Skocz do zawartości
  • 0
kermitek

[Rozwiązanie] UPC Problem INIT (brak obrazu).

Pytanie

Rozwiązanie problemu INIT.

Mi również pojawił się taki komunikat i całkiem sprzęt zdechł.

Informacje za konsultantem w UPC:

- spowodowane to jest najczęściej skokami napięcia w sieci, dekoder przestawia się do trybu serwisowego i czeka na konfigurację w ekranie Wybór kraju (niestety nie wyświetla kompletnie niczego na wyjściu więc wszystko robi się na czuja).

Rozwiązanie [tak naprawdę to kroki z instrukcji instalacji dekodera na stronie UPC, z tym, że wykonane na oślep]:

1. Dwukrotnie strzałka w dół [zaznaczysz przez to opcję Polska].

2. OK [zatwierdzasz; zmieni się opis wyświetlacza na Konfiguracja].

3. Wprowadzasz kod aktywacyjny dla swojego regionu 0xx [Kraków 012, Warszawa 022, Katowice 032, Gdańsk 058, Wrocław 071, Opole 077, Szczecin 091].

4. OK [zatwierdzasz; teraz dekoder przeszedł test siły sygnału].

5. OK [zatwierdzasz wynik testu; dekoder zacznie wyszukiwać dostępne kanały, to chwilę trwa].

6. Odczekaj chwilę - u mnie ok. 2-3 minuty.

7. OK [zatwierdzasz wyszukanie].

8. Być może jest konieczne kilkukrotne wciśnięcie jeszcze OK, aż do momentu kiedy na wyświetlaczu pojawi się aktualna godzina [zależnie od aktualnego softu].

9. Włącz dekoder poprzez klawisz UPC.

Powinno hulać. :rolleyes:

Jak jednak upomniał mnie technik - jeśli taka sytuacja zaczęłaby się częst powtarzeć - należy koniecznie to im zgłaszać - wymienią wtedy dekoder.

  • Lubię 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Rozwiązanie problemu INIT.

Mi również pojawił się taki komunikat i całkiem sprzęt zdechł.

Informacje za konsultantem w UPC:

- spowodowane to jest najczęściej skokami napięcia w sieci, dekoder przestawia się do trybu serwisowego i czeka na konfigurację w ekranie Wybór kraju (niestety nie wyświetla kompletnie niczego na wyjściu więc wszystko robi się na czuja).

Rozwiązanie [tak naprawdę to kroki z instrukcji instalacji dekodera na stronie UPC, z tym, że wykonane na oślep]:

1. Dwukrotnie strzałka w dół [zaznaczysz przez to opcję Polska].

2. OK [zatwierdzasz; zmieni się opis wyświetlacza na Konfiguracja].

3. Wprowadzasz kod aktywacyjny dla swojego regionu 0xx [Kraków 012, Warszawa 022, Katowice 032, Gdańsk 058, Wrocław 071, Opole 077, Szczecin 091].

4. OK [zatwierdzasz; teraz dekoder przeszedł test siły sygnału].

5. OK [zatwierdzasz wynik testu; dekoder zacznie wyszukiwać dostępne kanały, to chwilę trwa].

6. Odczekaj chwilę - u mnie ok. 2-3 minuty.

7. OK [zatwierdzasz wyszukanie].

8. Być może jest konieczne kilkukrotne wciśnięcie jeszcze OK, aż do momentu kiedy na wyświetlaczu pojawi się aktualna godzina [zależnie od aktualnego softu].

9. Włącz dekoder poprzez klawisz UPC.

Powinno hulać. :P

Jak jednak upomniał mnie technik - jeśli taka sytuacja zaczęłaby się częst powtarzeć - należy koniecznie to im zgłaszać - wymienią wtedy dekoder.

Święta się zbliżają a mi tu INIT wyskoczył... gdyby nie ten post pewnie czekałbym aż do środy (15-04).

Moja drobna sugestia - w przypadku pojawienia się komunikatu INIT spróbujcie kilka razy nacisnąć przycisk UPC.

Sugestia pojawiła się dlatego, iz jak autor posta wykonałem wszystkie polecenia po omacku , na samym końcu nacisnąłem chyba z 10 razy klawisz OK, ale godzina na dekoderze się nie pojawiła - wówczas nacisnąłem klawisz UPC - chyba nawet 3 razy i ...pojawił się obraz i jeszcze raz przeprowadziłem procedurę ustawienia dekodera.

Jeszcze raz dziękuję autorowi posta za post :rolleyes: i życzę wszystkim użytkownikomforum HDTV Zdrowych i Pogodnych Świąt Wielkanocnych.

Damian

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

REWELACJA!!!!CAŁY DZIEŃ BEZ KABLÓWKI I TO AKURAT W WOLNY DZIEŃ :( PRZESZUKIWAŁEM NETA Z NUDÓW AŻ TRAFIŁEM NA TĄ STRONĘ :) DZIĘKUJĘ ZA INSTRUKCJĘ,ZA KTÓRYMŚ RAZEM WKOŃCU MI SIĘ UDAŁO NA OŚLEP TRAFIĆ ;) POZDRAWIAM

P.S TERAZ MUSZE TECHNIKA ODWOŁAĆ BY JUTRO NIE PRZYJEŻDŻAŁ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

a u mnie inny problem z init... przywiozlem dekoder od rodzicow z oplacanym pakietem max. sila sygnalu zero a kablowke mam, fakt ze analogowy azart, ale z cyfrowka nie powinno to kolidowac... chyba. Dziwne w jaworznie dziala normalnie a w sosnowcu brakuje wszystkich tvn i polsatow. Coz trzeba bedzie zrobic instalacje w jaworznie i pogodzic sie z brakiem tvnow i polsatow. Wyskakuja jakies bledy sieci i IP...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rozwiązanie problemu INIT.

Mi również pojawił się taki komunikat i całkiem sprzęt zdechł.

Informacje za konsultantem w UPC:

- spowodowane to jest najczęściej skokami napięcia w sieci, dekoder przestawia się do trybu serwisowego i czeka na konfigurację w ekranie Wybór kraju (niestety nie wyświetla kompletnie niczego na wyjściu więc wszystko robi się na czuja).

Rozwiązanie [tak naprawdę to kroki z instrukcji instalacji dekodera na stronie UPC, z tym, że wykonane na oślep]:

1. Dwukrotnie strzałka w dół [zaznaczysz przez to opcję Polska].

2. OK [zatwierdzasz; zmieni się opis wyświetlacza na Konfiguracja].

3. Wprowadzasz kod aktywacyjny dla swojego regionu 0xx [Kraków 012, Warszawa 022, Katowice 032, Gdańsk 058, Wrocław 071, Opole 077, Szczecin 091].

4. OK [zatwierdzasz; teraz dekoder przeszedł test siły sygnału].

5. OK [zatwierdzasz wynik testu; dekoder zacznie wyszukiwać dostępne kanały, to chwilę trwa].

6. Odczekaj chwilę - u mnie ok. 2-3 minuty.

7. OK [zatwierdzasz wyszukanie].

8. Być może jest konieczne kilkukrotne wciśnięcie jeszcze OK, aż do momentu kiedy na wyświetlaczu pojawi się aktualna godzina [zależnie od aktualnego softu].

9. Włącz dekoder poprzez klawisz UPC.

Powinno hulać. :rolleyes:

Jak jednak upomniał mnie technik - jeśli taka sytuacja zaczęłaby się częst powtarzeć - należy koniecznie to im zgłaszać - wymienią wtedy dekoder.

Przyłączam się do podziękowań. Twój opis, dwadzieścia miesięcy po powstaniu dalej pomaga ludziom.

Pozdrawiam!

Edytowane przez hdkojot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rozwiązanie problemu INIT.

Mi również pojawił się taki komunikat i całkiem sprzęt zdechł.

Informacje za konsultantem w UPC:

- spowodowane to jest najczęściej skokami napięcia w sieci, dekoder przestawia się do trybu serwisowego i czeka na konfigurację w ekranie Wybór kraju (niestety nie wyświetla kompletnie niczego na wyjściu więc wszystko robi się na czuja).

Rozwiązanie [tak naprawdę to kroki z instrukcji instalacji dekodera na stronie UPC, z tym, że wykonane na oślep]:

1. Dwukrotnie strzałka w dół [zaznaczysz przez to opcję Polska].

2. OK [zatwierdzasz; zmieni się opis wyświetlacza na Konfiguracja].

3. Wprowadzasz kod aktywacyjny dla swojego regionu 0xx [Kraków 012, Warszawa 022, Katowice 032, Gdańsk 058, Wrocław 071, Opole 077, Szczecin 091].

