Skocz do zawartości
Be3

Noo to n-ka podpadła

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy odkryłem nową funkcjonalność boxa, czy "normalnie" znowu coś się zepsuło po ostatniej aktualizacji. Otóż można teraz słuchać N Radia przy wyłączonym telewizorze. Dotychczas obie funkcje były ze sobą nierozerwalnie związane. Kto nie posiadał funkcji wygaszania ekranu w swoim TV musiał liczyć się z dużym poborem energii słuchając radia. Teraz ta niedogodność, a w zasadzie kompletny obciach dla programistów :D , została przywrócona do normalności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest nowa funkcjonalnosc nboxa, ktora wrzucili do ostatniej aktualizacji softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie komunikaty nie wyskakują ale możne dla tego ze mam polecenie zapłaty. A w tosi problemów po ostatniej aktualizacji jakby brak.

Nie dziwię się i podziwiam...(odwagę).

Byłoby wyjątkową bezczelnością ze strony n, gdyby wysyłali jakiekolwiek informacje, skoro mają już wszystko (czegokolwiek zażądają) z góry zapłacone.

Ja im płacę najmniej jak tylko mogę, a po ostatnim upgrade-e tną mi się nawet kanały dla dzieci... Ależ tam mają informatyków - takie rzeczy!

Rym nie zamierzony, ale sarkazm celowy :D .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Istotnie podzielam obserwację kolegi Be3. Na boxie nie zauważyłem istotnych zmian w jakości przekazu, natomiast na recorderze sygnał gdzieś mi "uciekł". Obraz się zacina i stopuje, w tym na kanałach dziecięcych. Jakość sygnału spadła poniżej 60% i nie mogę jej przywrócić. Spędziłem kilka godzin na dachu próbując coś podciągnąć - bez rezultatu. Reserty sprzętu również nie pomogły. Dodam, że sygnał z Astry jest "idealny", także na kanałach HD. Nie bardzo wiem, co robić dalej. Jeśli ktoś z Was przeszedł tę "dziwną" drogę proszę o sugestie, wskazówki, porady.

Edytowane przez wieslawef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie kreciles antena - strata czasu, teraz masz tylko pewnosc, ze to nie wina twojej instalacji.

Problem jest po stronie N - problem zanikow jest stary (HBO HD, Discovery HD) od miesiecy tylko teraz cos spieprzyli na wieksza skale lacznie z HDCP.

Teraz akurat mam podlaczonego nBoxa Rec do nowej instalacji antenowej (lepsze parametry) i problem sie nasilil (po nowym sofcie) z zanikami audio (TVN HD, nSport, HBO HD, Discowery HD). Generalnie objaw jest taki, ze w diagnostyce na jednej z anten co pewien czas zanika sygnal do zera!

Szczescie nie mam problemow HDCP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tesbor. Już chciałem przenosić talerz w inne miejsce na dachu, myśląc, że w tym roku liście bardziej urosły na sąsiadującym dębie. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Tesbor. Już chciałem przenosić talerz w inne miejsce na dachu, myśląc, że w tym roku liście bardziej urosły na sąsiadującym dębie. :)

Ja mam białego nBox'a i co dziwne poprzednio miałem siła/jakość sygnału na poziomie 100% i 88%. Teraz po aktualizacji 100% i 100% :)

Jednak faktycznie zauważyłem przycięcia na programach HD. Sporadycznie, bo raz na kilka minut, ale są. Czasem nawet potrafi zgubić sygnał na parę sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zauważyłem przycięcia na VDO w nowo dostarczonych filmach, bardzo denerwujące bo częste i po co płacić 11 zł za dwa dni oglądania sieczki, gdy za ta cenę mogę mieć nowsze filmy w wypożyczani lub kupić DVD w media za 10 zł. Ciekawe czy osoby nadzorujące programistów dostaną dyscyplinarkę za upublicznienie nie przetestowanego softu. Dopóki się to nie stanie to nic się niezmienni. Życzę długiego szukania pracy, nie lubię braku profesjonalizmu i darmozjadów. :)

Edytowane przez marchello

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez zauważyłem przycięcia na nscreen, film staje i koniec, chyba sie wkurzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po restarcie przeszło, ale "Dziewczyny z drużyny" najpierw miały zrywy - przy takim filmie to niedopuszczalne :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie jeszcze na VIVA Polska u mnie są zaniki obrazu i dźwięku.

Pomaga zmiana na inny kanał i powrót.

Wszystko to po tej aktualizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po pierwsze to jest forum i każdy może napisać swoje zdanie (z zachowaniem reguł oczywiście) i nie jest to powód do napiętnowania.

Po drugie mój stosunek prawny z nadawcą reguluje umowa z której jasno wynika: ja płacę abonament, nadawca dostarcza kontent. ŻADEN z warunków umowy nie mówi o zakłócaniu odbioru bezsensownymi informacjami (przypomnę, że chodzi o informację o płatności, która nie jest wymagalna!).

Rewolwerowcom dla których "wystarczy wcisnąć OK", którzy zawsze przy udzie mają pilota gotowego do strzału, życzę telefonu na komórkę, w czasie kiedy śpią, od jakiegoś debilnego automatu informującego o zupełnie nieinteresującej sprawie. Przecież to żaden problem - śpicie z nią pod poduszką - zawsze gotowi.

Czytając niektóre wypowiedzi widzę, że idea Włodzimierza Ilicza o "pożytecznych ..." wieczne żywa!

Pozdrawiam myślących

Wczoraj zgłosiłem reklamację - zakłócenia odbioru stacji telewizyjnych ekranami o fakturach. Zobaczymy co odpowiedzą

Zastanawiam się co będzie jak dostanę odpowiedź negatywną - chyba się odwołam i DW do Regulatora, Rzecznika Praw Obywatelskich (skoro głośniejsze reklamy są ingerencją w życie prywatne to informacje o fakturach tym bardziej).

W czym przeszkadza:

- wyskakuje w najmniej oczekiwanym momencie i zmusza do dodatkowych czynności niewymienionych w umowie

- przerywa nagrywanie na zewnętrzną nagrywarkę (czasem gdzieś człowiek ma prawo wyjść - nawet jak leci ulubiony program) - ingerencja w prywatność

- informacja o niezapłaconej fakturze nawet jeśli napiszą, że tym co zapłacili dziękują, może narazić mnie na podejrzenia mojej rodziny(teściowa), znajomych, którrzy w danej chwili siedzą przed właczonym telewizorem u mnie w pokoju, że jestem niewiarygodny, nie płacę w terminie itd. - ingerowanie w prywatność

Najważniejsze:

- w przypadku nie wyłączenia telewizora, wyjdę z domu zapomnę, wieczorem gdy zasnę itp.. przez kilka godzin mój TV będzie narażony na wyświetlanie statycznego obrazu.

W instrukcji telewizora jest napisane ostrzeżenie przed statycznymi obrazami.

Ciekawe co na to N, gdybym przedstawił jej fakturkę za naprawę telewizora plazmowego czy LCD (tak te też się czasem potrafią utrwalić) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zauwazylem po zmianie softu zaklocenia na kanalach HD, na DISCOVERY HD cyklicznie co minute zanika obraz i fonia.Pomaga na jakis czas zmiana kanalu o jeden do przodu i z powrotem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest norma od wprowadzenia płatności. Na początku czerwca ma być to naprawione. Ma być..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Te informacje masz Gmeru ze źródeł zbliżonych do N? Na forum N przedstawiciele nabrali wody w usta w sprawie zacięć, a szczęśliwcy bez problemów radzą nam iść wymieniać sprzęt.

Edytowane przez jacek1969r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te informacje masz Gmeru ze źródeł zbliżonych do N? Na forum N przedstawiciele nabrali wody w usta w sprawie zacięć, a szczęśliwcy bez problemów radzą nam iść wymieniać sprzęt.

Zgłosiliście oficjalnie reklamacje ? pewnie nie. Trzeba zadzwonić, potem poprosić o podanie numeru zgłoszenia - potem 30 dni na naprawę.

Tak to trąbią ze mają inowacyjny system dostarczania faktur - prawda jest inna - koszty wysyłki przerzucili na problemy u abonentów wprowadzając wadliwy soft i kretyńską funkcjonalność przeszkadzającą oglądać programy zgodnie z umową.

Trzeba reklamować, w ramach rekomensaty nie oddadzą Ci kasy, ale czasem dają jakiś pakiet na miesiąc gratis.

Tak było ze mną jak zgłosiłem brak kanałów, które miały być w ofercie i nie zostały uruchomione na czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już rekompensatę dostałem przed softem - po rezygnacji z HBO już trzeci miesiąc oglądam je za darmo. Reszta pakietów mnie nie interesuje. Teraz wolę sprawny soft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem reklamację telefoniczną i wczoraj dostałem polecony z odpowiedzią:

że została rozpatrzona pozytywnie i wyłaczą wysyłanie mi na ekran powiadomień o fakturach od przyszłego miesiąca :-)

Jak ktoś nie chce sobie wypalić plasmy lub nagrywa na magnetowid niech zgłosi, że nie chce dostawać takich komunikatów na ekran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a poniżej dowód że N podpada coraz bardziej :rolleyes:

Telewizja "n" udostępniła w Internecie prywatne dane swoich klientów

Jeden z pracowników telewizji "n" przez przypadek udostępnił w Internecie prywatne dane kilkudziesięciu osób.

Sprawę przypadkowo wykrył pan Łukasz Siadul, który wpisując w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko trafił na stronę udostępniającą informacje na temat jego PESELU, adresu i numeru telefonu. Dodatkowo, co naprowadziło go na trop winowajcy, dowiedział się, z jakiego pakietu telewizji "n" korzysta oraz jaki numer został nadany jego dekoderowi.

Pan Łukasz powiadomił o zaistniałej sytuacji wspomnianą firmę, która szybko usunęła prywatne dane z Internetu (oczywiście nie ma pewności, że nie zostały one już przez kogoś skopiowane). Jak się okazało, zawinił jeden z jej pracowników, który "zapisał pliki nie w tym folderze, w którym powinien". Winowajca został zwolniony z pracy, natomiast poszkodowanemu zaproponowano rekompensatę w postaci darmowego pakietu usług. Nie została ona jednak przez niego przyjęta i sprawa znajdzie prawdopodobnie swój finał w sądzie.

Źródło: Gazeta.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ty to już masz chyba jakąś obsesję. Poza tym już to jest na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam żadnej obsesji, a nawet lubię N ;) a wkleiłem info bo nie znalazłem podobnego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

drobne info:

Filmy za darmo w ofercie VoD platformy N

Platforma N rozpoczyna kolejną edycję akcji promocyjnej "Wakacyjne kino N". Dzięki niej wszyscy użytkownicy dekoderów platformy z dyskiem twardym będą mogli oglądać za darmo kolekcję filmową specjalnie udostępnioną w ramach usługi VoD.

Promocja potrwa od 1 lipca do 30 września br. W każdym miesiącu jej obowiązywania abonenci będą mogli bez opłat obejrzeć około 10 wybranych pozycji filmowych.

Akcja ma za zadania promować usługę VoD i dekodery z dyskiem twardym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
drobne info:

o rany a skąd takie info?? pierwsze słyszę. co prawda korzystam z VODa regularnie ale zawsze to parę groszy w kieszeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziękuję za link.

uważam że promocja jest strzałem w 10 !

ciekawe co konkurencja na to hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...