robert71 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: Co zrobić aby Nbox (biały) nie wywalał błędu HDCP po wyłączeniu telewizora ? Nie jest to błąd telewizora, bo po wyłączeniu projektora(podłączonego przez HDMI) jest to samo. Przeszkadza mi to, bo mam podłączone jednocześnie TV i projektor. TV po HDMI, projektor po Component. Na razie radzę sobie i leci jednocześnie przy włączonym TV i Component, ale jest to przecież bez sensu. Kiedyś gdzieś czytałem, że jest możliwe rozwiązanie tego problemu odcinając któryś z PINów w kablu HDMI. Nie wiem ile w tym prawdy. Za wszelki sugestie i pomoc z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczy 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 nie wiem co sie podzialo ale wczesniej nie mialem z tym problemow dopuki nie poszla aktualizacja z info o platnosciach. coraz czesciej pojawia sie komunikat o beldzie dhcp..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert71 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 nie wiem co sie podzialo ale wczesniej nie mialem z tym problemow dopuki nie poszla aktualizacja z info o platnosciach.coraz czesciej pojawia sie komunikat o beldzie dhcp..... To nie jest przyczyną, przed upgrade też tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekR 118 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam,przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: Co zrobić aby Nbox (biały) nie wywalał błędu HDCP po wyłączeniu telewizora ? Nie jest to błąd telewizora, bo po wyłączeniu projektora(podłączonego przez HDMI) jest to samo. Przeszkadza mi to, bo mam podłączone jednocześnie TV i projektor. TV po HDMI, projektor po Component. Na razie radzę sobie i leci jednocześnie przy włączonym TV i Component, ale jest to przecież bez sensu. Kiedyś gdzieś czytałem, że jest możliwe rozwiązanie tego problemu odcinając któryś z PINów w kablu HDMI. Nie wiem ile w tym prawdy. Za wszelki sugestie i pomoc z góry dziękuję. Przyczyną jest jednoczesne fizyczne podłączenie kabli componentowego i HDMI. Problem ten niestety występuje i jest pochodną jednoczesnego podawania sygnału na oba wyjścia. Generalnie musisz zapewnić fizyczne odłączenie któregoś z kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczy 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 To nie jest przyczyną, przed upgrade też tak było. nie zgodze sie z kolega. nie mialem czegos takiego wczesniej no moze raz w tygodniu cos takiego zdarzalo sie przy uruchomieniu bialego pudelka a teraz kilkukrotnie w ciagu wieczornego ogladania wyskakuej mi ten komunikat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fantom 81 Napisano 27 Kwietnia 2009 Ostania aktualizacja oprogramowania wprowadziła ten błąd. Do tej pory nigdy mi się ten błąd nie pojawiał. Po aktualizacji zawsze. Musze najpierw włączać TV, potem nBox'a, następnie wyłaczyć i właczyć nBox'a. I gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczy 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 dokladnie tak samo robie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiteman1 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 Przeczytajcie sobie co na ten temat pisze SAT Kurier. Problemy z nboxami Myślę, że ten artykuł wiele wyjaśnia. Ja mam z kolei inny problem, który pojawił się po "upgrade". Oglądam TV przez component i co jakiś czas na wszystkich kanałach nadawanych w HD "przycina mi się" obraz. Tak jakby recorder nie radził sobie ze zdekodowaniem sygnału. Czasem przycina nawet dźwięk. Nie pomógł nawet reset n-boxa. Dalej to samo. Mogę jedynie naprawić ten problem przechodząc na chwilę przyciskiem RES na oglądanie przez złącze SCART. Ponowny powrót na 1080i powoduje, że problem znika na kilka godzin. Czekam na ponowny upgrade softu, a raczej na powrót do poprzedniej wersji, która działała poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczy 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 i wszystko jasne. dzieki za artykul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlostech 0 Napisano 27 Kwietnia 2009 No tak tylko że w moim przypadku poprzedni poprzedni soft był zły a dzięki obecnemu mogę wyłączyć TV i słuchać radia. I nic się nie tnie jak u kolegów. Więc powrót do poprzedniego softu to rozwiązanie nie do końca dobre dla wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackS. 6 Napisano 1 Czerwca 2009 Witam,przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: Co zrobić aby Nbox (biały) nie wywalał błędu HDCP po wyłączeniu telewizora ? Nie jest to błąd telewizora, bo po wyłączeniu projektora(podłączonego przez HDMI) jest to samo. Przeszkadza mi to, bo mam podłączone jednocześnie TV i projektor. TV po HDMI, projektor po Component. Na razie radzę sobie i leci jednocześnie przy włączonym TV i Component, ale jest to przecież bez sensu. Kiedyś gdzieś czytałem, że jest możliwe rozwiązanie tego problemu odcinając któryś z PINów w kablu HDMI. Nie wiem ile w tym prawdy. Za wszelki sugestie i pomoc z góry dziękuję. Miałem ten sam problem. Telewizor LCD podłączony przez HDMI i drugi w sypialni przez COMPONENT. Zgaszenie telewizora w salonie daje błąd HDCP na tv w sypialni do czasu, gdy nie odepnę kabela HDMI. Boczne gniazdo HDMI w LCD mam już bardzo wyrobione. Ale wygląda na to, że jutro problem będę miał rozwiązany, bo właśnie zamówiłem sobie kabel iHDMI. Znalazłem go na stronie http://ihdmi.pl/cgibin/shop?info=1ihdmi18 Dam znać jak się sprawuje, jak tylko go podłączę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert71 0 Napisano 1 Czerwca 2009 Miałem ten sam problem. Telewizor LCD podłączony przez HDMI i drugi w sypialni przez COMPONENT. Zgaszenie telewizora w salonie daje błąd HDCP na tv w sypialni do czasu, gdy nie odepnę kabela HDMI. Boczne gniazdo HDMI w LCD mam już bardzo wyrobione.Ale wygląda na to, że jutro problem będę miał rozwiązany, bo właśnie zamówiłem sobie kabel iHDMI. Znalazłem go na stronie http://ihdmi.pl/cgibin/shop?info=1ihdmi18 Dam znać jak się sprawuje, jak tylko go podłączę. Czekam zatem na Twoje testy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackS. 6 Napisano 2 Czerwca 2009 Czekam zatem na Twoje testy :-) Działa!!! Paczuszka z kablem przyszła godzinę temu. Bardzo starannie zabezpieczona - pudełko w pudełku, a w nim kabel w folii bąbelkowej, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi i faktura. Kabel wygląda bardzo solidnie. Blisko jednego z końców, obok ferrytu kabel ma zgrubienie długości ok. 7 cm i średnicy 3,5 cm. Tam pewnie mieści się jego elektronika. Na tym zgrubieniu jest narysowane, którą stroną kabla podłącza się go do telewizora. Podłączyłem nim LCD w salonie. Teraz jak go gaszę, to telewizor w sypialni dalej działa, nie pojawia się już ta denerwująca plansza o problemie HDCP. Koniec z wypinaniem wtyczki. Wieczorem sprawdzę jak jest z nRadio. Czy działa na kinie domowym po zgaszeniu telewizora, tak jak piszą na www.ihdmi.pl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert71 0 Napisano 2 Czerwca 2009 Działa!!! Paczuszka z kablem przyszła godzinę temu. Bardzo starannie zabezpieczona - pudełko w pudełku, a w nim kabel w folii bąbelkowej, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi i faktura. Kabel wygląda bardzo solidnie. Blisko jednego z końców, obok ferrytu kabel ma zgrubienie długości ok. 7 cm i średnicy 3,5 cm. Tam pewnie mieści się jego elektronika. Na tym zgrubieniu jest narysowane, którą stroną kabla podłącza się go do telewizora. Podłączyłem nim LCD w salonie. Teraz jak go gaszę, to telewizor w sypialni dalej działa, nie pojawia się już ta denerwująca plansza o problemie HDCP. Koniec z wypinaniem wtyczki. Wieczorem sprawdzę jak jest z nRadio. Czy działa na kinie domowym po zgaszeniu telewizora, tak jak piszą na www.ihdmi.pl. To muszę też sobie sprawić taki kabelek. Może na Alledrogo będą taniej. Dzięki za info :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackS. 6 Napisano 3 Czerwca 2009 To muszę też sobie sprawić taki kabelek. Może na Alledrogo będą taniej. Dzięki za info :-) Sprawdziłem nRadio. Gdy TV jest podłączony kablem iHDMI to nRadio działa poprzez kino domowe również przy wyłączonym telewizorze. Przy zwykłym kablu HDMI nRadio gaśnie, gdy tylko wyłączę telewizor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan 0 Napisano 4 Stycznia 2014 odświeżę temat... niestety ja również stałem się poszkodowany przez problem HDCP. po awarii mojego dekodera CLRA dostałem na wymianę DGCB. I ZACZĘŁY SIĘ SCHODY.... mam starą Toshibe Regza 42C3030 i nigdy nie miałem problemu, każda aktualizacja przebiegała pomyślnie. Aż do awarii tunera nie wiedziałem co to problem HDCP. Czy z perspektywy kilku lat widać różnicę pomiędzy kablami HDMI? Mam jakiegoś Belkina za 50E ale przypuszczam, że nawet nie jest 1.3 (ma chyba ze 4 lata) Czy wymiana na 1.3a lub nawet 1.4 pomoże? czy lepiej od razu zamawiać ten iHDMI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 225 Napisano 4 Stycznia 2014 Ale jaki masz dokładnie problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan 0 Napisano 5 Stycznia 2014 Całkowita niemożność wyświetlenia zawartości po kablu HDMI, zarówno w wersji HDMI jak i DVI. po podłączeniu praktycznie od razu wyskakuje plansza PROBLEM HDCP.. czekanie nic nie daje. Włączałem według zaleceń. Najpierw TV, odczekałem kilka(naście) sekund i dopiero załączałem recorder....NIC, zero zmian. Mam drugi taki sam kabel w PS3, po podpięciu do tunera NC+ sytuacja taka sama. kable na PS3 działają bez zarzutu. Wcześniej mogłem nawet słuchać radia przy wpiętym kablu, nic się nie blokowało. Teraz, dopóki nie wypnę kabla HDMI nie ma obrazu nawet po componencie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackS. 6 Napisano 6 Stycznia 2014 A pewny jesteś, że nie dali Ci uszkodzonego dekodera? Zacznij od podjchania z nim do dowolengo punku sewrwisowego nc+ i niech Ci sprawdzą czy z ich telewizorem działa po HDMI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan 0 Napisano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Tego się obawiam. Ale tak to jest jak się nie mieszka w Polsce. Niestety tuner nie był sprawdzany przed przesyłką i to jest błąd. No nic, w takim razie sprawdzę u przyjaciół na ich TV z ich kablem. Zanim zdecyduję cokolwiek. Dzieki za sugestię. Edytowane 6 Stycznia 2014 przez hiszpan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach