Skocz do zawartości
kropek

Zostałem abonentem "n" - opinie, narzekania, biadolenie, zachwyty

Rekomendowane odpowiedzi

"Nie chcesz pamiętać o okresach? Podpisz standardową umowę."

No właśnie taką zamówiłem i podpisałem. Nie miałem zamiaru niczego więcej wymagać ponadto, co zamówiłem. CAŁKOWITY STANDARD. A i tak przy aktywacji włączyli HBO (w lipcu 2008) i do dziś nie mogę z nimi do ładu dojść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem wilokrotnie do BOK ITI i powiem jedno: nigdy nie udało mi się krócej czekać niż ok 10 mi, z reguły to ok 15-20 minut (a dzwoniłem o różnych porach o 9 rano, 11, po 17, 18 i 22 i zawsze tyle czekam na łaskawe odebranie telefonu przez konsultanta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym dodzwonieniem to zgodzić się nie mogę w grudniu jak chciałem z HBO zrezygnować to 3 razy łączyłem się bo traciłem cierpliwość na 0801... to w sumie na rachunku 1 godzinę i 24minuty trwało.

Ostatnio fakt poprawiło się bo niecałe 10 minut.

Pomijając.

Co do poprzednich moich postów to domyślam się dlaczego świecą mi jeszcze kanały z pakietów których już nie mam, prawdopodobnie spowodowane jest to przez elektroniczny wyłącznik prądu który wyłącza mi sprzęt w określonych godzinach i dniach tygodnia (np. noce i godziny w dni pracujące kiedy nie ma nikogo w domu)

Działa prawie jak bloker bo widocznie uprawnienia przesyłane są akurat wtedy kiedy Box jest odłączony od zasilania.

Swoją drogą szkoda, że takiego blokera jak były dawniej w Wizji TV czy później Cyfrze nie skonstruowano dla Nboxów i systemu Conax w N-ce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie faktycznie problem lezy u podstaw promocji, powinno byc tak, ze konczy sie promocja to automatycznie opcja powinna byc wylaczana. Dzieki temu nie ma nieporozumien. Jezeli ktos chce dana opcje to wtedy dzwoni i z pelna swiadomoscia wlacza i ponosi stosowne koszty - i to jest wlasciwa logika @hr.susel - logika, ktora minimalizuje pole konfliktow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tesbor, że zauważyłeś "partyzanta".

hr.susel gratuluję. Dokonałeś właściwego wyboru platformy "WA-hajg defynyszyn telewizji nowej generacji". Wielu z nas również to zrobiło, co nie znaczy, że eŃka WAJHY NIE ODSTAWIA. Próbujemy pomóc. Ja wiem, że "partyzant" jest od innej propagandy, ale może czasami warto przystopować i wsłuchać się w głos ludu.

Edytowane przez wieslawef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jako ciekawostkę i kontynuację moich poprzednich postów dodam, że dziś już 8 lutego a kanały które już nie mają prawa działać jeszcze świecą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Jako ciekawostkę i kontynuację moich poprzednich postów dodam, że dziś już 8 lutego a kanały które już nie mają prawa działać jeszcze świecą.

No to masz identycznie tak jak ja .

Na wyjazd wyłączyłem dekoder i voila - dalej działa ,choć promo było do końca stycznia.

Nie mogę się do DZIADÓW dodzwonić aby sprawdzić u panienki stan faktyczny - jak się uda, dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba nigdzie dzwonić. Wystarczy się zalogować w bok przez www i sprawdzić jakie pakiety są aktywne. Dzwonicie z byle pierdołami a później narzekania, że trzeba czekać na połączenie

To, że działają kanały teoretycznie wyłączone to nic dziwnego. Zawsze mają kilku(nasto)dniowy poślizg z przesyłaniem uprawnień. Kiedyś miałem przez prawie 2 miesiące pakiet filmowy gratis. W styczniu zrezygnowałem też z HBO. Wyłączyli mi je wczoraj, czyli dostałem jeszcze 8dni w gratisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... dziś już 8 lutego a kanały które już nie mają prawa działać jeszcze świecą.

