Skocz do zawartości
MisterK

Jaki amplituner do głośników KLIPSCH Synergy F3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

W związku z tym, iż jestem raczej laikiem w kwestiach audio, proszę o pomoc w doborze optymalnego amplitunera do kina domowego - 95% filmy, 5% koncerty i muzyka z CD.

Po przeczytaniu wielu wypowiedzi na forum, wertując aktualną prasę, przeglądając i czasami słuchając tego co mogę kupić w swoim mieście, wstępnie przymierzam się do kupna kompletu głośników Klipsch Synergy F3/C2/B2 + SUB12.

Zastanawiam się jednak nad doborem optymalnego do tych głośników amplitunera.

Nie chciałbym kupować sprzętu zbyt dobrego, ani za słabego jak na te głośniki.

Biorę pod uwagę najnowsze modele Onkyo, Denona oraz Harman Kardon.

Budżet jakim dysponuję to 2000-3000 zł.

Co sądzicie na ten temat? Co sami kupilibyście na moim miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz z Onkyo. Niekoniecznie dlatego żeby było lepsze ale sa teraz zestawy z Onkyo w niezłej cenie chyba że nie chcesz tego ich Blu ray .Wtedy jako sam amplituner polecam 1910 od denona...a w każdym razie nie HK. Ale jeśli faktycznie prawie samo kino to bez większej różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Denon 1910 nie będzie zbyt mały do tak dużego zestawu? Aktualnie pokój, który chcę nagłośnić ma ok 18 m2. Może się jednak zdarzyć, że cały zestaw wyląduje w pokoju o powierzchni prawie 40m2 i bardzo dużej kubaturze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bierz z Onkyo. Niekoniecznie dlatego żeby było lepsze ale sa teraz zestawy z Onkyo w niezłej cenie chyba że nie chcesz tego ich Blu ray .Wtedy jako sam amplituner polecam 1910 od denona...a w każdym razie nie HK. Ale jeśli faktycznie prawie samo kino to bez większej różnicy.