Skocz do zawartości
KicekPL

Sony bravia 40p5600

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moi drodzy mam pytanie do Was mianowicie po podłączeniu laptopa przez kabel HDMI (pod każde wejście w TV) po jakimś czasie oglądania np filmu obraz staję się jasno różowy po czym po kilkunastu sekundach wraca do swoich naturalnych kolorów.

Napiszę jeszcze, że po podłączeniu przez ten sam kabel i tego samego laptopa pod TV samusng 32 cale ale bez fullHd obraz działa bezproblemowo.

Pozdrawiam

Mati

Edytowane przez KicekPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie możesz jeszcze sprawdzić na innym przewodzie (pożyczyć na 20min od znajomego) i zobaczyć czy problem będzie również występował. Druga sprawa to dowiedzieć się na infolinii czy takie objawy są normalne, ewentualnie od razu skontaktować się z serwisem, z jednej strony piszesz, że objaw przechodzi po kilkunastu sekundach z drugiej nie wiadomo jakie mogą być długotrwałe skutki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze masz do tego prawo, możesz zgłosić usterkę albo przez formularz albo telefonicznie, jak komu wygodniej. Swoją drogą wiem, że trochę odbiegnę od tematu, ale pojawiła się nowa aktualizacja do modeli

KDL-32S5600 / P5600

KDL-37S5600 / P5600

KDL-40S5600 / P5600

http://support.sony-europe.com/tvhc/downlo...p;m=KDL-40S5600

z dość obszerną listą zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat ściągnąłem tą aktualizację, po wgraniu w TV obraz podczas oglądania filmu z laptopa zmienił się tylko, bądź aż 2x na 2 sekundy (na początku filmu i na końcu), potem wracał do normalnych kolorów. Problem zgłosiłem mają oddzwaniać z Sony i przyjechać do domu.

Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to niech zapoda.

Pozdro

Mati

Edytowane przez KicekPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zmiana softu oraz przewodu hdmi nie pomogła to szczerze mówiąc nie wiem co to jeszcze może być. Pocieszające, że jeżeli będzie to jakiś drobiazg to zawsze jest szansa na naprawę na miejscu, ale to już zależy od usterki bo nie wszystko da się zrobić w warunkach domowych. Daj znać jak sprawa z telewizorem dalej się potoczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zadzwonili do mnie wczoraj z serwisu i wysłałem im zdjęcia jak się zmienia obraz i nr seryjny TV, mają coś działać i się odezwać po diagnozie co dalej będą robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.mam identyczny problem.sony kdl-32s5600 i laptopa acer.wlaczam i po jakiejs chwili obraz idzie jak w negatywie.po aktualizacji tv nic sie nie poprawilo. zauwazylem ze laptop sie niezle nagrzewa,wiec ustawilem go tak zeby mial wiecej chlodnego powietrza.pomoglo...na wieksza chwile :rolleyes: zmiana jak to inni polecali sterownika karty graficznej w kompie nic nie pomogla.zmiana kabla tez nie .wiec czekam na odpowiedz MATI co serwis sony pomogl w tym problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do nagrzewania się laptopa, zobacz jak bardzo jest obciążony podczas pracy, u mnie np. przy materiale HD musi się wysilić to i temperatura jest wyższa... Odnośnie problemu zawsze możesz się skontaktować z serwisem w tej sprawie, ewentualnie poczekać na odpowiedź jaką dostanie użytkownik KicekPL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do laptopa jest to acer 5738zg.ogolnie jest z nim problem bo wentylator dziala nawet jak nic nie robie.co do temeratury to musze sciagnac jakis program zeby zobaczyc ale przy normalnej pracy nie jest zle.ale jak ogladam film przez kabel hd to jest naprawde goracy.myslalem ze to bezie przyczyna zlego obrazu w sony i staralem sie laptopa chlodzic.niestety nadal to samo.dzis wymienilem nastepny kabel na drozszy,przez dluzszy czas bylo ok potem obraz znowu sie zrobil niebiesko-rozowy.pewnie zadzwonie do serwisu ale watpie zeby cos wiedzieli na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można poprosić znajomego żeby wziął swojego laptopa i zobaczyć czy na innym problem się również pojawia. Wtedy przynajmniej jest praktycznie pewność, że sprawca zamieszania jest telewizor i można w takiej sytuacji spokojnie skontaktować się z serwisem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...