U mnie już zgasły ... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Coraz większy szum robi się wokół ITI. Niekoniecznie ten pożądany. Można się dowiedzieć, że zaczyna brakować kasy. Inwestorzy i wierzyciele zaczynają się niecierpliwić. Polsat jak widać olał luzacko chcenie "anonimowego przedstawiciela ITI" co do wymiany kanałów. By nadal była Liga Mistrzów potrzebne są ogromne pieniądze. Waluty nadal drożeją. Jak tak dalej pójdzie to przy dobrych wiatrach będzie jeszcze czerwcowa konferencja. Ostatnia w historii.

Mimo wszystko chciałbym się pomylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:(

To najlepiej oddaje moje podejście do takich spekulacji.

"Inwestorzy i wierzyciele"? Właściciele liczą na "wyjście na lekki plus" w tym roku, co się jeszcze żadnej platformie w Polsce nie udało, TNK sprzedaje się ponad oczekiwanie, n robi plany sprzedażowe w roku ubiegłym i pierwszym miesiącu tego roku (bez rozdawania za darmo w QIV 2008, co wpłynie na wpływy w 2009). To tak, jak mówiło się, że C+ jest na sprzedaż lub Polsat się zwija... pff

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam uprzejmie, za glos w "uczonej" dyskusji. Czy o tych wszystkich PLANACH zgarniania kasy wiedzą już abonenci? Sądzę, że im pierwszym, należy się rzaczowa i transparentana odpowiedź. A nie kolejne WAJHY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ja tam o żadnym szumie nic nie wiem. Wiem tylko, że tak jak mi się oglądało kanały w "N"ce tak dalej mi się dobrze ogląda. Opłaty są podobne, dekoder dobry, jakość dobra. Dziwne, że ludzie szukają sensacji nawet u właściciela platformy cyfrowej. Dziwne czasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie to zawsze szukają sensacji ;) ostatnio była jakaś burza, że 3 kanały chyba odpadły i można było w związku z tym przez tydzień rozwiązać z nimi umowę bez wypowiedzenia. no i oczywiście była jazda, że tylko tydzień. ale ja tak sobie myślę że chyba to wystarczająca ilość czasu na podanie informacji o rezygnacji... tzw. szukanie dziury w całym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N-ka jest super :) Jakieś trzy tygodnie temu za 99 zł wymieniłem białego n-boxa na czarnego... w promocji za 4 dychy/m-c przez pól roku niby miałem dostać nsreen i picturebox. Wgrały się jakieś filmy w wakacyjnej promocji za friko , a oba pakiety VOD wiszą z samymi zwiastunami, i z informacją, że mogę je sobie zamówić - tak jak bym wcześniej i to umową nie zamówił. Dzwoniłem 3 razy na nkontakt, wszyscy konsultanci mnie zapewniali, że filmy się ściągną na dysk - ale jakoś się ściągnąć nie mogą. Ostatnio sie dowiedziałem, że n-ka nic nie wie na temat mojej nowej umowy... czyli dała mi w promocji 239 zł... Czekam na rachunek - jeśli mnie nie obciążą za nsreen i picturebox - a wszystko na to wskazuje że nie - nawet konsultant się zdziwił co ja chcę jak niby wszystko jest cacy - już nie zadzwonię - nie będę znowu wisiał na telefonie słuchając automatu przez kolejne pół godziny tylko po to, by usłyszeć głos konsultanta i rady typu "proszę zresetować nboxa i zostawić go włączonego na tydzień"...

No i cieszy mnie indywidualna :) promocja - wymiana nboxa na recordera za 99 zeta :)(normalnie 360 zł). Ja już na enke narzekać nie będę... Niech sobie pilnują porządku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sukinsyny nawet w ostatni dzień umowy muszą człowieka oszukac. Mam umowe do końca pażdziernika,włączam tvn na " Mam talenta" a tu dekoder odłączony. Szwonie pytam a klientka mi gada ze do 31 pażdz jest umowa. A ja je tlumacze ze jest godz 20 i miesiac sie nie skonczył. A ta mi pieprzy jakies swoje farmazony.

To dlaczego rachuneku nie wysłali do 30go,kretacze !!!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam umowę do końca października i już od rana mam zablokowany nbox. Najlepsze, że jeszcze nie dostałem rachunku za październik, a jak go teraz dostanę jak mam zablokowany tuner? Konto w ICA też od dziś mam niedostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn. miałem na mysli dlaczego nie policzyli do 30go. A rachunek dostałem papierowy,pocztą.

