Skocz do zawartości
crash515

Pomoc w wyborze projektora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co tu dużo mówić jestem laikiem w sprawie projektorów ale pod koniec miesiąca zamierzam zakupić sobie jeden i nie do końca mogę podjąć wybór i tu sie zwracam do szanownych użytkowników projektorow. Ano mam na oku ten model:

Epson EH-TW420

Epson EH-TW420 Link 2

Ponoć bardzo chwalona firma na tym forum, i zainteresowałem sie tym modelem ponieważ jest tani ma HD i dosc duzo jasność jak podaja strony az 2000 ANSI Lumens a to slyszalam ze dosc wazny aspekt projektoru przy nie w pelni zaciemnionych pokojach ( mój rzadko ale czasami właśnie nie bedzie w pelni zaciemniony)

no i tu sie pojawia pytanie. Czy ten model czy moze inny w podobnej cenie? Jesli inny to jaki? A moze poczekac 1 miesiac wiecej i kupic cos droższego? Ale czy jest sens? bo np takie modele:

Epson EMP-TW680

albo

BenQ W500

prawie 2 razy droższe a maja mniej ANSI lumens ale wiekszy kontrast wiec tutaj kolejne pytanie czy jest sens, czy rzeczywiscie jest mi potrzeby az taki projektor do popcorna i ps3? czy wystarczy ten tanszy? No i co jest wazniejsze ANSI czy kontrast? a moze ma ktos informacje o innym dobrym projektorze?

Troszke poczytalem i jestem sklonny do tego BneQ W500 ale czy te 1100 ANSI lumens wystarczy czy to nie za malo?

Szukam projektora z minimum pelnym 720p i 16:9.

Za wszelaka pomoc jestem bardzo wdzięczny

Edytowane przez crash515

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Epson 420 to maszynka bardziej do gier i TV, niż do kina. Ma słabszy kontrast i czerń od W500 i TW680. 1100 lumenów z Benq'a nie musi być za mało, zależy od wielkości ekranu (odległości projektor-ekran). Ja osobiście 420 bym nie kupował.