Skocz do zawartości
dartman

Amoi 42" przegrzewa / wiesza się

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy ktoś z Was spotkał się z taką przypadłością? Czasami kilkukrotnie w ciągu jednego seansu filmowego telewizor potrafi zamrozić obraz, wygląda jakby się rozlał atrament albo tworzą się pionowe kolorowe pasy. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko wraca do normy.

Dzieje się tak kiedy źródłem jest sygnał HD (XBOX lub PS3) 1080p podawany po Component lub HDMI.

Czy to wina wentylacji lub błędu w oprogramowaniu?

Firma już nie istnieje więc raczej naprawiać nie ma gdzie, może jakiś domorosły sposób :D

Dzięki z góry za pomoc,

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najprościej - sprężone powietrze, zdejmujemy tył i wszystko czyścimy .... czasami pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najprościej - sprężone powietrze, zdejmujemy tył i wszystko czyścimy .... czasami pomaga.

Ha, o tym nie pomyślałem ... Oczywista oczywistość :-) Spróbuję jeszcze dzisiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyściłem, bez zmian.... Dzisiaj rano dla odmiany ekran "zamroził się" dla odmiany minutę po włączeniu telewizora, więc się nie przegrzał. Może mam coś z kablem hdmi nie tak? A może jest bug w oprogramowaniu?

A morze jest ...... Chyba czeka mnie wydatek....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co na to Twój sprzedawca ? Kiedy i gdzie kupiłeś TV (dokładnie) ? Czy był już reklamowany, naprawiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w digitalo, nie wiem czy ta firma dalej istnieje... nie mogę się dodzwonić, na maila nikt nie opowiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zresetować przez munu serwisowe.

Naciśnij raz source, następnie drugi raz i przytrzymaj 10 s.

Pojawi się menu serwisowe i można zresetować ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety bez zmian. Dzięki za dobre słowo, w sumie sam sobie jestem winny kupując nieznaną markę, która później znika z rynku... :-(

pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...