4. OK [zatwierdzasz; teraz dekoder przeszedł test siły sygnału].

5. OK [zatwierdzasz wynik testu; dekoder zacznie wyszukiwać dostępne kanały, to chwilę trwa].

6. Odczekaj chwilę - u mnie ok. 2-3 minuty.

7. OK [zatwierdzasz wyszukanie].

8. Być może jest konieczne kilkukrotne wciśnięcie jeszcze OK, aż do momentu kiedy na wyświetlaczu pojawi się aktualna godzina [zależnie od aktualnego softu].

9. Włącz dekoder poprzez klawisz UPC.

Powinno hulać. :rolleyes:

Jak jednak upomniał mnie technik - jeśli taka sytuacja zaczęłaby się częst powtarzeć - należy koniecznie to im zgłaszać - wymienią wtedy dekoder.

WIELKIE DZIĘKI ZA OPIS TEGO PROBLEMU, WYŁĄCZYŁEM NA CHWILE DEKODER ŻEBY ZROBIĆ PORZĄDEK Z KABELKAMI I PO WŁĄCZENIU CO ? INIT I INIT I NIC WIĘCEJ... NO I GOOGLE.PL NO I TO FORUM I TEN OPISIK JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI !!!

Edytowane przez 9r3ml1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Święta się zbliżają a mi tu INIT wyskoczył... gdyby nie ten post pewnie czekałbym aż do środy (15-04).

Moja drobna sugestia - w przypadku pojawienia się komunikatu INIT spróbujcie kilka razy nacisnąć przycisk UPC.

Sugestia pojawiła się dlatego, iz jak autor posta wykonałem wszystkie polecenia po omacku , na samym końcu nacisnąłem chyba z 10 razy klawisz OK, ale godzina na dekoderze się nie pojawiła - wówczas nacisnąłem klawisz UPC - chyba nawet 3 razy i ...pojawił się obraz i jeszcze raz przeprowadziłem procedurę ustawienia dekodera.

Jeszcze raz dziękuję autorowi posta za post :rolleyes: i życzę wszystkim użytkownikomforum HDTV Zdrowych i Pogodnych Świąt Wielkanocnych.

Damian

dziękuje obu autorom postów - po przeprowadzeniu pierwszej procedury i 3-krotnym wciśnięciu OK wszystko gra :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Również przyłączam się do podziękowań :), w moim przypadku na samym końcu pomogło wyciągniecie wtyczki zasilania.

Edytowane przez Qube-pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzieki za pomoc. A co do robienia po omacku to tak jak już ktoś wspomniał najlepiej na samym początku wcisnąć klawisz UPC. Wtedy obraz się pojawia i nie trzeba robic nic po omacku ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zamiast pisać podziękowania słowne, teraz macie możliwość klikać na plusiki reputacji, to ta ikonka zielonego plusa, po prawej na dole pod postem.

Polecam taką formę wyrażania wdzięczności, przynajmniej ślad zostanie autorowi pomocnego posta w jego profilu.

A wątek przypinam, skoro jest tak pomocny i jak widać cały czas aktualny.

Edytowane przez SlawekR
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam,

To i ja napisze slowko ode mnie.

Pierwszy post pomocny ale rownie pomocny ten z wcisnieciem UPC kilka razy zeby pojawil sie obraz. U mnie jednak nie pomoglo podanie kodu aktywacyjnego. Kod byl zaakceptowany ale wyskakiwal blad podczas szukania kanalow. Pomoglo wpisanie zamiast kodu: 000 i potwierdzenie OK.

Potem wyszukiwanie bylo ok

Moze sie przyda

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam wszystkich, problem błędu połączenia pojawił się u mnie oczywiście po zaniku napięcia w sieci :) jakżeby inaczej :)

ale nie pomogły Wasze podpowiedzi :)

problem okazał się innej natury :D

konkretnie wystarczyło sprawdzić kabel koncentryczny, po rozkręceniu go okazało się, że miedziany bolec się ułamał i stąd brak sygnału w dekoderze :D

uśmiałem się sam z siebie :)

przyczyną ułamania przewodu były świąteczne porządki :)

pozdrawiam

kejpaks

Rafał

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...