Skocz do zawartości
mp_hdtv

canal+ multipakiet / multipakiet premium

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jako że w temacie platform cyfrowych jestem kompletnie zielony, pozwolę sobie zadać pytanie.

W canal + jest teraz promocja na multipakiet / multipakiet premium 50% do 5 miesięcy (http://www.cyfraplus.pl/multipakiet/canalplus)

i teraz czy biorąc, którąś z powyższych ofert będę miał dostęp do kanałów TVP1 i TVP2 itp oraz zagranicznych platform satelitarnych nie kodowanych? Jeżeli tak to jakich? Gdzie ewentualnie mogę to sprawdzić.

Pozdrawiam

Już znalazłem http://www.cyfraplus.pl/_pro_kanaly-niekodowane-pro.html

Edytowane przez mp_hdtv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TVP nie, bo Multipakiet to tylko paczka Canal+. W zasadzie to pakiet dla tych co mają już inną platformę i nie chcą kupować Cyfry.

A niekodowane to te z twojego linka jeśli zdecydujesz się na dekoder od C+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak działa sam dekoder z opcją nagrywania, naczytałem sie trochę po sieci i podobno kiepsko wychodzi nagrywanie materiału HD. Rozwiązano już ten problem?

I jeszcze jedno pytanko, znalazłem rozpiskę dotyczącą wyjść/wejść w dekoderze philips hd pvr 7201/91 do czego są wykorzystywane wejścia usb i gniazdo sieciowe RJ-45.

Czy do gniazda wejścia/wyjścia anteny naziemnej można podłączyć tv kablową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak działa sam dekoder z opcją nagrywania, naczytałem sie trochę po sieci i podobno kiepsko wychodzi nagrywanie materiału HD. Rozwiązano już ten problem?

Ten PVR Cyfry ma rzeczywiście sporo wad, ale jeśli chodzi o samą jakość nagranego mat. HD to nie mu nie można zarzucić (pomijając problemy z synchronizacją napisów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach