Skocz do zawartości
  • 0
koperek111

Problem z VIERA LINK Panasonic

Pytanie

Witam, przekopałem wszystkie możliwe fora i nic ...

Jest plazma Panasonic TX-P42G10E i do tego dekoder 'n' oraz Blue Ray DMP-BD60, też Panasonica.

Połączyłem tak:

TV z enką do HDMI1 kablem HDMI

TV z Blue Ray'em do HDMI2 kablem HDMI

wszystko ładnie śmiga ale... po wybraniu VIERA LINK z pilota widzę jedynie czerwony napis 'Brak danej funkcji'

to samo po wybraniu VIERA TOOLS -> Sterowanie Viera Link

Instrukcję przeczytałem, znam ją już prawie na pamięć.

Nie pomaga przełączanie kabli do innych portów HDMI (są trzy).

Nie pomaga włączanie urządzeń w różnej kolejności.

W menu obu urządzeń jest ustawione VERA LINK na ON.

Nie pomaga odłączenie dekodera n.

Kompletna porażka

Kupując urządzenia tej samej firmy z tym samym protokołem HDAVI Control 4 liczyłem, że się dogadają...

Nie znam się za bardzo na tej nowej technice (jestem z pokolenia Kasprzaka, Radmora i Rubina) ale mam zamiar do kompletu dokupić amplituner też Panasonica, i teraz to się w sumie waham ...

Pytanie do forumowiczów: czy ktoś z was też się zmagał z tym problemem? A jeśli go rozwiązał to jak?

Help me! ;)

PS. Na maile Panasonic nie odpowiada, dzwonić na razie nie będę. Liczę na wsparcie z waszej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Witam, przekopałem wszystkie możliwe fora i nic ...

Jest plazma Panasonic TX-P42G10E i do tego dekoder 'n' oraz Blue Ray DMP-BD60, też Panasonica.

Połączyłem tak:

TV z enką do HDMI1 kablem HDMI

TV z Blue Ray'em do HDMI2 kablem HDMI

wszystko ładnie śmiga ale... po wybraniu VIERA LINK z pilota widzę jedynie czerwony napis 'Brak danej funkcji'

to samo po wybraniu VIERA TOOLS -> Sterowanie Viera Link

Instrukcję przeczytałem, znam ją już prawie na pamięć.

Nie pomaga przełączanie kabli do innych portów HDMI (są trzy).

Nie pomaga włączanie urządzeń w różnej kolejności.