Skocz do zawartości
bankroot

klawiatura i mysz

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za offtopic (jestem nowicjuszem w użytkowaniu media playerów :)).

Czy są jakieś wymagania (np. kompatybilność z systemem) dla klawiatury i /lub myszy, którą chciałbym wykorzystać do obsługi przeglądarki w Dune Smart ?

Pilotem nie potrafię tego robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to każda standardowa klawiaturka i mycha USB będą działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze strony DUNE:

Mam nadzieję że zrozumiałe po angielsku ?

To work with the web browser, the following input methods can be used:

* Remote control in the "keyboard" mode.

* Remote control in the "mouse" mode.

* USB mouse. NOTE: You should connect USB mouse to the player before launching the web browser.

* USB keyboard. NOTE: You should connect USB keyboard to the player before launching the web browser.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze strony DUNE:

Mam nadzieję że zrozumiałe po angielsku ?

To work with the web browser, the following input methods can be used:

* Remote control in the "keyboard" mode.

* Remote control in the "mouse" mode.

* USB mouse. NOTE: You should connect USB mouse to the player before launching the web browser.

* USB keyboard. NOTE: You should connect USB keyboard to the player before launching the web browser.

Tak, zrozumiałe. Nie wiem, jak mogłem to przeoczyć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach