Skocz do zawartości
kropek

Zostałem abonentem "n" - opinie, narzekania, biadolenie, zachwyty

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mam żadnego problemu z dźwiękiem więc proszę nie pisać że wszyscy mają a jak ktoś chce mieć regulacje dźwięku z jednego pilota to niech podłączy sobie dźwięk przez RCA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='roslonp' post='31914' date='29.12.2006, 20:47 ']Ja nie mam żadnego problemu z dźwiękiem więc proszę nie pisać że wszyscy mają a jak ktoś chce mieć regulacje dźwięku z jednego pilota to niech podłączy sobie dźwięk przez RCA[/quote]

Dlaczego mam podłączać przez RCA? Przecież HDMI jest najnowszą technologią dającą najlepsze efekty. To idiotyczne aby schodzić na niższy poziom technologiczny aby mieć dostęp do podstawowych funkcji pilota. To powinno być i basta. Miałem poprzednio TV Finluxa a od tej pory drugi, każdy niby nowocześniejszy. Ale żaden nie dorównuje tamtemu pod względem ergonomi i logiki rozwiązań przyjaznych dla użytkownika.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='roslonp' post='31914' date='29.12.2006, 20:47 ']Ja nie mam żadnego problemu z dźwiękiem więc proszę nie pisać że wszyscy mają a jak ktoś chce mieć regulacje dźwięku z jednego pilota to niech podłączy sobie dźwięk przez RCA[/quote]


Proszę poczytać [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=2229"]nbox - lista przetestowanych telewizorów z HDMI[/url] . Zadziwiająco dużo problemów z HDMI.
Chodzi oczywiście o przerwy dźwięku co kilka minut. Edytowane przez herhor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='september_bb' post='31923' date='29.12.2006, 22:10 ']Dlaczego mam podłączać przez RCA? Przecież HDMI jest najnowszą technologią dającą najlepsze efekty. To idiotyczne aby schodzić na niższy poziom technologiczny aby mieć dostęp do podstawowych funkcji pilota. To powinno być i basta. Miałem poprzednio TV Finluxa a od tej pory drugi, każdy niby nowocześniejszy. Ale żaden nie dorównuje tamtemu pod względem ergonomi i logiki rozwiązań przyjaznych dla użytkownika.
Pozdrawiam[/quote]

nie powinno się regulować dźwięku na wyjściu cyfrowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='september_bb' post='31923' date='29.12.2006, 22:10 ']Dlaczego mam podłączać przez RCA? Przecież HDMI jest najnowszą technologią dającą najlepsze efekty. To idiotyczne aby schodzić na niższy poziom technologiczny aby mieć dostęp do podstawowych funkcji pilota. To powinno być i basta. Miałem poprzednio TV Finluxa a od tej pory drugi, każdy niby nowocześniejszy. Ale żaden nie dorównuje tamtemu pod względem ergonomi i logiki rozwiązań przyjaznych dla użytkownika.
Pozdrawiam[/quote]
Niestety tak to już jest że przy połączeniu cyfrowym (a HDMI takim jest) manipulowanie głośnością powoduje obniżenie jakości dźwięku - taka technologia. Dlatego raczej zmiany siły głosu po HDMI nie będzie i nie powinno być!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='september_bb' post='31923' date='30.12.2006, 01:40 ']Dlaczego mam podłączać przez RCA? Przecież HDMI jest najnowszą technologią dającą najlepsze efekty. To idiotyczne aby schodzić na niższy poziom technologiczny aby mieć dostęp do podstawowych funkcji pilota. To powinno być i basta. Miałem poprzednio TV Finluxa a od tej pory drugi, każdy niby nowocześniejszy. Ale żaden nie dorównuje tamtemu pod względem ergonomi i logiki rozwiązań przyjaznych dla użytkownika.
Pozdrawiam[/quote]

Człeku,
w jednym poście zaprzeczasz sam sobie:
najpierw piszesz że nowe (HDMI) jest lepsze od starego, a za chwilę poniżej że stare (TV) jest lepsze od nowego.
Ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :lol: .

BTW nie jest prawdą, że przesłanie dźwięku po HDMI jest lepsze niż analogowo po RCA. Na pewno jest wygodniejsze, jeden kabel i po kłopocie, ale jak widzisz, ze specyfikcaji (a może braku jej dokładnego określenia) wymagań dla HDMI wynikają potem takie babole jak np. brak lub przerywanie dźwięku. Po analogu przesłanie dźwięku może być dużo lepsze, zależy od tego gdzie są lepsze przetworniki DA i jaka jest jakość toru analogowego audio.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='pmcomp' post='32000' date='30.12.2006, 13:02 ']Człeku,
w jednym poście zaprzeczasz sam sobie:
najpierw piszesz że nowe (HDMI) jest lepsze od starego, a za chwilę poniżej że stare (TV) jest lepsze od nowego.
Ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :rolleyes: .

BTW nie jest prawdą, że przesłanie dźwięku po HDMI jest lepsze niż analogowo po RCA. Na pewno jest wygodniejsze, jeden kabel i po kłopocie, ale jak widzisz, ze specyfikcaji (a może braku jej dokładnego określenia) wymagań dla HDMI wynikają potem takie babole jak np. brak lub przerywanie dźwięku. Po analogu przesłanie dźwięku może być dużo lepsze, zależy od tego gdzie są lepsze przetworniki DA i jaka jest jakość toru analogowego audio.

Pozdro[/quote]
To przecież różne sprawy. Nie wiem co oznacza stare i nowe HDMI? Uważam, że nowa technologia jest pełna wad i miast ułatwiać używanie sprzętu utrudnia je, przysparzając problemów i szarpie nerwy. Czy tego oczekiwałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem abonentem N od kilku dni i jestem zadowolony, że zrezygnowałem c Cyfry + ... jak na razie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na razie nie narzekam na Nke
dobralem sobie kanaly jakie lubie, FTA zaczyna dzialac, ale i tak go niw uzywam jakos strasznie, jedyny zonk to infolinia, ale wole korzystac z forow tak czy siak

odemnie swobodne 5- Nka dostaje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napewno posiadacze telewizorów RCT nie powinni mieć tyle powodów do biadolenia co posiadacze LCD ze względu na jakość obrazu SD który na kineskopowych jest napewno zdecydowanie lepszy ! a te trzy w HD jeszcze nie rekompensują pozostałych , może niedługo sie to zmieni ! Mówie to nie pod względem oferty programowej a jedynie o jakość obrazu !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:P
Hi
jestem WŚCIEKŁY .Mam n i nie mam .ktoś mi anulował umowę , od niedzieli 28.01 nie mam odbioru ( widzę ekran aktywacyjny ), panie z BOK pie...lą "postaramy się , musi ( sic!) się pan uzbroić w cierpliwość ", gadaja jak katarynki i nie udzielają żadnej informacji .ITI proponuje mi podpisanie drugiej umowy , a kto mi zagwarantuje ,że nie będę płacić 2 abon.? Totalna bzdura .
TV jest OK , ale obsługę klienta mają jak za PRL
Miał ktoś też takie pierepały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie. Wyłączyli mi ciekawość tylko kanał aktywacyjny. Wymieniałem dekoder trzy miesiące temu i mam dwie umowy, pierwsza niby została anulowana a okazuje się, że nie. Dzwoniłem to powiedzieli, że musze czekać do poniedziałku, bo ci, co żądzą leżą w domu i piją piwko, już mnie to w k****a. D**a nie telewizja, bałagan w papierach. :D PS. Miła niespodzianka włączyli jednak dało się szybciej, wręcz błyskawicznie :)

Edytowane przez kopytko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli tak ciężko go dostać oddam Ci mój po kosztach.
Mam podpisaną umowę z nimi- nie wiem jak się przenosi umowę w N na inną osobę?
Ja tam wolę programy z cyfry+



[quote name='ziomek' post='13730' date='11.10.2006, 19:21 ']Bylem dzis o 16 w centrum sony, ale (ponoc) mialo do nich wieczorem dojechac. Jutro po pracy jade na polowanie na dekoder N :)[/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam [color="#556b2f"]wszystkich znawców prosząc o pomoc
Mam N- kę i telewizor 42"plazma LG,
po podłączeniu przez kabel HDMI nie mam głosu co robić?

[/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='marcuo' post='37596' date='03.02.2007, 16:07 ']Witam [color="#556b2f"]wszystkich znawców prosząc o pomoc
Mam N- kę i telewizor 42"plazma LG,
po podłączeniu przez kabel HDMI nie mam głosu co robić?

[/color][/quote]

polacz dzwiek przez cinche-minijack

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak osobne kabelki do dźwięku powinny pomóc - mam tak podłączone - zaleta taka że mogę sterować głośnością z pilota.
Są też inne możliwości
1. Masz nboxa ustawionego w tryb DVI - wtedy nie nadaje dźwięku po HDMI
2. W setupie nboxa - telewizor - dolby digital - masz ustawione niepoprawnie - u mnie przy jakimś ustawieniu nie było dźwięku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kiedy mówię że.
wziąłem do kolegi Nboxa z moim kablem- podpiąłem i u niego był głos i obraz , bez żadnych "manewrów" w menu boxa.
w LG nie ma ustawienia dżwięku ( chyba) nie znalazłem.

Gdy Nboxa dam na 1080 i podepnę przez HDMI i przez wejście component równoczaśnie to raz mam obraz i dźwięk a zaraz potem nie mam nic i tak skacze na zmianę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='marcuo' post='37617' date='03.02.2007, 20:05 ']kiedy mówię że.
wziąłem do kolegi Nboxa z moim kablem- podpiąłem i u niego był głos i obraz , bez żadnych "manewrów" w menu boxa.
w LG nie ma ustawienia dżwięku ( chyba) nie znalazłem.

Gdy Nboxa dam na 1080 i podepnę przez HDMI i przez wejście component równoczaśnie to raz mam obraz i dźwięk a zaraz potem nie mam nic i tak skacze na zmianę[/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o dane ( szczegółowe ) jak poustawiać Nboxa i plazmę 42" LG aby można było podłączyć je razem za pomocą przewodu i wejść/wyjść HDMI .
nie radzę sobie z tym. Prszę
na componentowych wejściach hula[code][/code] ok. MARCUO :):):_bezradny::_bezradny::_bezradny: [quote][/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='marcuo' date='03.02.2007, 22:16 ' post='37622']
proszę o dane ( szczegółowe ) jak poustawiać Nboxa i plazmę 42" LG aby można było podłączyć je razem za pomocą przewodu i wejść/wyjść HDMI .
nie radzę sobie z tym. Prszę
na componentowych wejściach hula[code][/code] ok. MARCUO :_bezradny::_bezradny::_bezradny::_bezradny::_bezradny: [quote]
[/Może zrób tak połacz nboxa przez kabel do złacza HDMI jezeli nie masz głosu zrestartuj nboxa powinno pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='marcuo' post='37617' date='03.02.2007, 22:05 ']kiedy mówię że.
wziąłem do kolegi Nboxa z moim kablem- podpiąłem i u niego był głos i obraz , bez żadnych "manewrów" w menu boxa.
w LG nie ma ustawienia dżwięku ( chyba) nie znalazłem.

Gdy Nboxa dam na 1080 i podepnę przez HDMI i przez wejście component równoczaśnie to raz mam obraz i dźwięk a zaraz potem nie mam nic i tak skacze na zmianę[/quote]

podłącz tylko jednym kablem , sam zdecyduj na którym lepiej widzisz .

jak podłączyłem Sharpa dwoma to miałem komunikat o braku zgodności z HDCP , zostawiłem na HDMI i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oto jak wygląda moja sytuacja z tv N
Dnia 25.10.06r. podpisałem umowę abonencką z N otrzymałem w dzierżawę nbox HDTV. Niestety był to uszkodzony dekoder. Po dziesięciodniowym kontaktowaniu się telefonicznie z biurem obsługi klienta i poniesionych wysokich kosztów rozmów telefonicznych codziennych poradach i pytaniach dzień w dzień tych samych, czy aby dobrze włączyłem do sieci, czy dobrze jest ustawiona antena i tym podobnych kolejny raz zadawanych pytań i moich zapewnieniach, że wszystko na pewno jest włączone a ja sam nie jestem laikiem udało mi się uzyskać zgodę na wymianę dekodera. Po specjalnym wyjeździe do Warszawy a zaznaczam, że mieszkam 55km od niej (nie było bliżej przedstawiciela). Dnia 5.11.06r po zdaniu dekodera, na co posiadam dokument: protokół wymiany sprzętu, został mi wydany nowy dekoder. Została również anulowana umowa z dnia 25.10.06r której kopie z adnotacją anulowano posiadam , dodatkowo posiadam dowód wypłaty z kasy Media Markt na kwotę 99zł z opisem wypłata do anulowanej umowy abonenckiej. Została sporządzona nowa umowa do której wniosłem opłatę aktywacyjną posiadam dokument umowy jak i potwierdzenie wpłaty. Oczywiście tak jak byłem przekonany wymieniony dekoder, który wcześniej został sprawdzony w sklepie działał u mnie bez zarzutu. W grudniu otrzymałem z firmy dwie faktury na zapłacenie abonamentu za miesiąc grudzień jedna dotycząca umowy aktualnej, do której opłatę oczywiście wniosłem i drugą do umowy, która została anulowana. W tej sprawie skontaktowałem się z biurem obsługi klienta, gdzie poinformowali mnie, że według dokumentów firmy posiadam dwa dekodery. Oczywiście wyjaśniłem, że dnia 25.10.06r nie podpisywałem umowy na drugi dekoder tylko wymieniałem uszkodzony na sprawny a umowa z dnia 25.10.06 jest anulowana po tym wyjaśnieniu polecono mi opłacenie abonamentu do aktualnej umowy i zapewniono że sprawa zostanie wyjaśniona i sytuacja więcej się nie powtórzy. Niestety wraz z kolejną styczniową fakturą do aktualnej umowy którą oczywiście opłaciłem otrzymałem dwie faktury do anulowanej umowy na miesiąc styczeń i już zaległą za miesiąc grudzień. Po raz kolejny skontaktowałem się z biurem obsługi klienta i przedstawiłem swoją sprawę. Niestety również ta moja interwencja jak się okazało nic nie wniosła Dnia 3.02.07r został mi wyłączony sygnał więc zadzwoniłem do biura obsługi klienta, gdzie powiedziano mi że sygnał został wyłączony z powodu braku opłat za jeden z dwóch dekoderów które rzekomo posiadam .Oczywiście wyjaśniłem po raz kolejny sprawę mimo to powiedziano mi że sygnał nie zostanie włączony, gdyż jest sobota a do poniedziałku biuro nie pracuje, więc nie mam szans pomimo wnoszonych opłat na ponowne uruchomienie dekodera. Prosiłem również o to aby uruchomić dekoder za który opłaty są wnoszone a pozostawić wyłączony ten którego i tak przecież nie mam. Również ta prośba została odrzucona z wyjaśnieniem, że nie taka jest polityka firmy. W poniedziałek po raz kolejny skontaktowałem się telefonicznie z konsultantem gdzie mnie poinformowano, że nadal nie zostanie mi włączony sygnał, gdyż sprawa została przekazana do działu windykacji i obecne osoby które są do dyspozycji klienta pod numerem telefonu nic nie mogą zrobić. Odmówiono mi również możliwości rozmowy z przełożonymi. Następnego dnia we wtorek 6.02.07 pojechałem do Warszawy do punktu w którym wymieniłem dekoder, aby okazać dokumenty i być może w ten sposób pomóc sobie w tej sytuacji. Na miejscu okazało się że sprawa została wyjaśniona i nie będę oskarżany o posiadanie dwóch dekoderów . Bezpośrednio po tym zadzwoniłem do biura obsługi klienta, gdzie również potwierdzono iż wiedzą ze nigdy nie posiadałem i nie posiadam dwóch dekoderów i dwóch umów do nich lecz jeden to i tak nie włączą mi sygnału, póki nie uiszczę opłaty jaką niesłusznie mi naliczono i jest to decyzja ostateczna.
Jeżeli takie traktowanie klienta oznacza telewizje nowej generacji to ja osobiście dziękuje.
arekszostak@onet.eu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='arekszostak' post='38370' date='09.02.2007, 03:34 ']udało mi się uzyskać zgodę na wymianę dekodera[/quote]

Nie ma czegoś takiego jak zgoda lub jej brak na wymianę dekodera! W tej sprawie nigdzie nie trzeba dzwonic.
Jeżeli dekoder jest uszkodzony idziemy po prostu do najbliższego przedstawiciela i go wymieniamy na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...