bdmv.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam wszystkich

Z góry przepraszam ale jestem lekko zielony w owej kwesti dlatego licze na pomoc.