Skocz do zawartości
wiliams1984

Jaki kupić telewizor 42cale ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie chciałbym zakupić do siebie tv lcd lub plazmę o rozmiarze 42cale tak do 3000zł. Nie znam się na tym za bardzo i prosił bym o poradę i podesłanie paru modeli godnych polecenia :rolleyes: Dzięki śliczne i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A my nie znamy sie na tym, czy ogladasz TV SD, TV HD, filmy DVD, filmy BD, DivXy z komputera czy moze jestes zapalonym Graczem... Kazdemu wedlug potrzeb - tylko sie doprecyzuj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tej cenie, to LCD odpada, kup nowego Panasonica 42V10 i będziesz zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jasne tylko że on ponad 5000 kosztuje a nie 3000.... telewizor głównie pod jakąś cyfre + hd jak najbardziej a divxy z kompa również :) Proszę naprawdę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeśli 42", wystarczy 42X10 (wersja "Y" ma tuner MPEG4), ale lepiej dorzucić do 42G10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to jest tak... mój kolega potrzebuje telewizor i jemu tam wielki szał nie jest potrzebny tylko żeby to miało ręce i nogi i podejrzewam że do 3000 coś konkretnego się znajdzie... On rozglądał się za tv LG 42" lf2510...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już coś doradzać w tej cenie, to niech chociaż Kolega się nie cofa - proszę FULL-HD w cenie do 3000 pln.

http://www.ceneo.pl/1507792

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie PANASONIC'a PZ8 to cofanie się wstecz! Jeżeli ja miałbym coś polecać do 3000zł, dodatkowo sport na C+ i DivX'y to polecam LG 42PQ6000(ten TV ma wbudowane odtwarzanie DivX'ów z polską czcionką przez USB!!!).