Skocz do zawartości
kropek

Zostałem abonentem "n" - opinie, narzekania, biadolenie, zachwyty

Rekomendowane odpowiedzi

Też macie ciągłe problemy z radiem w ''n''-ce?U mnie non-stop się zacina albo znika na jakiś czas 80% stacji :angry:

Czy może to wina netu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też macie ciągłe problemy z radiem w ''n''-ce?U mnie non-stop się zacina albo znika na jakiś czas 80% stacji :angry:

Czy może to wina netu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji pojawił się problem z wyłączaniem dekodera. Zamiast przejść w stand-by wyświetla komunikat o problemie dhcp... Pstryk powerem - i znów wyświela ostatnio oglądany kanał, i tak w kółko. Po którymś dopiero razie łaskawie sie usypia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij na chwilę wtyczkę z gniazda 230V w większości ; dolegliwości ; ta czynność pomaga:lol: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a właśnie, że nie pomogło... Wszelkie zwiechy i błędy N recordera zawsze traktuję odpięciem zasilania. Nie jest to jakaś mega denerwująca przypadłość, więc nie mam zamiaru robić scen :) Ciekaw byłem tylko czy to tylko jednostkowa awaria czy kolejny bug w sofcie.

Edytowane przez azooo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dopiero po telefonie do biura obsługi zaczęły się pokazywać stacje radiowe i to też nie wszystkie.Kazali cierpliwie czekać na ''poprawki''...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W piątek Podpisałem umowę na FullHD Multiroom Standard HD Podpiąłem wszystko ok godziny 13:00 Do dziś nie miałem aktywacji programów dzwoniłem do biura obsługi klienta ze 4 razy nie wliczam tutaj prob dodzwonienia się o kosztów. Po 3 wysłaniu sygnału aktywacyjnego które nic nie dało konsultant powiedział abym udał się do punktu serwisowego z dekoderem. Tak też uczyniłem, muszę czekać do 17 bo jak powiedział sprzedawca , może uda mu się go aktywować. O zdroza od piątku umowa podpisana dzisiaj nie odbiore dekodera bo pracuje. A płacić trza od piątku. :/ Dodam że parametry anten miałem ok konsultant sam sie dziwił co moze być nie tak. Zobaczymy czy go aktywują czy dadzą inny dekoder :/ Jednym słowem jak na tą chwile to kicha kicha...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dekoder [beeep]nięty wymieniony nowy dekoder aktywowany juz w serwisie zeby uniknac Zonka. Podepne go jutro zobaczymy jak to "cacko" śmiga :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w Piątek zakupiłem w punkcie ofertę N niestety był problem z dekoderem wczoraj go wymieniłem dzisiaj podłączyłem i nie ma softu CARBO ani opcji MULTIROOM w setup.

Kiedy dostanę aktualizacje do softu CARBO tzn menu 3D.

Oraz kiedy pojawi się Opcja MULTIROOM w głównym Czarnym dekoderze (Turbodekoderze) abym mógł skonfigurować ją na białym dekoderze.

Wersja oprogramowania: 0X45

Status: 1 FF BC

Robiłem Reseta i niestety aktualizacje się nie pobierają icon_ehhh.gif

Dekoder właśnie wyświetlił że jest nowa konfiguracja teraz w statusie zmieniło się na 3 FF B4

Nadal nie ma Menu 3D

nadal nie ma Opcji Multiroom w SETUP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przycisk APP na pilocie (w górnej części) menu 3d - setup > ustawiena (żółte koło żebate) > ustawienia 3D > tryb wyjściowy 3D / dopasowany / tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie,

Czy Wam też nka nagle skróciła termin płatności za Czerwcową fakturę? Jest to dość problematyczne dla mnie ze względu na ustalony stały termin płatności, dzwoniłem na infolinię, ale tam oczywiście z tym nic nie mogą zrobić, no chyba (tadam), że przedłużę umowę.... Działanie delikatnie mówiąc, niezbyt eleganckie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płać normalnie, jak zawsze. Ja też miałem z nimi ten sam problem i nic sobie nie robiłem z ich chciejstwa. Masz zapisane w umowie termin płatności i mogą sobie chcieć. A jeśli będą straszyć to jest jeszcze do wyboru Polsat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...