Pytam sie dlaczego mi wyłączają w połowie dnia a ona mi ,ze minęło wiecej niż pół dnia i zostały 3 godz do północy. A [beeep] mnie to obchodzi.

A i jeszcze mówi,ze jak chce to można odblokować dekoder odwołujac rezygnacje. Za srań ce !!

Edytowane przez pawel973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz wszyscy sie wpisuja to ja tez bo bylo by to niewporzadku ze tylko wisuja sie malkontenci.

pod koniec wrzesnia podpisalem umowe , w promocji 38zl (pamietam ze za 3miesiace mam podjac decyzje co do wyboru pakietow, bo za 4miesiace wg umowy bede placil full - to moj sasrany obowiazek jesli przeczytalem i podpisalem umowe).

po wlaczeniu dekodera byl juz aktywowany , dostalem pierwszy elektroniczny rachunek 17-10 platny do 21-10 zaplacilem 24-10 inic sie nie stalo.

po dwoch dniach od podlaczenia na twardzielu mialem juz ponad 40pozycji VOD do ogladania, jakosc TVN dla ktorego zdecydowalem sie na zakup N fenomenalna, z reszty rowniez jestem zadowolony.

mam nadzieje ze N bedzie sie preznie rozwijac i juz niemoge doczekac sie nowego dekodera :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja dodam kilka negatywnych spostrzeżeń co do "N" ,: piszczący n-box (biały) ,niezgodność dźwięku z obrazem na kanałach HD ,okropny w obsłudze pilot, niemożność przypisania nr kanału w ulubionych ,dźwięk DD żeby go włączyć trzeba wchodzić głęboko w menu dekodera ( bo to z pod przycisku "opt" działą tylko w jedną stronę :jeśli jest włączone DD w menu głównym to można go przełączać ,ale jeśli program nie nadaje w DD to na TV nie ma źwięku wogule i wtedy trzeba znowu do menu głównego ),jakość kanałów HD pozostawia sporo do życzenia ,mam również CP i kanały SD z niego wyglądają na ostrzejsze i wyraźniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha widze ze walka o klienta została przeniesina rowniez na to forum. Moja rada dla ludzi którzy chca sprawdzic Idz do kogos kto ma i zobacz a nie licz na to ze dowiesz sie cos obiektywnego tutaj ktora platforme wybrac i obiektywne opinie o nich. To sa ogromne pieniadze i wpływy na klienta realizuje sie na wszystkie sposoby rowiez na forach a juz najbardziej pole walki rozgrzane jest do czerwonosci w komentarzach satkuriera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież np. ja pisze o konkretach,które mnie spotkały. Siadam,żeby obejrzeć sobie Mam talent a tu [beeep].

Nasmieszniejsze jest to ze znów chce z nimi podpisać umowe a oni tak po chamsku sie zachowują !!

Mógłby jakiś mądry człowiek ,który o tym decyduje pomyśleć,ze część tych rezygnujących wróci do nich za kilka dni.

A nie na zasadzie..zerezygnowałeś....to już sobie MT nie obejrzysz.

2 lis

Wczoraj nka sobie o mnie przypomniała i nagle dzwonią ,pytają dlaczego zrezygnowałem i odrazu propozycje pozostania i oferty. Dlaczego wcześniej o klienta nie zadbają jak należy !!??

Edytowane przez pawel973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wypowiedzialem umowe pod koniec pazdziernika ( 3 miesieczna).Dzis wziałem turbo recordera bez problemu w sieci play.Pytanko ,czy naprawde trzeba go tylko podłączyć i sam sie zaaktywuje? ( nie trzeba dzwonic do BOK)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety powtarza się wszystko to co w ASTER. Przesyt stacji sportowych z piłką nożną. Brak innego przyzwoitego sportu. Niestety popełniłem błąd podpisując umowę na 2 lata (promocja ha ha)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak masz racje , jednak jest dla ciebie ratunek , zerwij umowe , zaplac kary i bedziesz wolny , po co katowac sie tak dziadowska oferta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...