Skocz do zawartości
  • 0
tomekfff

Problemy z internetem w UPC

Pytanie

Witam Szanownych Forumowiczów,

Fakt, że nie ma to dużo wspólnego z HD ale wiem, że mamy tu sporo osób z Warszawy lub też mających Internet w UPC. Dlatego chcę sprawdzić jak wiele osób ma taki sam problem jak ja i może wspólnie uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.

O co chodzi – mam Internet w UPC Warszawa ( konkretnie Ursus ). O ile do przeglądania stron i zastosowań ogólno komputerowych nie mam zastrzeżeń o tyle gra on-line na Playstation 3 jest nie możliwa. Już tłumaczę o co chodzi.

Granie on-line testowałem na 3 różnych grach, CoD4, CoD5 i teraz Killlzone 2. Zacznę od Cod’ów - Ci którzy grali w te gry będą wiedzieli dokładnie o co chodzi. Załóżmy, że gram rundę, po której powinienem dostać awans na wyższy stopień. Po jej zakończeniu pasek postępu zamiast dojść do końca, zwiększyć mój stopień i przeskoczyć z powrotem na początek przechodzi po prostu dalej i zaczyna mi liczyć punkty na minusie! Nie wiem jak to opisać dokładniej, może mam w domu zdjęcie to później wrzucę. Dodatkowo nie zalicza mi poprawnie challenges oraz fragów, niektóre z nich robiłem już nie wiem ile razy. To tak w skrócie.

Liczyłem na to, że to może wina gier – niestety na Killzone mam to samo – nie nalicza punktów, grałem kilka rund, a zaliczyło mi chyba tylko 8 punktów na minimum 30 które zdobyłem. Teraz w 100 % jestem pewien, że wina leży po stronie UPC, poniżej podam kilka faktów, które wg mnie o tym świadczą. Oto one:

- nie jest to wina konsoli - niedawno zmieniłem konsole z wersji 60gb na 80g - problem pozostał

- nie jest to wina routera, po pierwsze router też zmieniłem ( tak dla pewności ) , po drugie przy podłączeniu bezpośrednim do modemu dzieje sie dokładnie to samo

- nie jest to wina gier. Dzisiaj zakupiłem grę Killzone 2 - jest dokładnie to samo co w Call of Duty

- dla pewności testowałem konsole i grę on-line na 2 innych łączach ( Aster i Multimedia ) i tam problemu nie ma, wszystkie punkty są naliczane zgodnie z wynikami w grze! I to zarówno przy podłączeniu przez router jak i bezpośrednim.

Czy ktoś z forumowiczów miał / ma coś podobnego? Na forum PS3 znalazłem min.3 osoby z netem w UPC, mające identyczne problemy, ale żadna z nich nie jest z Warszawy. Do czego zmierzam – wg mnie UPC filtruje pakiety Playstation Network ( przynajmniej u mnie ) lub w inny sposób w nie ingeruje. Wysłałem im wczoraj maila ( a jutro zrobie to też poleconym ), z żądaniem usunięcia „usterki” powodującej taki stan rzeczy. Znając ich temat oleją więc tutaj zwracam się z prośbą o pomoc do kolegów – czy jeśli faktycznie nie zrobią nic czy jest to podstawa do zerwania przezemnie kontraktu bez ponoszenia konsekwencji finansowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Może problem leży po stronie prawidłowego forward'u portów do PS3? W X360 też Live łapie dodatkowy wiatr w żagle po przekierowaniu odpowiednich portów bezpośrednio do konsoli (szybsze działanie MediaCenter, krótsze oczekiwania w lobby gier sieciowych na znalezienie oponentów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Może problem leży po stronie prawidłowego forward'u portów do PS3? W X360 też Live łapie dodatkowy wiatr w żagle po przekierowaniu odpowiednich portów bezpośrednio do konsoli (szybsze działanie MediaCenter, krótsze oczekiwania w lobby gier sieciowych na znalezienie oponentów)

Nie, to też nie to :rolleyes: Porty mam przekierowane i niestety nic to nie daje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

UPC oferuje tzw. pakiet bezpieczeństwa Smart Guard, czy jakoś tak.

Jeśli korzystasz z tej usługi, to za nią podziękuj i sprawdź jak się zachowują gierki po tej zmianie. Może to jest przyczyna...

Z drugiej strony PS3 też ma swój pakiet bezpieczeństwa, który można zassać bezpośrednio z konsoli z ich network. Może zainstalowałeś i stąd przyczyna kłopotów, trudno powiedzieć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
UPC oferuje tzw. pakiet bezpieczeństwa Smart Guard, czy jakoś tak.

Jeśli korzystasz z tej usługi, to za nią podziękuj i sprawdź jak się zachowują gierki po tej zmianie. Może to jest przyczyna...

Z drugiej strony PS3 też ma swój pakiet bezpieczeństwa, który można zassać bezpośrednio z konsoli z ich network. Może zainstalowałeś i stąd przyczyna kłopotów, trudno powiedzieć..

Nie korzystam z tego, więc to też nie tp :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety mam ten sam problem co TY!

Warszawa-Żoliborz

Gram w Pro Evolution Soccer 2009

Wczoraj dzwoniłem i miał być problem usunięty dziś do 8 rano(komuniakt przepraszający abonetów). Dziś niedzwoniłem, bo myśałem, że wszystko będzie ok, ale niestety przed momnete się zdziwiłem. Mam prośbę jak możesz to zadzwon jutro do UPC i napisz co Ci powiedzieli, bo ja niestety nie mam możliwości już:rolleyes: Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Niestety mam ten sam problem co TY!

Warszawa-Żoliborz

Gram w Pro Evolution Soccer 2009

Wczoraj dzwoniłem i miał być problem usunięty dziś do 8 rano(komuniakt przepraszający abonetów). Dziś niedzwoniłem, bo myśałem, że wszystko będzie ok, ale niestety przed momnete się zdziwiłem. Mam prośbę jak możesz to zadzwon jutro do UPC i napisz co Ci powiedzieli, bo ja niestety nie mam możliwości już:D Pozdrawiam!

Nie dzwonię już do nich bo w moim wypadku nic to nie daje. Człowiek z serwisu idzie w zaparte, że u nich wszystko jest OK i że wina leży po mojej stronie...

Może moje pisemko pobudzi ich do działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.

Czy udało się rozwiązać ten problem?

Też mam problemy z łączem w UPC, i jestem już na 95% przekonany że powodem jest właśnie filtrowanie pakietów.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Witam.

Czy udało się rozwiązać ten problem?

Też mam problemy z łączem w UPC, i jestem już na 95% przekonany że powodem jest właśnie filtrowanie pakietów.

Pozdrawiam.

Niestety nie. Tzn. tak :) Wytłumaczę o co chodzi.

Po wymianie maili z UPC i kretyńskich argumentach z ich strony dałem sobie spokój z grą z Playstation. Kupiłem Xboxa 360, i na goldzie wszystko śmiga jak powinno. I w końcu mogę się cieszyć grą a nie tracić nerwy co runde czekając czy punkty zaliczyło czy też nie...

Tak czy siak wg mnie coś jest na rzeczy ale UPC twardo obstaje przy swoim.

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To nie dobrze, mam ten sam problem z WoW.

Problem w moim przypadku da się rozwiązać korzystając z serwera proxy na którego się loguje poprzez ssh,

czyli pakiety są szyfrowane i nie mogą zostać wycięte.

Ale nadal walczę, zobaczymy co będzie dalej.

W każdym razie problem ma wiele osób używających chello i to nie tylko w polsce.

PS.

Xbox Live też działa bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...