Skocz do zawartości
kukiz

Jakie Kolumny podstawkowe stereo do Onkyo YX-SR608 w cenie do około 1000zl.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam amplituner ONKYO TX-RS608. Poszukuje kolumn podstawkowych stereo w cenie do 1000zł za parę, ewentualnie mogę trochę przegiąć.

Głównie z głośników będzie wydobywać się dźwięki z gier, żadziej filmy. Muzy nie planuje słuchać chyba że jako radio internetowe jako podkład do gry.

Dodam że do tego stereo planuje też dokupić subwoofer.

Nie znam się na głośnikach i nie wiem czy raczej unikać tych z głośnikiem niskotonowym jeżeli planuje dokupić subwoofer. Czy dźwięk z tego głośnika niskotonowego to zupełnie co innego jak subwoofer.

Zarazie znalazłem takie (kierowałem się wyglądam bo jak mówiłem nie znam się):

- Jbl ES 30

- Jamo C 403

- Wharfedale Diamond 9.1

- Monitor Audio Reference Silver 1

- Dali Concept 1

Proszę o radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W okolicach 1000 zł to może Monitor Audio BX2: http://www.monitoraudio.pl/index.php?x=bronze_bx&y=bronze_bx2 Na allegro są za 1290 zł (pierwszy lepszy link z wujka google).

Mam BX1 (różnią się chyba widać czym...). Wykorzystuję je jako surroundy. Mały, ale wariat. :)

Zapomniałem dodać, że gwarancję można bezpłatnie przedłużyć do 5 lat (wystarczy rejestracja na stronie, a dystrybutor przesyła pocztą potwierdzenie przedłużenia gwarancji).

Edytowane przez misiaczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na głośnikach i nie wiem czy raczej unikać tych z głośnikiem niskotonowym jeżeli planuje dokupić subwoofer. Czy dźwięk z tego głośnika niskotonowego to zupełnie co innego jak subwoofer.

Zarazie znalazłem takie (kierowałem się wyglądam bo jak mówiłem nie znam się):

- Jbl ES 30

- Jamo C 403

- Wharfedale Diamond 9.1

- Monitor Audio Reference Silver 1

- Dali Concept 1