Skocz do zawartości
yami

zamiennik magnetowidu

Rekomendowane odpowiedzi

szukam rejestratora z możliwością podłączenia do kablówki, w tej chwili mam analogową UPC lecz być może niedługo przesiądę się na cyfrową (nie znalazłem info w jakim standardzie nadają cyfrową, przesiadka nie jest konieczna ani nie jest pewna).

odtwarzanie płyt mnie nie interesuje, większość danych zalega na dyskach lapków, miłe by było zgranie ich na dysk takiej maszynki.

Priorytetem zostaje pewne zgrywanie programów emitowanych w TV kablowej oraz dostęp do tego po lanie

dodatki przechowywanie muzyki, materiałów wideo, zdjęć.

jestem informatykiem więc jakiś otwarty system łatwy do przegrzebania był by mile widziany, fajnie by było móc transmitować sygnał z tej maszynki do komputera (np oglądać to co leci w kablówce w danej chwili na którymś z lapków). Mile widziana opcja sterowania maszynką z komputera w zakresie zbliżonym do tego jaki oferuje menu ekranowe i pilot, lub możliwość dodania takich bajerków.

nie mam problemów z interakcją PHP i linuxa wiec jeżeli istnieje coś z linukso-podobnym systemem na którym można wywoływać polecenia - odpowiedniki poleceń z menu ekranowego - oraz da się postawić serwerek PHP to obsługę z kompa sam sobie dorobię.

istotna jest cena. czym taniej tym lepiej. maszynkę kupił bym bez dysku.

nie ukrywam, naczytałem się troszkę, ale za dużo tego jak na dwa dni rozkminy.

Co byście mi polecili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tyle laptoków, to jeden możesz poświęcić na ten cel - karta TV typu AverMedia ( PCMCIA , USB ) rozwiązuje Twój problem z nawiązką.

Radiowo telewizyjna z funkcją TimeShift i programowalnym nagrywaniem , pilot . I masz wszystko w jednym zgodnie z wymaganiami. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, dwa lapki, jeden mój drugi żony.