Skocz do zawartości
kefflar

Odtwarzacz sieciowy - Jaki ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jako nowy użytkownik tego forum na początku chciałbym się przywitać. Witajcie :unsure:

Ponieważ jestem zielony w sprawie odtwarzaczy opiszę moją sytuację i może coś doradzicie. Obecnie w domku posiadam Synology Disk Station 710+. Dla nie zorientowanych jest to NAS (trochę rozbudowany) na dwa dyski. Obecnie siedzi w nim 2x2TB. Swoją filmotekę sukcesywnie zgrywam w postaci ISO na ten dysk sieciowy. Chciałbym nabyć jakieś urządzenie, które za pomocą sieci odtwarzałoby mi filmy z plików ISO. Nie potrzebuję aby taki odtwarzacz posiadał slot na HDD. W końcu nie od parady kupowałem NAS'a. Kwota, jaką chciałbym wydać na coś takiego to max 500zł. Na razie nie posiadam telewizora Plazmowego czy też LCD. Oglądam na zwykłej bańce Panasonica. Szczytem marzeń była by możliwość nagrywania z telewizji poprzez takie urządzenie, ale domyślam się że w tej kwocie to raczej nie znajdę nic takiego. Trochę poczytałem forum zanim się zarejestrowałem - ale za bardzo nie wiem na co się zdecydować. Proszę o propozycję i poradę.

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość w końcu pewnie nie pierwszy raz widzicie tego typu pytanie.

Edytowane przez kefflar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie,

jako nowy użytkownik tego forum na początku chciałbym się przywitać. Witajcie ;)