Skocz do zawartości
f4LecZka

Problem z Polsatem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od paru dni mam pewien problem z odbiorem kanałów polsatu na cyfrze +

Niestety problem dotyczy tylko jednego tunera mianowicie HF8900HD ferguson.

Posiadam 2 inne tunery, jeden Arriva 100 a inny to standardowy tuner cyfry+

I tylko na Ferdku HF8900HD po próbie odpalenia kanałów polsatu ukazuje się Brak Audio i Wideo, gdy w tym samym czasie na 2 innych TV na wyżej podanych tunerach odbiera bez problemu, problem wystapił nagle, i do tej pory polsat normalnie działał.

Przywracałem ustawienia fabryczne, wyszukiwałem kanały od nowa, soft mam zaktualizowany, nie mam zielonego pojęcia co może być nie tak

parametry odbioru są wrzucone takie same jak na innych tunerach.

Dodatkowo dzisiaj "padł" TV4 oraz odbiór Radia.

Proszę o podpowiedź :) bo nie wiem totalnie co z tym zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto są uroki wolnych kart kodowych. Wiesza się psy na Cyfrowym Polsacie i N za pairing kart no a C+ jest super cacy bo można na swoim dekoderze. Jak się ostatnio okazało, wprowadzono nowe karty Cyfry+ i zaczęto kombinować z nowym CAID 1813. No i się zaczęło. Problemy z Fergusonami i innymi wynalazkami z czytnikami kart bez licencji Nagra. Nie działa część splitterów i modułów CAM. Co na to infolinia Cyfry+? Proponuje zakupienie autoryzowanego modułu lub dekodera będącego własnością C+. Inne dekodery ich nie obchodzą. Standardowa odpowiedź na infolinii sprowadza się do tezy: "Twój dekoder - Twój problem", nie nasz. No i mają rację.

Edytowane przez arsenal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z forumowiczów posiada HF 8900HD z podobnym problemem ? Lub posiada i nie ma problemu i jaki ma ewentualnie splitter na którym mu chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dokładnie tak samo - na 8900 nie działają programy z transpondera 11158V (Polsat i TV4)

Edytowane przez sawosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba czekać cytuję:

Poznańska firma FERGUSON, producent tunerów satelitarnych oraz sprzętu RTV, podała do wiadomości iż oficjalne (legalne) wersje softów dla tunerów, które mają problemy z dekodowaniem kanałów CYFRY+ pojawią się do końca bieżącego miesiąca. Mowa tu także o odbiornikach serii HF (8800 oraz 8900). Aktualnie FERGUSON jest jedynym producentem, który podjął działania w celu wyeliminowania problemu jaki pojawił się po wprowadzeniu przez CYFRĘ+ CAID 1813 dla systemu Nagravision. Pozostałe firmy, w tym również Globo nie zajmują żadnego konkretnego stanowiska w sprawie. Warto dodać, że rozwiązaniem dla posiadaczy tunerów, które mają problemy z dekodowaniem sygnału są modułu CYFRA+ HD lub też ASTON 2.23 i inne obsługujące system SECA MEDIAGUARD (choć w przypadku uniwersalnych modułów CAM mogą pojawiać się niedogodności w postaci niemożności dekodowania stacji HDTV, gdy moduł nie jest przystosowany do ich odbioru - wersje MPEG-2 - SD).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam temat, niestety padły mi praktycznie wszystkie kanały, Brak Audio i Wideo, widzę tylko TVN i TVN24, oczywiście sprawa tyczy się tylko HF8900 HD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do cyfry, konsultant mówił że cos słyszał, ale chyba sie przesłyszał bo na stronie ferdka nic niema,

mam nadzieje że przed weekendem wypuszczą nowy soft, inaczej bedzie trzeba dokupić moduł, druga sprawa ciekawe czy moduł obsłuży moj splitter z kartą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie. mam ten sam problem od kilku dni prawie wszytko mi padło, jednakże HBO HD śmiga jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich, którzy mają problemy z odbiorem na niezależnych dekoderach (nie tylko Fergusonach) Cyfra+ proponuje zakup ich modułu za 49 zł.

Warunek to abonament tylko na samą kartę z co najmniej jednym kanałem HD. Nie skutkuje to żadnym przedłużeniem umowy. Więcej szczegółów w APS-ach lub na infolinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...