Skocz do zawartości
OLESP

XBMC dodawanie filmów do biblioteki

Rekomendowane odpowiedzi

jestem początkującym uzytkownikiem XBMC na XP mam skórkę AEON program jest super ale bardzo trudno go pod siebie skonfigurować

nie wiem jak dodaje się filmy do biblioteki a mianowiecie, mam film np doomsday na dysku HDD inie wiem jak go dodać do biblioteki tak aby był w jednej całości a nie porozdzielany na częsci czyli video.ts1, VTS1 , VTS2

jak dodać go aby miał okładkę :) także filmweb.pl nie dział czyli opis filmu jest po angielsku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku ustaw jako domyślny scraper filmweb.pl.

W katalogu np Filmy utwórz katalog z nazwą twojego filmu, przenieś tam ten film.

W zakładce wideo dodaj katalog Filmy jako źródło określ jego zawartość ustaw jako filmy.

Ustaw aby scraper pobierał nazwę filmy z katalogu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dodać pliki do biblioteki? dodaje źródła a ciągle w bibliotece pisze ze jest pusta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak dodać pliki do biblioteki? dodaje źródła a ciągle w bibliotece pisze ze jest pusta.

Musisz jeszcze określić co dodajesz filmy seriale czy teledyski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozesz opisać bardziej szczegółowo jak to zrbobić? Bo też mam problem z dodaniem filmów do biblioteki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Co należy zrobić by podczas dodawania biblioteki były widoczne dyski NTFS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach