- 0
[Rozwiązanie] UPC Problem INIT (brak obrazu).
Pytanie zadane przez
kermitek
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Pytanie zadane przez
kermitek
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Rozwiązanie problemu INIT.
Mi również pojawił się taki komunikat i całkiem sprzęt zdechł.
Informacje za konsultantem w UPC:
- spowodowane to jest najczęściej skokami napięcia w sieci, dekoder przestawia się do trybu serwisowego i czeka na konfigurację w ekranie Wybór kraju (niestety nie wyświetla kompletnie niczego na wyjściu więc wszystko robi się na czuja).
Rozwiązanie [tak naprawdę to kroki z instrukcji instalacji dekodera na stronie UPC, z tym, że wykonane na oślep]:
1. Dwukrotnie strzałka w dół [zaznaczysz przez to opcję Polska].
2. OK [zatwierdzasz; zmieni się opis wyświetlacza na Konfiguracja].
3. Wprowadzasz kod aktywacyjny dla swojego regionu 0xx [Kraków 012, Warszawa 022, Katowice 032, Gdańsk 058, Wrocław 071, Opole 077, Szczecin 091].
4. OK [zatwierdzasz; teraz dekoder przeszedł test siły sygnału].
5. OK [zatwierdzasz wynik testu; dekoder zacznie wyszukiwać dostępne kanały, to chwilę trwa].
6. Odczekaj chwilę - u mnie ok. 2-3 minuty.
7. OK [zatwierdzasz wyszukanie].
8. Być może jest konieczne kilkukrotne wciśnięcie jeszcze OK, aż do momentu kiedy na wyświetlaczu pojawi się aktualna godzina [zależnie od aktualnego softu].
9. Włącz dekoder poprzez klawisz UPC.
Powinno hulać.
Jak jednak upomniał mnie technik - jeśli taka sytuacja zaczęłaby się częst powtarzeć - należy koniecznie to im zgłaszać - wymienią wtedy dekoder.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach