Skocz do zawartości
konradw

cyfra+ - rozwiazanie umowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Ciekawy jestem ilu z Forumowiczow nosi sie z zamiarem zrezygnowania z uslug Cyfry+. Po zapowiedziach ITI pewnie wielu. Sam mam chrapke na zmiane operatora. Czy ktos moze sie podzielic informacjami na temat szczegolow rozwiazania umowy z C+ ? Ile to trwa i czy operator robi jakies trudnosci.
Z gory dzieki!
Pozdrawiam,
Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Przy rozwiązaniu umowy obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia liczony od końca miesiąca w którym składamy wypowiedzenie (jezeli wypowiedzenie dotrze do Cyfry+ przed 31.07.06 umowa będzie rozwiązana z dniem 31.10.06).Wypowiedzenie składa się w pisemnej formie i przesyła listem poleconym.
PS.Swoje wypowiedzenie wysłałem 20 czerwca i od 1 października jestem już wolny :)Przedwczoraj Cyfra+ przesłała mi pismo z potwierdzeniem wypowiedzenia i "niezwykle atrakcyjną ofertą pozostania w gronie abonentów Cyfry+" - dziękuje poczekam do 1 pażdziernika.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='daro1974' date='18.07.2006, 19:03 ']Witam.
Przy rozwiązaniu umowy obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia liczony od końca miesiąca w którym składamy wypowiedzenie (jezeli wypowiedzenie dotrze do Cyfry+ przed 31.07.06 umowa będzie rozwiązana z dniem 31.10.06).Wypowiedzenie składa się w pisemnej formie i przesyła listem poleconym.
PS.Swoje wypowiedzenie wysłałem 20 czerwca i od 1 października jestem już wolny :)Przedwczoraj Cyfra+ przesłała mi pismo z potwierdzeniem wypowiedzenia i "niezwykle atrakcyjną ofertą pozostania w gronie abonentów Cyfry+" - dziękuje poczekam do 1 pażdziernika.
Pozdrawiam.
[right][post="7531"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

Rozumiem,
A jak z dekoderem i spodkiem? Z tego co pamietam to spodek zostaje, ale czy dekoder moge im odeslac paczka, czy musze sie stawic osobiscie? Ten moj i tak im sie chyba do niczego nie przyda - bo to jest jakis stary philips/pioneer - ma juz z 5 lat. Swoja droga dobre jest to, ze dziala bezusterkowo od momentu pierwszego wlaczenia, szkoda tylko, ze jak pomysle ile zdazylem za niego zaplacic z tytulu wynajmu to mi sie slabo robi....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='konradw' date='18.07.2006, 19:26 ']jak pomysle ile zdazylem za niego zaplacic z tytulu wynajmu to mi sie slabo robi....
[right][post="7532"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

Mam to samo, przez 6,5 roku zapłaciłem niezłą kase za pionka 1430, pytanie czy można wykupić tuner z zamiarem pozostawienia lub odsprzedaży, czy jest to opłacalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy kolega mógłby napisać na jaki adres trzeba to podanie wysłać? Zeby znowu nie było ze sie zagubiło albo nie dotarło. :)

Autorus

[quote name='daro1974' date='18.07.2006, 18:03 ']Witam.
Przy rozwiązaniu umowy obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia liczony od końca miesiąca w którym składamy wypowiedzenie (jezeli wypowiedzenie dotrze do Cyfry+ przed 31.07.06 umowa będzie rozwiązana z dniem 31.10.06).Wypowiedzenie składa się w pisemnej formie i przesyła listem poleconym.
PS.Swoje wypowiedzenie wysłałem 20 czerwca i od 1 października jestem już wolny :)Przedwczoraj Cyfra+ przesłała mi pismo z potwierdzeniem wypowiedzenia i "niezwykle atrakcyjną ofertą pozostania w gronie abonentów Cyfry+" - dziękuje poczekam do 1 pażdziernika.
Pozdrawiam.
[right][post="7531"][/post][/right][/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dekoder odnosisz do najbliższego punktu C+, np. tam skąd to brałeś,

zapytaj o adres gdzie masz to wypowiedzenie wysłać, chyba do Wawy na skrytkę pocztową, nie pamiętam, dzwoń na ich bezpłatną infolinię

antena rzeczywiście zostaje (też mam taką jedną:P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry temat mi też się przyda już nie długo hehehehehe :P Wiadomo czemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe czy jacyś decydenci z c+ to czytają? bo na ich miejscu wziąłbym się do roboty bo stołki mogą się pod nimi wywrócić i trzeba będzie szukać nowej pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na zadną skrytkę pocztową , wyślij na adres Cyfry+ w Warszawie , Ja tam wysłałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wysłałem na poniższy adres i przeszło bez problemów , jak wcześniej pisałem :
CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o.
00-971 Warszawa
skr. poczt. 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Mario' date='19.07.2006, 15:13 ']Dobry temat mi też się przyda już nie długo hehehehehe :P Wiadomo czemu :)
[right][post="7554"][/post][/right][/quote]

Hehe,
Chyba czytaja - wlasnie dzisiaj paniusia z C+ zaoferowala mi Mezzo + AXN i cos tam jeszcze w super cenie 20pln + vat - pytajac slodko - To prawdziwie wspaniala oferta - musi sie pan zgodzic - prawda??
Na koncu jezyka mialem juz pytanie, ze oferta iscie znamienita ale dobrze sie sklada, ze dzwoni bo chcialbym rozwiazac umowe :-)

pozdr,
K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='konradw' date='19.07.2006, 18:40 ']
Hehe,
Chyba czytaja - wlasnie dzisiaj paniusia z C+ zaoferowala mi Mezzo + AXN i cos tam jeszcze w super cenie 20pln + vat - pytajac slodko - To prawdziwie wspaniala oferta - musi sie pan zgodzic - prawda??
Na koncu jezyka mialem juz pytanie, ze oferta iscie znamienita ale dobrze sie sklada, ze dzwoni bo chcialbym rozwiazac umowe :-)

Rehehe to ladnie trafila. No i kto tu mowi, ze Syfra nie dba o klienta? He?! Nawet sami zadzwonia w odpowiednim momencie - coz za, zaiste godna podziwu, przewidywalnosc przez firme tego, co w danej chwili klient zechce/ma na mysli. Nooo Braaaawo :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wykupiony sam abonament na rok, zapłaciłem za rok z góry, mam swój prywatny dekoder Ferguson 7018 z wgranym fajnym softem.
Właśnie 31 lipca kończy mi się ten roczny okres i mam na szczęście tylko
1-miesięczny okres wypowiedzenia.
Żeby nie popełnić błędu, zadzwoniłem na infolinię, oraz przeczytałem dokładnie warunki umowy i wysłałem listem poleconym wypowiedzenie na adres jak wyżej, na skrytkę.
Nie honorują wypowiedzenia emailem, telefonem, gołębiem, itp. tylko list polecony, decyduje data stempla na kopercie.
Oj odleci stado abonientów do konkurencji, odleci...... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='AreckiW' date='19.07.2006, 22:33 ']... zapłaciłem za rok z góry... tylko
1-miesięczny okres wypowiedzenia....[right][post="7573"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

W prepaidzie też jest okres wypowiedzenia ??!! Toż to dziwadło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie zauważyłem, że od października jest podwyżka abonamentu. Czy to aby nie upoważnia do niezwłocznego zerwania umowy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abonentem Cyfry nie jestem już z 4-5 lat, posprawdzajcie wszystkie rachunki, ja miałem z nimi "małe" problemy, po mojej rezygnacji wyszło im że mam coś z 240zł niedopłaty!!! choc jestem święcie przekonany że wszysto opłacałem, niestety nie miałem wszystkich rachunków... Póżniej KRUK... eeee i już nie miło ich wspominam.

Jeśli ITI ma wejśc za miesiąc lub dwa, a rezygnacja z C+ trwa 3 miesiące, to ja już bym pisał rezygnację, zawsze można się z niej wycofac, jakby się okazało że ITI to "kupa", lub poprostu nie takie były nasze "nadzieje" dot. tej platformy. Przy rezygnacji z rezygnacji :( , napewno nie będą robic problemu! I podejżewam że telefonicznie się to załatwi.

Edytowane przez k@li111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]posprawdzajcie wszystkie rachunki, ja miałem z nimi "małe" problemy[/quote]

Tak sprawdzają, po miesiacu od rozwiazania umowy dostalem zwrot nadplaty poczta o ktorej zapomnialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ARHOM' date='11.09.2006, 20:33 ']Właśnie zauważyłem, że od października jest podwyżka abonamentu. Czy to aby nie upoważnia do niezwłocznego zerwania umowy???
[right][post="10243"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

A skad masz ta informacje? na stronach cyfry nic nie widzialem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='konradw' date='12.09.2006, 20:09 ']A skad masz ta informacje? na stronach cyfry nic nie widzialem....
[right][post="10355"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

Jak pisałem wcześniej - jestem "jeszcze" abonentem cyfry. Właśnie dostałem dwa odcinki na przelew. Jeden na kwotę jak zwykle (za wrzesień), drugi wyższy ( za październik).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='satjack' date='18.07.2006, 23:12 ']Mam to samo, przez 6,5 roku zapłaciłem niezłą kase za pionka 1430, pytanie czy można wykupić tuner z zamiarem pozostawienia lub odsprzedaży, czy jest to opłacalne?
[right][post="7536"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]

6,5x12x10pln=780pln
myślę, że CYFRA 7 lat temu zapłaciła drożej za ten dekoder.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wysłałem na skrytkę pocztową pismo oczywiście i doszło. Dostałem z rachunkiem karteczkę ze im bardzo przykro ze rezygnuję. Po iesiącu dzwonił gostek z pytaniem dla czego. I m ozę bym podpisał umowę na pół roku, ale pofdfziękowałem. DO końca października jescze ich mam.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jak to jet w końcu: Mozna rozwiązać z nimi umowę natychmiast ze względu na podwyżkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='rumcais' date='13.09.2006, 15:45 ']No to jak to jet w końcu: Mozna rozwiązać z nimi umowę natychmiast ze względu na podwyżkę?
[right][post="10418"]<{POST_SNAPBACK}>[/post][/right][/quote]
Można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja sobie dzisiaj pozwoliłem zadzwonić na infolinię i jak się spodziewałem były jaja :D
Mówię ile mam jeszcze do końca i że chce rozwiązać umowę. A on: ALE CZEMU? :D A ja: nie Pana interes ; ) Pytam się ile to kosztuje a on: noo nooo chyba 299zł a potem coś kręci poczym: w sumie to nie da się rozwiązać umowy. Poprostu lol. Mówię, że jestem prawnikiem i że każdą umowę można rozwiązać to wrócił do wersji 299zł. Gadam jeszcze, że skoro rozmowa raczej napewno jest nagrywana to poprosze i dane Pana i powiem, że Pan mi tak powiedział. Koleś znowu coś zaczal gadac a rozmowa zrobiła się bardzo ale to bardzo hardcorowa poczym odłożyłem słóchawke bo bym zaczal uzywać wulgaryzmów :D Oto jak prezentuje się C+ ; ) Ale poradze sobie hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...