Skocz do zawartości
mpolus

Stare kino i nowe głośniki, czyli 2w1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem i potrzebuję Waszej opinii. Dodam też, że nie znam się dobrze na terminologii

HD-maniaków, więc z góry dziękuję za proste komentarze. Posiadam zestaw 5.1 sony z amplitunerem kina domowego STR-DE495 wraz z dużymi kolumnami sony SS-MF450H (+ surround + center ) Zestaw ten zakupiłem około 5lat temu i gra bardzo dobrze, ale dokonałem małego przemeblowania w pokoju i głośniki te zajmują mi za dużo miejsca. Postanowiłem je wymienić. Interesuje mnie zakup kolejnego zestawu z małymi satelitkami + aktywny subwoofer, a konkretnie sony:

http://www.sony.pl/product/hcs-surround-ki...layer/dav-dz231

Pewnie wielu się zastanawia, dlaczego akurat to?

Już wyjaśniam.

Po pierwsze gabaryty głośników jak dla mnie idealne, woofer też OK

Po drugie cena mi odpowiada bo chcę się zmieścić w kwocie około 800 zł

Po trzecie mam TV bravia KDL-40W-4500 i chcę obsługiwać wszystko jednym pilotem (nie interesują mnie żadne piloty programowalne do wszystkiego !!!)

Po czwarte nie mam wielkich wymagań jeśli chodzi o możliwości audio zestawu.

No i teraz uwaga! Chciałbym ten nowy zestaw podłączyć do mojego starego amplitunera o którym już wspominałem. No i oczywiście podmieniłbym odtwarzacz DVD

Może dodam, że jeszcze gdzieś tam muszę podłączyć PS3, ale namieszałem, co? :)

Tak na chłopski rozum to powinno pasować wszystko, ale pewności nie mam.

Czy możecie się wypowiedzieć na ten temat??? A może zaproponujecie coś lepszego!

PS Przyjmę ma klatę każdą opinie ;)

Edytowane przez mpolus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego na klatę nie przyjmiesz - nie da rady połączyć amplitunera z amplitunerem. Do tego zestawu SONY nie podłączysz nawet PS3. Jedyne co możesz zrobić to do STR-a podłączyć PS3 a jako głośniki mogę Ci sprzedać moje Elac-ki Cinema 05 ESP (czarne) w zasadzie jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi