Skocz do zawartości
marcelo1

Odstająca obudowa...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

niedawno zakupiłem Sony40W5500(trzy tygodnie temu) i dziś zauważyłem, że miejscami obudowa od matrycy odstaje:(...spotkał się ktoś już z tym zjawiskiem? czy jest to coś poważnego? Dla mnie wyglada to jakby został "wypaczony" plastik obudowy( proszę mnie poprawić jak źle myślę) ale nie od słońca bo telewizor nie jest narażony na bezpośredni kontakt z promieniami słońca...może to od ciepła?...

Z góry dziękuje za cenne wskazówki co począć dalej czy lepiej nie ruszać i poczekać jak coś poważniejszego "wyskoczy" do naprawy w tym modelu i wtedy serwis? a może nie lekceważyć tego i od razu do serwisu? nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że po zakupie dokonałeś rejestracji telewizora w Centrum Sony. Jeżeli dotychczas tego nie zrobiłeś - zrób to szybko. Zwrotnie dostaniesz linka z informacją o rejestracji sprzętu. Potem - (możesz mailowo), zgłosić usterkę. Objawy, odstająca obudowa, nie powinny się zdarzyć. Masz pełne prawo do złożenia reklamacji. Szkoda, że czekałeś trzy tygodnie. Do 10 dni mogłeś oddać sprzęt do sprzedawcy - bez konsekwencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że do 10 dni mogę zwrócić sprzęt ale to zauważyłem 2dni temu a wcześniej tego nie było więc zwrotu i tak nie mogłem dokonać...więc muszę zgłosić to do Sony..pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

wieslawef a to 10dni nie obowiązuje przy zakupach przez internet (a precyzując, ze sklepów internetowych)? Jeżeli kupował w sklepie stacjonarnym to nie ma chyba takiego prawa... Jeżeli odejście obudowy pojawiło się w miarę korzystania to już jest wada, tylko jak bardzo odstaje? Jeśli 1mm to nie wiem czy jest sens bawić się w gwarancje, zabiorą telewizor na tydzień dwa, ale jakby nie patrzeć coś takiego nie powinno się dziać (chyba, że dostałbyś taki od nowości tzn. że w transporcie ktoś się dość brutalnie z nim obchodził, ale jeśli pojawiło się z czasem to inna sprawa).

Edytowane przez MarcoGrando

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MarcoGrando akurat nie do końca się z Tobą zgodzę, po co czekać aż stanie się coś poważniejszego? Wada się pojawiła podczas korzystania i najlepiej działać właśnie teraz, a nie zwlekać w nieskończoność, nie jest to duża usterka, więc czasowo też nie najgorzej będzie wyglądać.

marcelo1 Daj znać jak sprawa dalej się potoczyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, bardzo proszę o opis dalszych "losów" telewizora. Mam całą masę "klunkrów" od Sony. Na szczęście jeszcze niczego nie musiałem reklamować, natomiast chciałbym poznać "klasę" firmy w sytuacjach trudnych.

W przeszłości zdarzyło mi się reklamować panel LG (dosłownie dwa tygodnie przed końcem okresu gwarancyjnego). Oddali pieniądze "bez szemrania" po 3 dniach od zgłoszenia usterki. Byłem w szoku. Takie załatwienie reklamacji stawiam za wzór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zgłosiłem usterkę do Sony i czekam na telefon z serwisu...jak dalej się to potoczy to dam znać..szpary są dość widoczne a poza tym z każdej strony obudowy i to na gługości kilku cm więc myślę, że dobrze zrobiłem zgłaszając usterkę- w końcu po to chyba też jest gwarancja?

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś był Pan z serwisu i zabrał tv do serwisu...czas oczekiwania ok 1,5 tygodnia..dam znać po wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No skoro zabrał, to znaczy uznał usterkę. Z uwagi na to, że sprzęt jest na gwarancji, naprawa zostanie wykonana na koszt Sony. Tak sobie kombinuję.... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak myślę Wieslawef, że na koszt Sony- innej opcji nie przyjmuje do wiadomości!

Miło: Pan przyjechał zabrał telewizor i ma przywieźć z powrotem do domku:)..mam nadzieje, że naprawiony;))

Dam znać po zakończeniu naprawy czego się doszukali w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś dostałem swój telewizor po oddaniu do serwisu i ...muszę z przykrością napisać, że nie usuneli usterki! Pan tłumaczy to tym, że te modele tak mają a materiał z którego zrobiona jest ramka jest bardzo delikatny i podatny na takie odstawanie od matrycy..hm..może to prawda?! stwierdził, że we wcześniejszych modelach przy mocnym docisku ramki na matrycy mogły się pojawiać jakieś paski(czy coś w tym stylu) dlatego w tym modelu(40W5500) zastosowano inny materiał do produkcji ramki(w końcu Pan z serwisu jak przystało to chyba fachowiec nad fachowcami!:) )..ech...jedyną pozytywną sprawę którą udało mi się dostrzec to to, że moja ramka została wymieniona na nową! ( a ja już zdążyłem ją przy czyszczeniu

szmatką do monitorów porysować:P..więc jeden pozytyw z całego jest).Acha: z

informacji od Pana to taka ramka kosztuje ok 900zł! I co Wy na to drodzy zainteresowani? pozdrawiam

Edytowane przez marcelo1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Service Sony, zresztą jak każdy inny naprawia sprzęt na gwarancji nie na własny koszt, tylko na nasz koszt którzy odpowiednio więcej zapłaciliśmy za sprzęt w autoryzowanym sklepie. Zapewniam Was że nikt z producentów nie dopłaca do tego interesu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcelo 1 - bądź twardy, a nie "miętki". Nie poddawaj się i za kilka dni ponów reklamację. Informacja "te typy, tak mają" może i jest dobra dla "leszczy", a prawdziwy klient Sony płaci więcej, aby móc więcej wymagać. Trzykrotna naprawa tego samego elementu, bezskuteczna, będzie wystarczającym powodem do sformułowania żądania zwrotu pieniędzy. Tak myślę... :P

Edytowane przez wieslawef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...) te modele tak mają a materiał z którego zrobiona jest ramka jest bardzo delikatny i podatny na takie odstawanie od matrycy (...)

Jeśli nawet w takim wysokim modeli ramka jest z plastiku jak gumowe kaczuszki, nie jest dobrze. Pozostaje sprzedać dzieci na narządy i kupić Bang & Olufsen albo Loewe :P

A tak serio, na Twoim miejscu bym nie odpuścił marcelo1, drogi telewizor z odstającą ramką to zdecydowanie powód do reklamacji, każdy rzeczoznawca Ci to potwierdzi w razie problemów z uznaniem usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...