Skocz do zawartości
el_ronino

Co z takim zestawem ONKYO do plazmy PANASONIC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebna pomoc w zakupie i generalnie doradztwo – jak czytam historyczne posty to i tak niewiele rozumie.

Posiadam zestaw AMPLITUNER ONKYO TX-SR503 , DVD ONKYO DV-SP403 plus kolumny 5.1 Grad High GH 3080

http://www.onkyo.pl/pokaz/karta/id/9111

http://www.top-audio.pl/onkyo_amplitunery_..._tx_sr_503.html

Kupiłem sensowne kabelki i gra ładnie na stereo – nie mam co narzekać

Zastanawiam się obecnie nad kupne TV – którego UWAGA nie posiadam od co najmniej 10 lat. Wcześniej korzystałem do filmów tyko z rzutnika – służbowego, a że zmieniłem prace to go nie mam już. On w połączeniu z 5.1 dawał nieźle rade – kolumny chodzą na tyle fajnie, że SB nie trzeba było dokupować.

Na wstępie zaznaczam że:

Zupełnie nie znam się na TV

TV kupuje tylko i wyłącznie pod filmy na HD DVD i BR – nie będę na nim oglądał Telewizji – wole po prostu słuchać radia.

Dodatkowo będzie służył jako monitor do gier – albo jakiś raczej dość dobry PC albo konsola – XBOX 360 lub PS3 – jeszcze nie wiem – zastanawiam się.

Jeśli wybiorę konsole to zapewne dokupię jakiś BR do odtwarzania filmów, także BR na pewno będzie w zestawie.

Odległość miejsca oglądania od ściany to 2,5 -3 metry.

Ponieważ dobre rzutniki są drogie wybrałem plazmę – Panasonica (na te mnie stać):

TX-P50S11E

TX-P50GW10

TX-P46GW10

TX-P42V10E

Najbardziej bym chciał 50 – wiem że odległość trochę za mała ale ja lubię mieć duży ekran – jak nie 50 to 46 – jak czytam czym się różnią – to powiem szczerze nic z tego nie łapie.

Teraz pytania:

Czy to odpowiedni wybór – TV po odpisani moich oczekiwań?

Który model TV najlepszy będzie dla mnie?

Pytanie co robić z AMPLI – nie ma HDMI – czy bez tego nie da rady sensownie tego połączyć?

Jak zmieniać AMPLI to na jaki? – co powinien mieć.

Wielkie dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji