Skocz do zawartości
Ryba46

Jakość filmów z Youtube

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od pewnego czasu jestem (prawie szczęśliwym) posiadaczem odtwarzacza BD-P1600A.

Najnowszy firmware (2.12) daje radę, ale...

Zauważyłem, że niekoniecznie działa reklamowana na stronie tego modelu (jak i innych) funkcja: "jeżeli film jest dostępny w jakości HD, urządzenie automatycznie wybierze lepszą jakość."

U mnie wygląda to tak, że automatycznie wybiera... najgorszą. Zwróciłem się z pytaniem do Samsung Polska i poniżej moja z nimi korespondencja:

1. Ja:

"Youtube & rozdzielczości (jakość)

Dzień dobry,

Na głównej stronie, która opisuje i reklamuje Wasz odtwarzacz jest napisane:

'obsługa serwisu YouTube

(...) Co więcej, jeżeli film jest dostępny w jakości HD, urządzenie automatycznie wybierze lepszą jakość. (...).'

http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audi...type=prd_detail

Otóż nic takiego jak na razie nie ma miejsca. Zainstalowaną mam najnowszą wersję firmware (autoaktualizacja przez Ethernet) i mimo moich wielokrotnych prób odtwarzacz wybiera zawsze NAJGORSZĄ możliwą jakość.

Czy opisana funkcjonalność to tylko 'pic na wodę' lub raczej wielkie kłamstwo?"

2. Samsung:

"W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie

dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy

poinformować:

Obsługa i jakość widgetu zależy od modelu i prędkości połączenia

internetowego."

3. Ja:

"W nawiązaniu do naszej wcześniejszej korespondencji (treść poniżej) muszę stwierdzić, że odpowiedź mnie zupełnie nie satysfakcjonuje. Żadnych konkretów: 'Obsługa i jakość widgetu zależy od modelu i prędkości połączenia internetowego.' - model mojego odtwarzacza podałem (BD-P1600A kupiony w polskim sklepie, najnowszy firmware), jedyne zastrzeżenie można mieć do łącza internetowego - to rozumiem.

Jakiej przepustowości wymaga więc odtwarzacz aby wyświetlać filmy w lepszej jakości niż 240p? Moje łącze to 4MBit/s - realnie - testowane. Testowałem obciążenie łącza podczas odtwarzania filmów w różnej jakości i tak np film 'SINTEL' 240p - 0.5Mbit/s, 360p - ok. 0.8 Mbit/s, 720p to już 3Mbit/s.

Dlaczego więc zawsze wszystko odtwarzane jest w najniższej jakości - co widać gołym okiem (na tym samym TV (Samsung) odtwarzam ten sam film z Youtube z laptopa (Samsung) i już przy 360p a zwłaszcza 480p widać znaczną różnicę w jakości)."

4. Samsung:

"W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie

dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy

poinformować:

Jeżeli twierdzi ma Pan wątpliwości co do poprawności działania odtwarzacza i zainstalował Pan najnowszą aktualizację firmware'u to zapraszam do autoryzowanego serwisu w celu oględzin technicznych. Najbliżyszy Panu punkt serwisowy to Niku, ul. Składowa 5, tel. (61)852-30-78."

Ot odpowiedź.

Stąd moje pytanie do Was: Czy ktoś jeszcze miał albo ma problemy z jakością Youtube???

Pozdrawiam

Edytowane przez Ryba46

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...